Kumppaneiden haluttomuus

Anonyymi-ap

Mulla on kaikissa parisuhteissa ollut sama haaste. Eli itselläni ei seksihalut vähene, vaan haluan mun kumppania. Haluan vielä sen 2kk alkuhuuman jälkeenkin.
Kaikissa suhteissa kuitenkin tullut vastaan se että yhtäkkiä kumppani ei tarvitse seksiä vaan alkaa vähän sellainen välttelevä käytös. Totta kai olen ottanut puheeksi, mutta saan ympäripyöreitä vastauksia ja jopa haukut siitä kun kerron että haluisin enemmän.

Ensin ovat antaneet paljon kehuja ja huomiota mutta yhtäkkiä vetäytyneet omaan kuoreensa ja seksi vähenee eikä näytä kiinnostavan.

Itse tykkään vaihtelusta asentojen kanssa, ja aina ei tarvi välttämättä yhdyntää vaan myös eri tavoin muilla tavoilla tyydyttäminen on varsin jees. Mutta koska kumppanit hoidelleet itsensä mielummin yksin, niin ei noit kahden kesken oikein tehdä.

Eron hetkellä ovat entiset kumppanit sanoneet että haluisivat eron jälkeen olla vielä seksisuhteessa. Itse en ole tähän lähtenyt kertaakaan, mutta yksi kumppani on viel 8 vuoden jälkeen erosta laittanu silloin tällöin viestiä ja muistellu kuinka hyvää seksiä oli.

Mut en voi ymmärtää että miksi sitä ei voi sitten harrastaa suhteessa ollessa.,
Jos oon kysynyt asiasta, niin olen itse saanut vastaukseksi että olen rasittava kun aiheutan toiselle pahaa mieltä kun kyselen ja kyseenalaistan.

Kuuluuko se asiaan, että parin kuukauden jälkeen ei enää seksi kiinnosta? Itselleni ihan vieras ajatus koska kiinnostais vaa.

7

464

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisella menee jännitys ja kokee olevansa seksilelu, jotenka häntä alkaa ärsyttämään, vaikka ei tarkoita, että tykkäisi kuitenkaan.

• Anonyymi

Jos toista käyttää vain oman itsetyydytyksen välikappaleena, niin tietenkin halut sammuu. Koskee niin miehiä kuin naisia.

• Anonyymi

Mies vai nainen?

• Anonyymi

En osaa sanoa. Itse törmännyt miesten haluttomuuteen. Voiko nainen olla liian aktiivinen ja miehet säikähtää sitä?

• Anonyymi

2 kuukauden alkuhuuma??!!

Ehhei, se alkuhuuma kestää vuosia ellei vuoskymmeniä kun oikeasti rakastaa.

• Anonyymi

Niin ... siinä kohtaa, jos noin käy kaikkien kanssa, kannattaa jo miettiä mikä on noiden tilanteiden yhteinen nimittäjä. Se olet sinä itse. Onko käytöksessäsi ehkä jotain sellaista, joka saa seksin tuntumaan toisesta osapuolesta epämiellyttävältä. Vai onko sinun makusi ehkä siinä alkuvaiheessa aina sellainen, että valitset kumppanin, jolle seksi ei ole kovin tärkeää. Kun jokin tilanne alkaa elämässä toistua, niin katse kannattaa kääntää omaan itseen. Ei niin, että "mikä minussa on vialla, nyyh nyyh". Tuollainen itsensä surkuttelu ei auta yhtään mitään. Sen pitää olla rakentavaa itsensä tarkastelua ja aito yritys pyrkiä löytämään ratkaisu siihen ongelmaan.

• Anonyymi

Riippumatta siitä oletko mies vai nainen, niin omasta kokemuksestani voin kertoa, että ruinaaminen tappaa aina seksihalut. Jos seksi muuttuu velvollisuudeksi niin siitä katoaa hauskuus.

Ruinaamiseen päätyy helposti kun alkuhuuman jälkeen toisella seksihalut hiukan vähenevät. Silloin pitää vaan ruinaamisen sijaan vietellä. Ja jos viettely ei tehoa niin ei saa tehdä siitä numeroa vaan yrittää vaan uudelleen myöhemmin.

Olen itse siis mies ja lähes aina kyllä onnistunut tuossa. Kukapa ei tykkää hieronnasta. Kannattaa opetella hieromaan kunnolla. Ensin ihan oikeaa hierontaa, vähän alat siirtää hissukseen käsiä lähemmäs reisiä ja muka vahingossa käsi joskus hipaisee jalkoväliä. Kyllä sen huomaa kun toinen alkaa haluta vähän isompaa hipaisua ;) Ja jos ei näytä haluavan niin anna olla ja myöhemmin uudelleen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      147
      1043
    2. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      121
      1041
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      63
      778
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      49
      557
    5. 42
      529
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      511
    7. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      483
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      22
      437
    9. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      13
      421
    10. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      391
    Aihe