Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

71

1. Oletteko voimakkaita ja komeita ukkeleita?

Minä ainakin olen 3,6 metriä pitkä ja mahdottoman komea.
    Sinkut
    27
    251
  2. Menettekö jysäreille?

Itse harkitsen mokomaa.
    Sinkut
    4
    95
  3. Onko teillä ollut mahtikissa?

Minulla oli Maine Coon. Edesmennyt naisystäväni tuli koiransa kanssa kylään ja ne lemmikit ryhtyivät hirmuna leikkimään.
    Sinkut
    7
    164
  4. Tulikohan kakka housuun?

Päästin 15min sitten mahtipierun. Vieläkin haisee. Otanko yhteyttä isännöijään ja huudan ilmanvaihdon toimimattomuudesta
    Sinkut
    2
    143
  5. Kumpaa käytät?

Natriumbikarbonaattia alias ruokasoodaa vai närästyslääķeitä? Katsoppas kalliin Samariinin vaikuttava aine. Aivan. Sama
    Sinkut
    30
    252
  6. Mahtavin lääkeannostuksenne?

Kerran olin hampilääkärissä ja lekuri tuumasi ettei voi tehdä mitään. Siitä keskussairaalaan ja sieltä yliopistolliseen.
    Sinkut
    16
    260
  7. Kaiken voi korjata teipillä

Kyseinen laulu soi raadiossa. Rakkaudesta en tiedä, mutta harmaalla teipillä voi korjata kaiken. Muistan kun tehtaassa
    Sinkut
    10
    205
  8. Parkitatteko te?

Kuulin uudehkon sanan. Nykynuoriso kuulemma parkittaa. Näin ne termit muuttuvat.
    Sinkut
    12
    233
  9. Naisilla on tosi helppoa!

Ei pallot läiski reisiin urheillessa, eikä kukaan odota supersankaruutta. Meiltä miehiltä odotetaan aina mahdottomuuksi
    Sinkut
    16
    270
  10. Hyvä homma! Nyt tuli sydäri!

Hirmuna on tullut vaivoja. Ĵopa aamulorotukselle mennessä kuuluu hirmu pauke ja rutina.
    Sinkut
    0
    102
  11. Nyt se koronarokote vaikutti!

Olin ulkoilemassa ja linja-auto läsähti kylkeen. Muutuin siis magneettiseksi ja hirmu työ oli irroittaa mokoma bussi kyl
    Sinkut
    0
    50
  12. Jäikö pirppis jumiin aurausvalliin?

Hän tässä yksi luminen talvi hyppäsi taidokkaasti aurausvallin yli poistueessan bussiautosta. En ehkä ole seurannut ak
    Sinkut
    0
    66
  13. Oletteko lihavia?

Miten hemmetissä tämä mahan kasvu on mahdollista!? Syön hirmu terveellisesti ja kaikkea. Mutta voimanoston olen jättänyt
    Sinkut
    27
    349
  14. Nasan kakkapussit jäänyt kuuhun!

Juuri tulleen tiedon mukaan nasa on jättänyt kuuhun yli 60 kakkapussia. Nyt mietinnössä onkin sanktiot astronautteja va
    Sinkut
    15
    180
  15. Hahaa. Tekoäly rules

Minua huvitti tuo tekoälyn luoma kuva minusta syömässä sinappisilliä, että oli ihan pakko kirjautua sen takia. >simi
    Sinkut
    5
    158