Hakulisen jussi joka maamme tärkeä lauluntekijä.
RIP jussi hakulinen ja muisto elää kuinka osasit tehdä hittejä ja paljon muutakin. Yössä vaikuttanut lauluntekijä-kosketinsoittaja joka loi pohojaa eniten yön sukseelle. Joutsenlaulun säveltäjä jussi Hakulinen. myöhemmin 2002 sävelsi kappaleen rakkaus on lumivalkoinen jossa on traaginen tarina siinä laulussa jossa lopussa kirje jonka kirjoittaa toiselle.
Hakulinen poistui pian yöstä ja aloitti soolouran josta poimintoina hyviä soololevyjä ja rohkeita genrekikkailuja levyjensä sisällä. Esim vaaleanpunainen majatalo on siitä hyvä osoitus että kyseisellä levyllä hän rohkeasti hakee eri tyylilajeja. Keisarin uudet vaatteet, kataliinan ruusu. Mulla on kyseinen Cd jossa on myös bonus-biisit vapautuslaulu ja joulu avaruudessa.
Voi huoletta hänet heittää top10;iin mun listoillani mitä tulee omaan fanitukseen että fanituksessa ei ole kovin montaa hänen edellä. Tosin ne vaihtelee hieman että toisinaan on tiettyinä kuukausina esim suurlähettiläät-vaihe eli silloin suurlähettiläät tuntuu tosi huipulta ja sitten on esim don huonot vaihe jne jne jne...
mutta mitä tulee lahjakkuuteen, ns puhtaaseen lahjkkuuteen niin hakulinen menee top10:iin.
muistikuva kasariluvulla pörröpäiset yön jäsenet jolloin oli aikakausi new waven ja punk rockin . Punk jutut ei kuulu oikeastaan enää hakulisen soolokiekoilla.
käsitellyt teksteissä yksinäisyyttä ja ulkopuolisuutta sekä vapautta. Hyvin koskettavalla tavalla nimittäin! hyvin itse löydän itseni jussi hakulisen teksteistä. Ehkä hakulinen oli itse hieman sellainen ihminen, en tiedä enkä voi tietää kun en tuntenut häntä.
kirjoittaja Juha pohjola
jussi hakulinen maamme tärkeä lauluntekijä joka mm teki kappaleet;
Anonyymi-ap
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016183
- 2123416
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663308Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162525Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702091
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441656- 251443