Huolestuttavaa

Anonyymi-ap

20

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjoo

Olen samaa mieltä: Jatkuva syöminen, napostelu ja nokkiminen ei tee hyvää indekseille.

Kuka kuinkin.

(hihitystä)

• Anonyymi

Älä välitä Hirnuseni kenestäkään kiusaajasta 🐴. Sitä ne haluavatkin, reaktion provoilleen. Ratsu on lempishakkinappulani 😊. Meitä väärinymmärrettyjä neroja ei kestetä eikä sille voi mitään.

• Miksi olet noin juntti

• Miksi et tapa itseäsi

• Anonyymi

Jopa on agressiivinen ketju.
      Halatkaa jo vähän toisianne.

AV

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juurikin näin

En oikein edes käsitä sitä miksi tämä biisi on itselleni niin tärkeä että se kattaa kaikki musapostaukseni Bachista sarkasmiin.

Eli mittavin kyssä tässä on se että oliko tämä herra Lynch edes todellinen, sillä niin vakuuttavaa kamaa löytyy tyyliin kanista.

Ei voi kuin ihailla taikurin hattutemppuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin

En oikein edes käsitä sitä miksi tämä biisi on itselleni niin tärkeä että se kattaa kaikki musapostaukseni Bachista sarkasmiin.

Eli mittavin kyssä tässä on se että oliko tämä herra Lynch edes todellinen, sillä niin vakuuttavaa kamaa löytyy tyyliin kanista.

Kuunnelkaa edes kerran mitä kaiffalla on sanottavaa.

Siis mun pää posahtaa.

https://youtube.com/shorts/TcNufbp_7Ho?si=BKiUH8pOdJ871oBG

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin

No huh huh.

Tämä ranskalainen illallinen...
        Tämän valmistaminen on niin intohimoista, että se karkaa käsistä 😳💦

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki alkaa jostain

Sinänsä aluilla ja lopuilla ei ole merkitystä, sillä olevaisuus tuntee vain unensa.

Mitä alulla tarkoitamme, on on logiikan loppu: siinä on kaikki.

https://youtu.be/woUt7wPe8Ow?si=nnJL-zEQOM4UqwsT

Kun näin tämän ensimmäisen jakson, lakkasin olemasta minä.

En ole kaipaillut takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun näin tämän ensimmäisen jakson, lakkasin olemasta minä.

En ole kaipaillut takaisin.

Eli

David Lynch on näyttänyt minulle suunnan, eikä minulla ole aikomustakaan muuttaa kurssia.

Piste

• Anonyymi

Jännämies ei lue uutisia vaan tekee uutisia joita sitten ätmi uutisoi YLE:ssa uutisankkurina.

• Anonyymi

"Ruoka ei ole ranskalaisille vain polttoainetta, vaan nautinto ja lähes pyhä asia."

Minulle nautintoja ja pyhiä asioita ovat ruuan lisäksi seksi sekä uni. 🤔 Muun muassa! Sillä kyllä henkisetkin asiat voivat olla pyhiä. Mutta koska olemme kaikki fyysisiä, myös fyysisessä ympäristössä on nähtävä ja koettava pyhyyttä. 🤔🙏🌟

🦄

• Anonyymi

Unohdit mainita sijoittamisen ☝️

• Punkku ja valkkari pitävät ranskalaiset hoikkina.

Katsokaa kotimaisia pultsareita. Ovat elämänsä kunnossa.

• Anonyymi

Ei "Alexanderi" mikään pultsari ole vaan "airon män" !

• Anonyymi

🤭

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4296
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2334
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1461
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1059
    Aihe