Herra S.Urge

En löydä mistään enää sitä sun kilpapaastoaloitusta
.kun aioit paastota 55h.yrittäisin 56h.onnistuuko?

13

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps.aloitus nyt, klo 15:25 lauantaina. Huomenna kokous ja aamukahvi,muuten täyspaasto.lp.84,3kg.lähderhän vielä mukaan?

• Anonyymi
      • Kiitos tiedosta mutta löysinkin sen jo eilen

• Anonyymi

Juon juuri nyttellisesti kahvija ja mulla on hehuvakin vielä vähän juotavallisena. Syötävällisiä on vaan 1 panaani ja 1 jokin muu pikku hejelmällisyys en muista sen nimellisyys, pläk autti sen suhteen.

Mutta tänään se vesipaasto alkaa. Alankin jo tekemään sisäelinsuojajuomaa valmiiksi juotavallisoitavaksi:

0,5 ruogasootaa, 2 rkl omenaviinietikkaa lasillisuuteen vetellistä.

Saat toki koittaa mennä 55h rajan ylikin. 55h kohjalle jos pääsee niin siinähän se paastollisuus alkaa helpottamaallismuus ellei sitten satu juuri olemaan jokin vaikeuspiikki kohjallaan, mutta se menee nopejastillisesti ohi yleensä. Jos vettä älyjää juuja vaikees paikassa kunnollisellisesti niin se vie armallisellisesti mieliteollisen. Kyllähän se olisi upejaa jos tästä urkeniskin vähän pijenpikin paastollistellisoitumanoituneitonoisuus. Unelmiin tuli just nyt nostattava ajatus: 2 viikkoa vesipaastollisella, joka saa "hullun hymyllisyyjen" naamallisuujellisuuteisuuteeni. Olishan se ihanuuksijen ihanuuksellisuus, mutta katsotaan ensin mikä on realistisuuksijen realisteelli suu veksisuus.

Arvijolta menee se aika mikä tässä vielä menee aloitukseen varmaan enemmän illallisemmalle kuin päivällisemmälle, jonnekin ennen klo 21 anyveis.

Eilen ajatus peloitteli mua tästä ees olevaisest, mutta nyt oon jopa inoissain kun oon ansas enkä päästä itsejäin pakoollisuuteen vaan kohtaan haastollisuujen.

Laitan illemmalla tarkeman ajan minuutilleen tai sekunnilleen. Vähän jännittääkin jossain määrin kun tietää mitä ejes outtaapi, mutta tämä tästä, ja olispa jo 55h vesipaastoa takana voitollisesti. Näin pussin 55 liikenteessä kun mietin että kauvan sitä paastovaisi, joten paastoaikalaisuus tuli mieleen siitäläisyys. Kyllä vähän jännittääkin, positiivisehkoisella tavallisella.

Selef Urge

• Anonyymi

Paastoni aloitusaika 13.4. 2025 on 17.08 ja minimitavoiteaika 16.4.2025 keskiviikko klo 00.08.

Mulla on jääkaapissa juotava sokerillinen jukurti, jonka viimeinen käyttöpäivä on 21.4.2025, joten lopetan paton viimeisintäänsä niillä ajallisuuksillisilla.

Malakijan Kirjaa 1933 kääntösversijota kuuntelen tässä samalla paastojännittyneisyyjessä. Se hejelmä, jonka nimi oli pläk autissa oli appelsiini, pruunoa. Söin sen ja panaanin söin viimesellisenä syötävällisyyksistä. Jännittää.

https://www.youtube.com/watch?v=Xk4-_uB9drM

Selef Urge

• Mulla on suurinpiirtein sama aika. 13.4.17:15. Mä nimittäin söin loput
        Suklaakakusta ja pizzasta.paasto loppuun samaan aikaan ku sulla, suunnilleen...ennen nukkumaanmenoa Keskiviikkona. Paastosin tänään alkupäivän joten paino on -700grammaa vähemmän kuin eilen.

• auroraboreallis kirjoitti:

Mulla on suurinpiirtein sama aika. 13.4.17:15. Mä nimittäin söin loput
        Suklaakakusta ja pizzasta.paasto loppuun samaan aikaan ku sulla, suunnilleen...ennen nukkumaanmenoa Keskiviikkona. Paastosin tänään alkupäivän joten paino on -700grammaa vähemmän kuin eilen.

Korjaus:paasto loppuu 48h päästä tiistaina.

• Anonyymi

Väliaika tietoisuus:

Olen nyt paastonnut reilusti yli 3h. Ihan hyvinhän tämä etenee. En ole vettäläistä viellä juonnut ollankaansa.

Kaupassa kävin ja ostin säilyväisijä juttuja. Ostin yhjen nauvansäilykepurkin hinta muistaakseni 5.55 eli 55 teemaa siinäkin vahvistamassa 55h paastollisuutta.Merkki varmaan siitä etä onnistun tässä ja nythän sen tajusin kun pyörittelin just ennen kaupaan lähtöllistä että mitäs jos paastoisikin 5vrk kun tämän suositusvijeon 5vrk paastollisesta katsollisoin.

Tämähän on selvä jutu. Kauppaan mennessä mulla ei ollut mielessä ostaa muuta kuin jotain säilyväistä ja sitten nappasin tuon nauvanlihasäilykepurkin, jossa 5.55e tarkoittaakin että 55h sijasta paastoakki 5vrk.

No niin , mun maali siirtyikin nyt kauvemmaksi eli tähtään perjantaille oliko se 17.08. Joo, siihen vois tilata ison pitsan ja lisukkeet hankkia ennen sitä valmiiksi. Mulla on hyvää pizzan kanssa sopivaallista majoneesija jo valmiina. Suolakurkkuja kun pääsee imeskelemään pizzanpallallisten kanssa niin siinä alkaa olla jo autuuvellisuuven hetkellisyystelöitymä. Motivaatio on kohjillaan. Olotilan on rauhaisa. Yleensä oon ollut reilun 3h jälkeen ahjistuneempi, mutta nyt oon melkolailla cool.

Nauvanlihapurkin viimeisestä suosituspäiväyksestä en löytänyt itselleni mitään viestiä, mutta ehkä jollekin toisele tässä on jotain, ehkä tämä on ylöstempauspäivämäärä: 24.2.2029.

Mulla on paljon nauvansäilykepurkkeja, joissa 2026 alkaa parasta enen päivämäärät ylittyä. Hankin ne ihan sitä varten vuosija sitten kun olin sillä kannalla että 3,5v voi joutua elämään enintään vaikeissa syöntiniukoissa olosuhteissa ja en ole vieläkään varmassa tietossa sen suhteen jos vaikka puolivälissä ylöstempaus on, mutta kyllä tuo alkuvaiheen pakoonpääsyteemaisuus on mua puhutellutenemmän.

Mulla taitaa jäähä mutsi tänne pois ylöstempauksesta jolle hei tule uskoon sitten vielä sittenkin. Mutsi on jumalattomuuvessa kiinni kuin täi terwassa.

Päänsärkyy ei ole. Pää jännítys illalle on kuinka nukahtalisoija silmä kiinnillisyyjes tyhjä mahalisoijuujees. Jännittää sekä ylöstempauksen ajoituksen miettiminen että paastollisuus sen suhteen etten vaan antais periksi ennen tavoiteaikaa ja haukkaisi ahnaasti jotain suuhustamooni.

Selef Urge

• Ei kolmen tunnin syömättömyyttä voi sanoa vielä paastoksi.sinähän lopetit sen sitten ennen kuin se alkoi edes
        Mä syön huomenna iltapalan.siihen asti rukoilua.

• Anonyymi

Söin just näkkileipiä. Jatkan näkkileipäpaastolla loput 5vrk eli pe 17.08. En vaan nyt vetellä kyennytkään olemaan kovin kauvan.

Selef Urge

• Anonyymi

Miksi paastoatte? Onko tarkoitus esitellä askeettisuuden äärirajoja, vai onko muu metodi

• Anonyymi

kokeilkaas ihan- siis erään tutun työkaverin paastotapaa...
      Hän paastoaa yli 50 päivää joka vuosi.

ts. hän pitää viikossa- yhden paastopäivän, hoikka mies- esikoislestadiolainen.
      En tiedä, mikä päivä viikosta- hän paastoaa, mutta se on hänen tapansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2793
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2659
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1743
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      233
      1305
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1288
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      841
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe