"WP: Trumpin hallinto suunnittelee Naton ja YK:n rahoituksen lopettamista"
Hmm ja vihervasemisto on voittaja. Suomi? ex suomi olemme osavenäjää. Kiitos trump kiitos vihervasemiston äänestäjät. Persut PARAS PUOLUE ! Suomen turva mutta kiitos vihervasemiston äänestäjät jytky ivailijat nyt on loppu lähellä Kiitos vihervasemisto ja trump vielä kerran. En tartu aseisiin sillä ei ole mitä enää puolustaa.
NATO lakkautetaan
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
Tajuatteko että venäjä vahvistaa juuri nyt tälläkin hetkellä suomen rajan joukkojaan. Syksyllä voi jo venäjä tulla suomen rajan yli. Katsoppa tuokin selkokielinen selvitys.
https://youtu.be/bwsYpIVXYUI?si=cr39v18V_CH1kt_9 - Anonyymi
Lievästi sanottuna sekava sepustus tältä aloittajalta. Lienee persu.
- Anonyymi
Tämä kommentoija,jos et ymmärtänyt viestini sisältöä kerron mielelläni lisää ja selvennän sinulle mitä se tarkoittaa. Huom kysy selkeästi sillä olen persu ja osaan antaa sinulle siten myös selkeän vastauksen,totuuden. Uskon että asia selviää myös sinulle oletettu vihervassari maamme tuhoaja. Persut on pelastamassa suomea mutt anyt näyttää onnistuminen entistäkin vaikeammalta paha paha paha juttu.
"Lievästi sanottuna sekava sepustus tältä aloittajalta. Lienee persu." - Anonyymi
Oho hoh komunisti ilmoittautui oikea kremlin lipo lipo.
- Anonyymi
Järjestöt nielee miljardeja ja hyöty jää kovin niukaksi.
- Anonyymi
Vihervasemmisto kaivaa itse omaa kuoppaansa.
- AnonyymiUUSI
Samperin trumppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305547
- 1702049
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601641Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301331Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan661299En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701184- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098