Mulla on kaikissa parisuhteissa ollut sama haaste. Eli itselläni ei seksihalut vähene, vaan haluan mun kumppania. Haluan vielä sen 2kk alkuhuuman jälkeenkin.
Kaikissa suhteissa kuitenkin tullut vastaan se että yhtäkkiä kumppani ei tarvitse seksiä vaan alkaa vähän sellainen välttelevä käytös. Totta kai olen ottanut puheeksi, mutta saan ympäripyöreitä vastauksia ja jopa haukut siitä kun kerron että haluisin enemmän.
Ensin ovat antaneet paljon kehuja ja huomiota mutta yhtäkkiä vetäytyneet omaan kuoreensa ja seksi vähenee eikä näytä kiinnostavan.
Itse tykkään vaihtelusta asentojen kanssa, ja aina ei tarvi välttämättä yhdyntää vaan myös eri tavoin muilla tavoilla tyydyttäminen on varsin jees. Mutta koska kumppanit hoidelleet itsensä mielummin yksin, niin ei noit kahden kesken oikein tehdä.
Eron hetkellä ovat entiset kumppanit sanoneet että haluisivat eron jälkeen olla vielä seksisuhteessa. Itse en ole tähän lähtenyt kertaakaan, mutta yksi kumppani on viel 8 vuoden jälkeen erosta laittanu silloin tällöin viestiä ja muistellu kuinka hyvää seksiä oli.
Mut en voi ymmärtää että miksi sitä ei voi sitten harrastaa suhteessa ollessa.,
Jos oon kysynyt asiasta, niin olen itse saanut vastaukseksi että olen rasittava kun aiheutan toiselle pahaa mieltä kun kyselen ja kyseenalaistan.
Kuuluuko se asiaan, että parin kuukauden jälkeen ei enää seksi kiinnosta? Itselleni ihan vieras ajatus koska kiinnostais vaa.
Kumppaneiden haluttomuus
7
226
Vastaukset
- Anonyymi
Naisella menee jännitys ja kokee olevansa seksilelu, jotenka häntä alkaa ärsyttämään, vaikka ei tarkoita, että tykkäisi kuitenkaan.
- Anonyymi
Jos toista käyttää vain oman itsetyydytyksen välikappaleena, niin tietenkin halut sammuu. Koskee niin miehiä kuin naisia.
- Anonyymi
Mies vai nainen?
- Anonyymi
En osaa sanoa. Itse törmännyt miesten haluttomuuteen. Voiko nainen olla liian aktiivinen ja miehet säikähtää sitä?
- Anonyymi
2 kuukauden alkuhuuma??!!
Ehhei, se alkuhuuma kestää vuosia ellei vuoskymmeniä kun oikeasti rakastaa. - Anonyymi
Niin ... siinä kohtaa, jos noin käy kaikkien kanssa, kannattaa jo miettiä mikä on noiden tilanteiden yhteinen nimittäjä. Se olet sinä itse. Onko käytöksessäsi ehkä jotain sellaista, joka saa seksin tuntumaan toisesta osapuolesta epämiellyttävältä. Vai onko sinun makusi ehkä siinä alkuvaiheessa aina sellainen, että valitset kumppanin, jolle seksi ei ole kovin tärkeää. Kun jokin tilanne alkaa elämässä toistua, niin katse kannattaa kääntää omaan itseen. Ei niin, että "mikä minussa on vialla, nyyh nyyh". Tuollainen itsensä surkuttelu ei auta yhtään mitään. Sen pitää olla rakentavaa itsensä tarkastelua ja aito yritys pyrkiä löytämään ratkaisu siihen ongelmaan.
- Anonyymi
Riippumatta siitä oletko mies vai nainen, niin omasta kokemuksestani voin kertoa, että ruinaaminen tappaa aina seksihalut. Jos seksi muuttuu velvollisuudeksi niin siitä katoaa hauskuus.
Ruinaamiseen päätyy helposti kun alkuhuuman jälkeen toisella seksihalut hiukan vähenevät. Silloin pitää vaan ruinaamisen sijaan vietellä. Ja jos viettely ei tehoa niin ei saa tehdä siitä numeroa vaan yrittää vaan uudelleen myöhemmin.
Olen itse siis mies ja lähes aina kyllä onnistunut tuossa. Kukapa ei tykkää hieronnasta. Kannattaa opetella hieromaan kunnolla. Ensin ihan oikeaa hierontaa, vähän alat siirtää hissukseen käsiä lähemmäs reisiä ja muka vahingossa käsi joskus hipaisee jalkoväliä. Kyllä sen huomaa kun toinen alkaa haluta vähän isompaa hipaisua ;) Ja jos ei näytä haluavan niin anna olla ja myöhemmin uudelleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832304
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441993- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661643Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801140- 711103