Huolestuttavaa

Anonyymi-ap

20

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mjoo

      Olen samaa mieltä: Jatkuva syöminen, napostelu ja nokkiminen ei tee hyvää indekseille.

      Kuka kuinkin.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Älä välitä Hirnuseni kenestäkään kiusaajasta 🐴. Sitä ne haluavatkin, reaktion provoilleen. Ratsu on lempishakkinappulani 😊. Meitä väärinymmärrettyjä neroja ei kestetä eikä sille voi mitään.


    • Miksi olet noin juntti

    • Miksi et tapa itseäsi

    • Anonyymi

      Jopa on agressiivinen ketju.
      Halatkaa jo vähän toisianne.

      AV

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juurikin näin

        En oikein edes käsitä sitä miksi tämä biisi on itselleni niin tärkeä että se kattaa kaikki musapostaukseni Bachista sarkasmiin.

        Eli mittavin kyssä tässä on se että oliko tämä herra Lynch edes todellinen, sillä niin vakuuttavaa kamaa löytyy tyyliin kanista.

        Ei voi kuin ihailla taikurin hattutemppuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin

        En oikein edes käsitä sitä miksi tämä biisi on itselleni niin tärkeä että se kattaa kaikki musapostaukseni Bachista sarkasmiin.

        Eli mittavin kyssä tässä on se että oliko tämä herra Lynch edes todellinen, sillä niin vakuuttavaa kamaa löytyy tyyliin kanista.

        Ei voi kuin ihailla taikurin hattutemppuja.

        Kuunnelkaa edes kerran mitä kaiffalla on sanottavaa.

        Siis mun pää posahtaa.

        https://youtube.com/shorts/TcNufbp_7Ho?si=BKiUH8pOdJ871oBG


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin

        En oikein edes käsitä sitä miksi tämä biisi on itselleni niin tärkeä että se kattaa kaikki musapostaukseni Bachista sarkasmiin.

        Eli mittavin kyssä tässä on se että oliko tämä herra Lynch edes todellinen, sillä niin vakuuttavaa kamaa löytyy tyyliin kanista.

        Ei voi kuin ihailla taikurin hattutemppuja.

        No huh huh.

        Tämä ranskalainen illallinen...
        Tämän valmistaminen on niin intohimoista, että se karkaa käsistä 😳💦


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki alkaa jostain

        Sinänsä aluilla ja lopuilla ei ole merkitystä, sillä olevaisuus tuntee vain unensa.

        Mitä alulla tarkoitamme, on on logiikan loppu: siinä on kaikki.

        https://youtu.be/woUt7wPe8Ow?si=nnJL-zEQOM4UqwsT

        Kun näin tämän ensimmäisen jakson, lakkasin olemasta minä.

        En ole kaipaillut takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näin tämän ensimmäisen jakson, lakkasin olemasta minä.

        En ole kaipaillut takaisin.

        Eli

        David Lynch on näyttänyt minulle suunnan, eikä minulla ole aikomustakaan muuttaa kurssia.

        Piste


    • Anonyymi

      Jännämies ei lue uutisia vaan tekee uutisia joita sitten ätmi uutisoi YLE:ssa uutisankkurina.

    • Anonyymi

      "Ruoka ei ole ranskalaisille vain polttoainetta, vaan nautinto ja lähes pyhä asia."

      Minulle nautintoja ja pyhiä asioita ovat ruuan lisäksi seksi sekä uni. 🤔 Muun muassa! Sillä kyllä henkisetkin asiat voivat olla pyhiä. Mutta koska olemme kaikki fyysisiä, myös fyysisessä ympäristössä on nähtävä ja koettava pyhyyttä. 🤔🙏🌟

      🦄

      • Anonyymi

        Unohdit mainita sijoittamisen ☝️


    • Punkku ja valkkari pitävät ranskalaiset hoikkina.

      Katsokaa kotimaisia pultsareita. Ovat elämänsä kunnossa.

      • Anonyymi

        Ei "Alexanderi" mikään pultsari ole vaan "airon män" !


    • Anonyymi

      🤭

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe