Meillä mies on tarkempi siivosta mutta minä siivoan melkein kaiken tai periaatteessa joo,mies ei siivoa oikeastaan juurikaan.m,en muista milloun oisi tehnyt jotain, Jättää myös astiansa pöytään sekä roakat pöydälke.
En ole mikään sottapyttykään mutten mikään puunaaja. Miestä häiritsee pienoinen sotku enemmän kuin minua ja valittaa joka lika tahrasta ja roskasta muttei itse siivoa.
Siivoamisesta
6
217
Vastaukset
- Anonyymi
Ei miehen kuulu siivota naisen kuuluu antaa pillua ja tehdä ruokaa. Kun mies on levännyt se haluaa pillua ja kahvia. Naisen pitää leipoa sillä aikaa ja laittaa tiskit ja kahvi pöytään.
- Anonyymi
Minusta ei tuollaiseen elämäään ole. Pillua minulta ei kukaan tule saamaan ja kun kyse vain ystävyydestä, niin miehen kuuluu myös siivota saman verran kuin naisen!
- Anonyymi
Anna valittaa. Kyllä se ne itsekin siivoaa, kun tarpeeksi ärsyttää.
- Anonyymi
No voi että.
- Anonyymi
Eipä tuolla ole varaa valittaa jos ei itse osaa edes omia jälkiään siivota voi kuinka vittuilisin tollaselle tyhjän nalkuttajalle joka osaaa kun valittaa eikä itte pistä tikkua ristiin
- Anonyymi
Meillä loppui ukon napinat siihen kun jätin imurin keskelle lattiaa ja käskin herran itse siivota kun kerran paremmin osaa. Ei kyllä siivonnut mutta piti jatkossa turpansa kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984