Miten saan pudotettua 10kg kuukaudessa

Anonyymi-ap

Olen 12 vuotias poika ja painan 78 kiloa...... Juu....
Mutta näytän ihan normaalipainoselta. Ja olen siis 170cm pitkä joten aika pitkä 12 vuotiaaksi. Minä olen kauan aikaa yrittänyt pudottaa painoa ja oon yrittänyt monia tapoja. MUTTA SE EI VAAN ONNISTU. En tiiä mitä teen väärin koska en syö melkein yhtään makeaa, harrastan lentopalloa, syön terveellisesti ja monipuolisesti ja käyn usein lenkillä ja pyöräilemässä ja paljon muuta. kun tätä tein noin kolme kuukautta niin ei oo niinku yhtään pudonnut painoa. Että juu nyt haluaisin jotain eherotuksiaaaaaa.

6

283

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska liikut paljon niin lihakset kerää nestettä jolloin paino ei laske. Ja jos et näytä ylipainoiselta niin se paino on lihaksissa. Olet pitkä 12 vuotiaaksi kuten itse sanoit. Kasvat vielä pituutta jolloin paino vähenee kun kasvat pituutta. 12 vuotiaalla lapsella ei tarvitse olla bodarin vartaloa. Jos et näytä lihavalta niin sulla ei ole syytä laihduttaa.

• Anonyymi

Turvallinen painonpudotus on 1 kg per viikko. 10 kg kuukaudessa on täysin epärealistinen ajatus. Vähemmän kaloreita, enemmän liikuntaa ja proteiinia päivittäin 1-2 g per painokilo. Ja positiivinen asenne ;)

• Anonyymi

Juttele koulusi rehtorin kanssa asiasta. Hän on ystäväsi.

• Anonyymi

Aika nopeasti pitäisi pudottaa siis, eli helpoiten lähtee nesteestä. Lisäksi syö vähemmän makeaa, juo vettä pitkin päivää kuitenkin riittävästi. Vesi ei lihota mutta täyttää vähän vatsaa jolloin nälkä ei tule niin helposti. Syö vain jos on nälkä, älä napostele koko ajan. Ota tämä tavaksi, kuitenkin jos tulee himo herkutella niin vain 2 päivää viikossa enintään.

• Anonyymi

Pilailian tekemä avaus, ei minkään lapsen.

Kevät on tulossa ja pilailia aktivoitumassa.

• Anonyymi

Ei ole pila !!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      409
      1795
    2. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      135
      1302
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      115
      1281
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      160
      1257
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1036
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      872
    7. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      723
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      59
      671
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      122
      600
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      21
      593
    Aihe