S1miti

Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
71
Oletteko voimakkaita ja komeita ukkeleita?
Minä ainakin olen 3,6 metriä pitkä ja mahdottoman komea.27251- 495
Onko teillä ollut mahtikissa?
Minulla oli Maine Coon. Edesmennyt naisystäväni tuli koiransa kanssa kylään ja ne lemmikit ryhtyivät hirmuna leikkimään.7164Tulikohan kakka housuun?
Päästin 15min sitten mahtipierun. Vieläkin haisee. Otanko yhteyttä isännöijään ja huudan ilmanvaihdon toimimattomuudesta2143Kumpaa käytät?
Natriumbikarbonaattia alias ruokasoodaa vai närästyslääķeitä? Katsoppas kalliin Samariinin vaikuttava aine. Aivan. Sama30252Mahtavin lääkeannostuksenne?
Kerran olin hampilääkärissä ja lekuri tuumasi ettei voi tehdä mitään. Siitä keskussairaalaan ja sieltä yliopistolliseen.16260Kaiken voi korjata teipillä
Kyseinen laulu soi raadiossa. Rakkaudesta en tiedä, mutta harmaalla teipillä voi korjata kaiken. Muistan kun tehtaassa10205Parkitatteko te?
Kuulin uudehkon sanan. Nykynuoriso kuulemma parkittaa. Näin ne termit muuttuvat.12233Naisilla on tosi helppoa!
Ei pallot läiski reisiin urheillessa, eikä kukaan odota supersankaruutta. Meiltä miehiltä odotetaan aina mahdottomuuksi16270Hyvä homma! Nyt tuli sydäri!
Hirmuna on tullut vaivoja. Ĵopa aamulorotukselle mennessä kuuluu hirmu pauke ja rutina.0102Nyt se koronarokote vaikutti!
Olin ulkoilemassa ja linja-auto läsähti kylkeen. Muutuin siis magneettiseksi ja hirmu työ oli irroittaa mokoma bussi kyl050Jäikö pirppis jumiin aurausvalliin?
Hän tässä yksi luminen talvi hyppäsi taidokkaasti aurausvallin yli poistueessan bussiautosta. En ehkä ole seurannut ak066Oletteko lihavia?
Miten hemmetissä tämä mahan kasvu on mahdollista!? Syön hirmu terveellisesti ja kaikkea. Mutta voimanoston olen jättänyt27349Nasan kakkapussit jäänyt kuuhun!
Juuri tulleen tiedon mukaan nasa on jättänyt kuuhun yli 60 kakkapussia. Nyt mietinnössä onkin sanktiot astronautteja va15180Hahaa. Tekoäly rules
Minua huvitti tuo tekoälyn luoma kuva minusta syömässä sinappisilliä, että oli ihan pakko kirjautua sen takia. >simi5158