Miksi mulla ei ole ystäviä

Anonyymi-ap

Tämä on ihan vitsi mun tilanne, sillä mulla ei oo juurikaan enää kavereita muuta kun kaksi.
Nuorempana mulla oli vähän enemmän, mutta he eivät halua viettää enää mun kanssa aikaa. En ymmärrä kuvioa, koska olen mukava ja empaattinen ihminen. Luulisi olevan enemmänkin kavereita.
Aina saan laittaa muille viestiä ja sit mun viesteihin ei vastata. Olivat "unohtaneet" laittaa mulle takaisin.

25

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuttu tunne

• Anonyymi

Haluaisin tietää tuolle syyn. Kuvittelisi että normaalille, mukavalle naiselle olis siunaantunut ystäviä

• Anonyymi

Oisko suss jokin vikana? Haiset jne? 🤷🏻‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän hygieniasta huolta

• Anonyymi

😥💔

• Mielenkiintoista. Mutta antamasi tiedot eivät riitä minkäänlaisen loppupäätelmän tekemiseen, eivät edes arvaukseen syistä.

Oletko ja ovatko ystäväsi nuoria, 20v tai alle? Onko sinulla samoja harrastuksia/mielenkiinnonkohteita kuin heillä? Jos tapaat ystäviäsi kuka johtaa puhetta, hoidatko sinä puhumisen/valitset puheenaiheet, vaiko ystäväsi tekevät niin? Onko teillä yhteisiä puheenaiheita? Oletko ulkonäöllisesti yhteensopiva ystäviesi kanssa, samanmittainen, samaa painoluokkaa jne?

• Anonyymi

Meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja tykkään aika laajasti eri asioista. Myös keskustelen aiheista ja kuuntelen toisen mielipiteitä. Enkä ole omalla toiminnallani haukkunut tai mitään muutakaan.
      Mun mieheni ihmettelee miksi mun kaverit ovat tuollaisia mulle.

• Ahaa, tuossa tuli uusi tekijä, sinun miehesi. Jos et löydä itsestäsi minkäänlaista syytä tilanteeseen niin syy voi löytyä miehestäsi, ehkä hän on sanonut jotain väärää tai kommentoinut jotain asiaa väärin, kannattaa poliittisesti väärää asiaa tms..
        Tai ehkä itse olet poliittisesti väärällä kannalla? Epähuomiossa olet jossain maininnut kannastasi ja nyt sinua boikotoidaan sen takia. Ehkä kannatat Trumppia tms... Ehkä et arvosta vihreitä? Ehkä et kannata SETAA tms...

• darknessin kirjoitti:

Ahaa, tuossa tuli uusi tekijä, sinun miehesi. Jos et löydä itsestäsi minkäänlaista syytä tilanteeseen niin syy voi löytyä miehestäsi, ehkä hän on sanonut jotain väärää tai kommentoinut jotain asiaa väärin, kannattaa poliittisesti väärää asiaa tms..
        Tai ehkä itse olet poliittisesti väärällä kannalla? Epähuomiossa olet jossain maininnut kannastasi ja nyt sinua boikotoidaan sen takia. Ehkä kannatat Trumppia tms... Ehkä et arvosta vihreitä? Ehkä et kannata SETAA tms...

Tulee vielä mieleen yksi asia, ehkä he tietävät jotain sellaista mitä sinä et tiedä heidän tietävän. Jokin minkä luulet olevan salaisuus, mutta he ovat saaneet sen tietoonsa jotain kautta.

• darknessin kirjoitti:

Tulee vielä mieleen yksi asia, ehkä he tietävät jotain sellaista mitä sinä et tiedä heidän tietävän. Jokin minkä luulet olevan salaisuus, mutta he ovat saaneet sen tietoonsa jotain kautta.

Tai tässä vielä parempi.... Jospa he tietävät miehestäsi jotain sellaista mitä sinä itse et tiedä. Ja välttelevät sinua sen takia, koska eivät halua joutua kertomaan sitä asiaa sinulle.....

• Anonyymi

Ja olen 34v ja kaverit samaa ikäluokkaa

• Anonyymi

En oo keksinyt mitään selitystä mun ongelmaani. Oon miettinyt olenko ulkonäöltäni jotenkin outo tai jotain

• No, ne kaverit nyt muutenkin hävii vuosien mittaan, kuka minnekin, turha sillä päätään vaivata. Keksi muita harrasteita, vaikka autiotaloja kiertää. Vois miehesikin siitä innostua.

• Anonyymi

Musta on tuntunut siltä että liian moni välttelee mun seuraa. Ihmettelen kun nuorempana mua pyydeltiin mukaan, mutta nykyään ei haluta pitää muhun yhteyttä. Unohdetaan muka vastata viesteihin..

