Sanoja vain.

Anonyymi-ap

Yhteys

Sanat ovat silta toisen ihmisen tavoittamiseen. Kun haluamme tavoittaa toisen ihmisen, emme silloin halua loukata tai puhu sopimattomasti. Haluamme pikemminkin luoda sanoillamme turvallisen paikan olla.

🩷
Tätä tunnen kanssasi.

7

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niitä jäin kaipaamaan....
      Mut olinkin vaan merkityksetön ja turhake.
      En kuvittele että olisit hän, vaikka kirjoitin näin.
      Ajattelin jos vaikka näkisi tän, koska uskoisin että mikäli hän aloituksen otsikon näkee niin hänkin avaa ja lukee kuten itsekin.
      ............

;

• Anonyymi

Rakas, nyt höpö, lopeta! Jos voisit tuoda ilmi sen irl, että haluat oikeasti - niin että olisit valmis laittamaan kaiken likoon minun tavoin ja ottaisit mut sun kainaloon ja pysysit siinä. Olisin sun,
        h e t i, 4 ever.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas, nyt höpö, lopeta! Jos voisit tuoda ilmi sen irl, että haluat oikeasti - niin että olisit valmis laittamaan kaiken likoon minun tavoin ja ottaisit mut sun kainaloon ja pysysit siinä. Olisin sun,
        h e t i, 4 ever.

"Sydän kun on hukkumassa kyyneliin,
        sitä tarttuu kiinni vaikka valheisiin..."

Joo ei enää.....

(Ei toi muutenkaan sovi tähän tarinaan)

• Anonyymi

Tämä on hienoa ja totta.

• Anonyymi

Yhteys on tunne, joka kertoo siitä, että on jotain tarttumapintaa ja yhteistä. Siihen voi rakentua kaunis suhde jos sille on edellytyksiä ja halua antaa tunteiden kasvaa.

• Anonyymi

Jokainen tekee niin kuin itselleen parhaiten kokee saavansa elää omannäköistä elämää! Se on hyvää elämää silloin, kun omaan elämään valitsee sellaisen ihmisen, jonka kokee helposti lähestyttäväksi, puheliaaksi, joustavaksi eri tilanteissa, ymmärtäväiseksi, huomaavaiseksi ja kaikin puolin tasapainoisekdi ihmiseksi. Ei tämän yhtään ns. perässä vedettävää ihmistä, kun sellaisesta on jo kokemus! Ei minun tarvitse jaksaa, minulla on oikeus viettää aikaani sen tyyppisten ihmisten kanssa, joiden koen parhaiten sopivan elmääni helposti! Kunpa olisitte ymmärtäneet kysyä ennen projektin aloitusta minun mielipidettä, niin ei olisi kamalia rankkoja vuosia! Olen yhä syvästi järkyttynyt kaikesta kokemastani. Kymmenrn vuotta pilattiin, eikä voinut tehdä. Minun näkökulmasta se oli suorastaan rikollista toimintaa!!

• Anonyymi

Älä anna minulle ohjeita miten pitäisi elää ja miten ei. Minä olen sen ikäinen, että minun päätöksiäni on osattava kunnioittaa, eikä ns. kakaroilla ole mitään oikeutta yrittää muuttaa sitä mikä on minun näköistä elämää! Ja vain siksi, että he saisivat oman tahtonsa läpi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7180
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2567
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2080
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1558
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1099
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      979
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      79
      889
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe