Se ei ole syy siihen mitä tässä nyt kävi. Tykästyin, ihastuin ja tunne vain syvenee. Se ei tilanteestani tosin tee helpompaa vaan tämä on melko kivuliasta toimintaa. Joudun tarkkaan harkitsemaan nyt siirtojani.
Rakas mies oot❤️
Minä en etsi sitten pelastajaa ja maksumiestä
19
251
Vastaukset
- Anonyymi
Herkkääkin on, mutta pää ei tahdo pysyä mukana välillä. Tuntuu että ole kaikille vain taakka. Minua ei arvosteta kotona eikä liiemmin kyllä töissäkään. Tämä noidankehä ei saatana lopu.
T. Aloittaja- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Voi sua ❤
- Anonyymi
Joudut tarkkaan harkitsemaan siirtojasi eli suomeksi manipuloimaan? Hänen ei kannattaisi edes lukea sun aivopesuviestejä
- Anonyymi
Et tiedä mitä meinaan siirroilla. Joudun vaihtamaan työpaikkaa, vaikka en halua. Älä sä tule väittämään tollasta shittiä toisen juttuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä mitä meinaan siirroilla. Joudun vaihtamaan työpaikkaa, vaikka en halua. Älä sä tule väittämään tollasta shittiä toisen juttuihin.
Kerro lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää
En taida. Alkoi oksettamaan jo tuo sun kommentti. Enpä muuten laita enää mitään. Kiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida. Alkoi oksettamaan jo tuo sun kommentti. Enpä muuten laita enää mitään. Kiusaaja.
Jää eläkkeelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jää eläkkeelle
Sori oon sen verran nuori että ei motivoi sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori oon sen verran nuori että ei motivoi sellainen.
Tirsk!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tirsk!
Onko sulla isokin vika päässä? Ihan koko pään kokoinen?
- Anonyymi
Se o toisen mies! Yritä ymmärtää!
- Anonyymi
Kuka? 🤦🏻♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka? 🤦🏻♀️
No se!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se!!
Menepä nyt siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menepä nyt siitä.
Prööt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prööt
No haiset kyllä melko pahalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No haiset kyllä melko pahalta.
Jaa 🗣️🤷🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa 🗣️🤷🏻♂️
Noin sanotaan kiusaajille. 🫶 Sori vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344067- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842916
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334