Meikäläisellä on ollut koko talven kevyt pusero, kun pyöärilen, mutta uusilla autoilla kauppaan tulevilla naisilla on Michelin toppatakki päällä.
Eikö naiset tarkene lämpimässä autossa ohuemmilla vaatteilla, kuten meikäläinen.
ei ole ollut toppatakkia koko talvena ja pyörällä liiikun.
Vieläkö nainen pukeutuu Michelin kuvioiseen toppatakkiin kauppaan mennessä
19
163
Vastaukset
- Anonyymi
Urheillessa pitää olla kevyempi vaatetus ettei hiki jäädy. Sanoohan tuon järkikin. Armeijassa pakkastakkia pidettiin vain tauoilla, ei marssiessa.
- Anonyymi
Meinasin vastata mutta tämä koski autolla liikkuvia naisia. Itse en omista autoa ja mä en tarkene itse kulkea pakkasessa pelkässä pitkähihaisessa puserossa. Mutta jos sinä tarkenet niin hyvä sinä. Minä en tarkene kävellä pakkasessa ilman takkia ja muita asusteita. Ei ole sulta pois kun pidän pakkasella ulkovaatteet päällä. Mulla ei ole tarvetta alkaa riisuu takkia pois kun menen kauppaan. Sulla on siinä pyörässä sitten kori johon sä laitat kauppaostokset. Hyvä.
- Anonyymi
EI ole mitään koria pyörässä.
Reppuun ostokset laitan ja kesällä polkupyörän peräkärryn saa ostoksia monta kassia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI ole mitään koria pyörässä.
Reppuun ostokset laitan ja kesällä polkupyörän peräkärryn saa ostoksia monta kassia.No niin se on hyvä pyöräilessä kun sulla on monen kilon painava reppu selässä. Mutta saanhan mä käyttää toppatakkia talvella pakkaselle kun kävellen menen kauppaan? Ja saahan mulla olla käsineet,kaulahuivi ja pipokin. Kato kun mä en halua tulla kipeeksi kun pakkasessa kävelen .
- Anonyymi
Oliko aloittajalla edes käsineitä talvipakkasilla vai eikö pakkanen käynyt käsiin kun ajoit pyörällä? vai nautitko siitä kun pakkanen käy ihoa vasten ja tuuli puhaltaa kivasti iholle.
Michelin kuvioiseen? ai sellaiseen valkoiseen pehmotakkiin? minulla on musta toppatakki, kevyehkö. Yli kuukauden verran jo olen pukeutunut tuulitakkiin.
Tarkottaaks tää nyt untuvatakkeja, siis roadmantakkeja? Miks nainen haluaisin olla roadman?
- Anonyymi
Ketjun aloittajalle pieni info ns michelin toppatakeista.
Tämä trendi siis alkoi jo vuonna 2018.Puffer coat eli muhkea toppatakki – tai tuttavallisesti Michelin-takki ikonisen Michelin-ukon mukaan – siirtyi catwalkeilta ja maailman muotipääkaupunkien kaduilta tänä talvena jokaisen ketjuliikkeen takkirekeille, ja nousi sieltä talven hittitakiksi.Hyvin usein muoti-ilmiöitä ja trendituotteita kritisoidaan niiden järjettömyyden ja epäkäytännöllisyyden takia, mutta muhkutakin tapauksessa käyttökokemus aiheutti positiivisen yllätyksen. Jopa edullisimmat, polyesterista ja muista tekokuiduista valmistetut takit osoittautuivat tuulenpitäviksi ja lämpimiksi hankinnoiksi. Tyylikkäät villasekoitetakit saavat jäädä kylmimpinä aamuina naulakkoon, sillä paksu ja trendikäs toppatakki hoitaa varsinaisen hommansa paremmin. - Anonyymi
Lisää infoa untuvatakeista aloittajalle. Untuvatakeissa on hyvä lämmöneristyskyky ja ja pitävät tuulen hyvin ulkopuolella. Lisäksi se on kevyt päällä vaikka lämmittää hyvin.
- Anonyymi
Ja miksi nuoret pojat pitää hupparin huppua päässä pakkasella kun on pipo keksitty. En ole ikinä tajunnut tätä miksi nuoret miehet ei käytä päähinettä kun kuitenkin päätä paleltaa ja sen haluaa suojata collegehupparin hupulla.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Pienet pojat? Ni varmaan samasta syystä kun me vanhatkin. Huppu pysyy aina mukana pipo ei.
Ai. No minä aikuisena naisena kun laitan pipon päähän niin kyllä se kulkee matkassa. Mihin sulla se pipo häviää matkalla. Jos minä menen kauppaan niin laitan sen ostoskärryyn ja otan sen sieltä kun lähden kaupasta. Mihin se pipo voi unohtua päästä jos sä olet ulkoilemassa? Tippuuko se pipo päästä vai miten se lähtee päästä kun sä olet ulkoilemassa? Kysyn tätä koska mulla ei pipo itsekseen lähde ulkona päästä mutta ehkä miehillä on sitten se päänmuoto väärä siihen pipoon jos pipo häviää kesken lenkin.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Pienet pojat? Ni varmaan samasta syystä kun me vanhatkin. Huppu pysyy aina mukana pipo ei.
Ja nilkatkaan ei saa kylmää nuorilla kun ei ole kengässä vartta suojaamassa nilkan ihoa.Vaikka en usko että nuoret käy talvipakkasella lenkillä kuten vanhemmat ihmiset tekee. Nuoret kulkee sähköpotkulaudoilla niin ei tartte edes pitää talvikenkiä pakkaselle ettei ole kosketuksessa lumeen ja jäähän
- Anonyymi
Aloittajalle.
Ihan viime päiviin asti on ollut todella viileää.
Auto voi jymähtäö johonkin kesken kaiken.
Hepenissäkö pitäisi heilua. - Anonyymi
Mä pesin mun käytössä olleen toppatakin jo kun luulin että kevät on alkanut. Ajattelin kun takatalvi palasi etten men kolmeen päivää ulos jotta mun ei tarvis ottaa kevyempää untuvatakkia käyttöön. Mutta koska jo yksi vuorokausi sisällä riiiti niin otin tuon kevyen untuvatakin kaapista. Se on myös helpompi pestä. Siinä ei ole esim huppua karvareunuksella eikä vyötä. Tämä untuvatakki on myös kooltaan pienempi kuin 20 v vanha toppatakki jota olen käyttänyt. Koska en tykkää kylmästä ja kaksi pitkähihaista puseroa fleecetakin alla ei lämmittänyt pakkasella ja en halunnut jäädä kolmeksi päiväksi yksiööni niin sen takia tuo untuvatakki oli ulkona päällä.
Niin mikä biisi se oli missä se eksy yksiössä huoneisiin. Se tuli tänään radiosta kun olin rengasliikkeessä, kun firman pakuun vaihdettiin renkaat. Mutta aika hullu se laulaja oli. Ei mikään Iron Maiden laula tolleen hullusti.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Niin mikä biisi se oli missä se eksy yksiössä huoneisiin. Se tuli tänään radiosta kun olin rengasliikkeessä, kun firman pakuun vaihdettiin renkaat. Mutta aika hullu se laulaja oli. Ei mikään Iron Maiden laula tolleen hullusti.
Kaija koo : Tule lähemmäs beibi.
siinä lauletaan ainakin
Tule lähemmäs beibi
Viereeni jää
Etkö nää että minäkin sua pelkään
Huomaatko kuinka jään silmiisi kii
Ja eksyn yksiössäsi huoneisiin - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Jos yksiössä on erillinen keittiö ja kylpyhuone ja sulla on muistisairaus niin kyllä voi eksyä. Ei välttämättä muista mihin on menossa. Onko menossa keittiöön vai kylppäriin ja mitä tekemään sinne. Yleensä yksiöksi luokitellaan asunto vaikka siinä olisi keittiö ja kylppäri.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ja kyllä muistisairas voi eksyä siinä asunnossa. Esim jos sä etsit jotain tavaraa mutta unohdat mitä sä etsit ja mistä niin sillooin sä olet eksyksissä yksiössä. Mutta sulla ei näköjään ole kokemusta muistisauraudesta niin sä et voi tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1671919
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan461042- 38895