jussi hakulinen maamme tärkeä lauluntekijä joka mm teki kappaleet;

Anonyymi-ap

Hakulisen jussi joka maamme tärkeä lauluntekijä.
RIP jussi hakulinen ja muisto elää kuinka osasit tehdä hittejä ja paljon muutakin. Yössä vaikuttanut lauluntekijä-kosketinsoittaja joka loi pohojaa eniten yön sukseelle. Joutsenlaulun säveltäjä jussi Hakulinen. myöhemmin 2002 sävelsi kappaleen rakkaus on lumivalkoinen jossa on traaginen tarina siinä laulussa jossa lopussa kirje jonka kirjoittaa toiselle.

Hakulinen poistui pian yöstä ja aloitti soolouran josta poimintoina hyviä soololevyjä ja rohkeita genrekikkailuja levyjensä sisällä. Esim vaaleanpunainen majatalo on siitä hyvä osoitus että kyseisellä levyllä hän rohkeasti hakee eri tyylilajeja. Keisarin uudet vaatteet, kataliinan ruusu. Mulla on kyseinen Cd jossa on myös bonus-biisit vapautuslaulu ja joulu avaruudessa.

Voi huoletta hänet heittää top10;iin mun listoillani mitä tulee omaan fanitukseen että fanituksessa ei ole kovin montaa hänen edellä. Tosin ne vaihtelee hieman että toisinaan on tiettyinä kuukausina esim suurlähettiläät-vaihe eli silloin suurlähettiläät tuntuu tosi huipulta ja sitten on esim don huonot vaihe jne jne jne...

mutta mitä tulee lahjakkuuteen, ns puhtaaseen lahjkkuuteen niin hakulinen menee top10:iin.

muistikuva kasariluvulla pörröpäiset yön jäsenet jolloin oli aikakausi new waven ja punk rockin . Punk jutut ei kuulu oikeastaan enää hakulisen soolokiekoilla.

käsitellyt teksteissä yksinäisyyttä ja ulkopuolisuutta sekä vapautta. Hyvin koskettavalla tavalla nimittäin! hyvin itse löydän itseni jussi hakulisen teksteistä. Ehkä hakulinen oli itse hieman sellainen ihminen, en tiedä enkä voi tietää kun en tuntenut häntä.

kirjoittaja Juha pohjola

0

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
        Ikävä
        62
        4479
      2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
        Kalajoki
        159
        3368
      3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
        Kalajoki
        58
        2687
      4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
        Tunteet
        49
        2594
      5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
        Maailman menoa
        135
        2537
      6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
        Ikävä
        24
        1903
      7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
        Hyrynsalmi
        24
        1731
      8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
        Ikävä
        30
        1636
      9. Mitä sinä mietit

Mies?
        Ikävä
        174
        1600
      10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
        Kuhmo
        39
        1297
      Aihe