😠
Tiedoxi.
....
39
715
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä olet mulle vihainen?
- Anonyymi
Ikävä 🩷 siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä 🩷 siksi.
🩷🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩷🩷
❤️❤️
- Anonyymi
Traumapallo brunssilla.
- Anonyymi
🤣🤪🤣
- Anonyymi
😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😠
🤪💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤪💫
👩🍒🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👩🍒🥰🥰🥰🥰
Oon hedelmällinen juu🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤪💫
😳😳😳🧐🤪😜🤪🥳
- Anonyymi
Ei se sulle oo vihainen .
Katkaisin yhteyden tänää taa
Mulle kyllä.
Sivusta- Anonyymi
Ei ole yhteys katki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yhteys katki.
Sivusta - ei niin, vaikka eräs kovasti sitä koittaa saada katki palstan kautta tietämättä mitä kaikkea hyvää irl tapahtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - ei niin, vaikka eräs kovasti sitä koittaa saada katki palstan kautta tietämättä mitä kaikkea hyvää irl tapahtuu
Luotan siihen. En yritä saada katki, mutta välillä oma mielikuvitus pääsee valloilleeen ja aiheuttaa turhautumista, koska ikävä ja aika polkee paikallaan.
- Anonyymi
Vanhemmalla naisella on välit kunnossa… myös jalkoväli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yhteys katki.
No ei todellakaan ole.telepatia toimii edelleenkin 🤍
- Anonyymi
Ok🫢
- Anonyymi
rauhoitutaan ja kuunnellaan kaunista sointuvaihdosta Yuzo Koshiron säveltämässä kappaleessa
https://m.youtube.com/watch?v=9zYI28TlErI&pp=ygUaVmlyZ2luIGZvcmVzdCB5dXpvIGtvc2hpcm_SBwkJfgkBhyohjO8=- Anonyymi
😠~>😌~>🙂
- Anonyymi
👍Tähän voisi lisätä:
Tiistaisin klo. 19.02-20.00 Yle Radio 1
Radioteatteri esittää: Valumisia
Kiehtova matka äänimaisemissa
Kiehtova, kaunis ja vähän makea. Rauhallinen seikkailu vie läntisen Afrikan sivukujille, Punavuoreen, Kalkuttaan, hiekkaisille teille.
Vie ja kysyy kuulijaltaan, mitä ruumiidemme ja talojemme läpi kulkee elämän aikana.
Kannattaa kuunnella kuullokkeilla silmät kiinni.
Taidokkaasti tehty.
- Anonyymi
Kasva aikuiseksi ap.
- Anonyymi
***** 🤶🤬
- Anonyymi
Palstasedällä on näitten höpöketjujensa alkajaisiksi aina kova vimma poistatella ihmisten kommentteja.
- Anonyymi
Kerro, että miltä tuntuu olla palstasetä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro, että miltä tuntuu olla palstasetä?
Mitenköhän tämä sun kommentti liittyy edelliseen?
Onko lääkkeet otettu tänään?
- Anonyymi
Miksi Kirsiliini on taas jätetty🍒👩🚀♥️❤️🥰
- Anonyymi
Oijoi. Tosi paha 👩🍒❤️🥰
- Anonyymi
Hän voi palata taas tänne välilehdeltä tai mistä ikinä. Hänen yhteytensä on taas täysin vapaa jatkamaan juttujaan täällä ja emojien heittelyå holtittomasti ei sillä ketään edes koskaan ollut. Se oli ihan esitystä ja valetta yllättäen. Kuten koko ajan tiesin. Kaikki oli jotain suurta näytelmää ja haettiin vähän huomiota taas elämään ja tännekin kivempi palata suuremman huomion kohteena kun alkoi ehkä meno vähän hyytyä ja ihmiset kyllästyä. Kirsiliini ja susi 🐺🍒 yhteen vaan taas kaikki niin haluaa sitä. 🤩🩷🩷🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän voi palata taas tänne välilehdeltä tai mistä ikinä. Hänen yhteytensä on taas täysin vapaa jatkamaan juttujaan täällä ja emojien heittelyå holtittomasti ei sillä ketään edes koskaan ollut. Se oli ihan esitystä ja valetta yllättäen. Kuten koko ajan tiesin. Kaikki oli jotain suurta näytelmää ja haettiin vähän huomiota taas elämään ja tännekin kivempi palata suuremman huomion kohteena kun alkoi ehkä meno vähän hyytyä ja ihmiset kyllästyä. Kirsiliini ja susi 🐺🍒 yhteen vaan taas kaikki niin haluaa sitä. 🤩🩷🩷🤩
Heureka. Oot suoranaisesti NERO😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heureka. Oot suoranaisesti NERO😂
Niin olen ootas pieni hetki kenties tunti pari tai illalla, huomen aamulla viimeistään tulee olemaan paluu kuin ei mitään ois koskaan tapahtunutkaan. Tietäjät tietää. Ehkäpä itsekin sitten vähän ihmettelet että joo näinhän siellä sanottiin. Ei siihen mikään nero tarvi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen ootas pieni hetki kenties tunti pari tai illalla, huomen aamulla viimeistään tulee olemaan paluu kuin ei mitään ois koskaan tapahtunutkaan. Tietäjät tietää. Ehkäpä itsekin sitten vähän ihmettelet että joo näinhän siellä sanottiin. Ei siihen mikään nero tarvi olla.
Ja hänhän on jo tehnyt paluun, jo vilkkui rekkautunut susi 🐺 originaalin ketjussa. Sieltä ystävän tai jonkun palstarakkaan luota vähän korvia luimistellen jo aloitellaan ja tehdään paluuta. Hioo ehkä vielä vähän tekniikkaa miten tämä hoidetaan nyt oikein. 😀😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hänhän on jo tehnyt paluun, jo vilkkui rekkautunut susi 🐺 originaalin ketjussa. Sieltä ystävän tai jonkun palstarakkaan luota vähän korvia luimistellen jo aloitellaan ja tehdään paluuta. Hioo ehkä vielä vähän tekniikkaa miten tämä hoidetaan nyt oikein. 😀😅
🤍🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotellaan miten tämä 🍒suhtautuu asiaan. Todennäköisesti on ihan kuin ei myöskään ois tapahtunut mitään että kukkuu mitä kuuluu minä oon pizzalla, se on niin mahtavaa. Mitä sinun pizzassa olla...🤔🩷🤎🩵🍒🥱🥱🥱☕ Mut siltikin mua vaan aina haukotuttaa se ei lopu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotellaan miten tämä 🍒suhtautuu asiaan. Todennäköisesti on ihan kuin ei myöskään ois tapahtunut mitään että kukkuu mitä kuuluu minä oon pizzalla, se on niin mahtavaa. Mitä sinun pizzassa olla...🤔🩷🤎🩵🍒🥱🥱🥱☕ Mut siltikin mua vaan aina haukotuttaa se ei lopu.
Ihanista ihanimman perhepizzassa on triplajuusto🐽🐽🐽
- Anonyymi
Tiedoksi mikä??
- Anonyymi
Niin se jäi yllättäen taas kertomatta mitä aloituksessa raivottiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin se jäi yllättäen taas kertomatta mitä aloituksessa raivottiin.
Siellähän se lukee. Eikä ole raivoaminen, vaan MÖKÖTYS.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223