• Anonyymi

Täällä sama... plus et on haukuttu ja mustamaalattu tällä sivustolla... eipä nuo kasvotusten uskalla haukkua ei oo kovin vaikee vetää johtopäätöksiä keitä ovat kun välttelee seuraa yms kun ovat jäääneet kii aikoija sitten

• Anonyymi

Etkö ole saanut miehesi kavereista itsellesi kavereita tai eikö teillä ole miehesi kanssa yhteisiä ystäviä tai tuttuja? ettekö vietä porukalla aikaa vai onko miehesi ystävät vain miehesi ystäviä ja heitäkään ei kiinnosta tutustua suhun. Jos näin on niin voisit kysyä mieheltäsi miksi hänen ystävänsä eivät halua tutustua suhun. Vai onko miehelläsi vain miespuolisia ystäviä ja viettävät vain aikaa äijäporukassa ja miehesi miespuolisilla ystävillä ei ole tyttöystäviä tai vaimoja joiden kanssa sinä voisit viettää aikaa?

• Anonyymi

Ei mun miehellä ole kun yks kaveri, mutta en oo sitten lähtenyt mukaan. Harmittaa kun mun tilanne on tämmöinen ettei yhtäkkiä mua voida nähdä/olla normaalisti kuin ennen. Ihmetellyt tuota mikä on kovin muuttunut

• Anonyymi

Okei. Oletko yrittänyt hakea ystäviä netin kautta. Netissä on ystävänhakusivostoja. Joissa voi hakea myös samaa sukupuolta olevia ystäväksi. Ja nämä sivustot on nimenomaa ystävänhakua varten ei deittipalstoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Oletko yrittänyt hakea ystäviä netin kautta. Netissä on ystävänhakusivostoja. Joissa voi hakea myös samaa sukupuolta olevia ystäväksi. Ja nämä sivustot on nimenomaa ystävänhakua varten ei deittipalstoja.

Myös facebookissa on paljon ryhmiä jotka ei ole mitään deittisivuja ja niissä on jopa kielletty seuran haku. Voisit niitä kokeilla ja jos ei ole sun juttu niin niistä voi aina erota. Siellä on paljon naisia ja miehiä jotka juttelee ihan tavallisia asioita ja joita yhdistää yksinäisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon mä sieltä joskus hakennut, tutustuin pariin henkiköön, mutta kuihtui yhteydenpito. Vähän samoin kävi mitä näille mun pitkä aikaisille "ystäville"

• Anonyymi

Voiko olla niinkin mitä oon miettinyt, että joku on levittänyt musta jonku juorun ja on mennyt heidän korviin. Kun käytös olisi niinku tuollaista. En mä muuta keksi miksi eka muhun oltiin yhteydessä aika aktiivisesti. Sit jotain ihmeellistä tapahtui niin just viestiin ei vastata, ja toiselle ehdotin jotain tekemistä, tuli tyly vastaus no missä sun muut kaverit olis (vähän niinku pyydä heitä)

• Anonyymi

Eikö sulle ole siellä facebookin ryhmissäkään kukaan jutellut. Siellä ei sallita esim kiusaamista.

• Anonyymi

En tiedä koska en tunne sinua. Minä en etsi pelkkää ystävää vaan kumppania parisuhteeseen. Kumppani on myös ystäväni, jonka kanssa jaan elämäni joka päivä.

• Anonyymi

Joskus kyse ei välttämättä ole itsestä. Ystävillä voi olla paljon omia huolia ja kuormaa. Ei ehkä ole voimia kannatella toista, tai omaa kykyä itse sanoittaa tai pyytää apua. Ei ehkä halua olla vaivaksi, tai koe luontevaa tilaa puhua asioista. Ehkä omassa käytöksessäkin voi olla tarkasteltavaa, antaako esim. Oman yksinäisyyden ikään kuin valua toisen päälle, vaatiiko huomaamatta kantamaan sitä. Joskus ei ole mitään selkeää syytä, on vain ihmisiä vaikeissa tilanteissa, ja heikkoa kykyä vetää omia rajoja, varsinkin jos on empaattinen luonne joka haluaa olla avuksi, eikä ole sellaiseen saanut kunnollista kannustusta elämässä. Ei ikään kuin halua tuottaa pettymystä kun toisella on vaikea hetki elämässä. Yksinäisyys voi tällä tavoin joskus olla iso mörkö, joka aiheuttaa itseään ruokkivan kierteen työntäen muita pois, jos sen kokija ei seiso tukevasti omilla jaloillaan. Ja joskus yksinäisyys voi varkain näin hiipiäkin elämään, kun on jäänyt jotain aiemman elämän kuormaa, minkä kanssa ei ole oppinut selviämään. Voi olla toki jotain ihan muutakin, mistä sen tietää. 🤷🏻‍♀️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3313
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2272
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      367
      1930
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1874
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1547
    6. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1481
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1430
    8. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1182
    9. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1039
    10. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      55