Silloin astuvat Jumalan eteen morsiuspuvuissa.
Tiedän mitä ne ajattelevat.
Miksi miehilläkin on nännit?
Herranjumala miten pöllöjä.
Kristityt miehet muuttuvat transuiksi viimeisellä tuomiolla.
16
212
Vastaukset
- Anonyymi
viimeisellä tuomiolla punnitaan sydän sulkaa vastaan , miten on elänyt
- Anonyymi
Noin muinaisessa Epyktissä. Sydämettömät olivat vahvoilla.
Kyllä tytölläkin voi olla pippeli.💚
- Rosa Meriläinen (vihr.) -- Anonyymi
Kuohittuna morsiuspuvuissa?
Enkelien kaltaisina paratiisiin?
- Anonyymi
Jumalan eteen ei voi astua, koska Jumalalla ei ota eteen.
- Anonyymi
Astutukseen ei voi päästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Astutukseen ei voi päästä?
Raavaat kristityt miehetkin.
- Anonyymi
Miten niin vasta viimeisellä tuomiolla?
Eikös me kaikki silloin tällöin vähän hassutella sukkanauhavöiden ja nylonsukkien ynnä muiden hepeneiden kanssa? Ainakin kaikki kristityt miehet jotka minä tunnen.- Anonyymi
USA: varapresidentti Agree
- Anonyymi
Viimeisellä tuomiolla ihminen vapautetaan lihallisista himoistaan joten genitaalit ovat tarpeettomia Taivaassa.
- Anonyymi
Muslimien taivaassa niille genitaaleille kuulemma olisi käyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimien taivaassa niille genitaaleille kuulemma olisi käyttöä.
Jep
Kauniit pojat tarjoilevat "Viikunoita" ja jotain juotavaa sekä jokainen saa oman lauman neitsyt nuori tyttöjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
Kauniit pojat tarjoilevat "Viikunoita" ja jotain juotavaa sekä jokainen saa oman lauman neitsyt nuori tyttöjä.Maan päällä Kiellettyä viiniä muistaakseni.
- Anonyymi
Taivaallisen kastraattikuoron jäsenyys ei kuulosta kovin houkuttelevalta.
- Anonyymi
Jumala näkee morsiuspukujen alta kuitenkin kaiken.
Kaikki syntien teot ja rikkeet Raamatussa lueteltuja rajoitteita vastaan!
Myös muilta ihmisiltä salaiset ajatuksetkin! - Anonyymi
Uskovaiset myös puhuvat vähän väliä karitsan häistä, haluavat mennä naimisiin eläinten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740