Kokemusta feromoneista?

Anonyymi-ap

Onko kukaan muu kokeillut tätä PheroStrong Pheromone King Only for Men -tuoksua? 👉 https://hotlips.fi/p44053/pherostrong-pheromone-king-only-for-men-50-ml

Tilasin vähän hetken mielijohteesta, kun mainos lupasi “feromonien voimaa” ja ajattelin että miksei testata... Ja täytyy sanoa, että oon aika yllättynyt. Tuoksu itsessään on miellyttävä – sellainen miehekäs mutta ei liian voimakas – ja oon oikeasti huomannut että ihmiset (etenkin naiset) reagoivat eri tavalla, ehkä vähän... kiinnostuneemmin? 😅

En nyt väitä että tää on joku taikapullo, mutta jotain siinä on. Ihan kuin oma olemus ois vähän itsevarmempi ja se huokuu ulospäin.

Kokemuksia muilla? Onko placebo vai toimiiko nämä oikeasti? Ja jos ootte testanneet muita feromonituoksuja, niin vinkkejä otetaan vastaan!

11

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse en käyttäis tollasia. Tulis huijari olo... Rakkaus ja kiinnostus on kemiaa eikä sitä voi ostaa kaupasta.

• Anonyymi

En tiedä asiasta mitään sillä olen blondi nainen. Mutta jos olet kaivattuni niin tule käymään niin voin arvioida 😁 tunnisteena on että sun feromonit vetää mua puoleensa kuin kevätaurinko sisiliskoja

• Anonyymi

Sain systeriltä lahjaksi naisille luotuja ferominituoksuja. Haisivat tosi pahalle, ehkäpä juurikin MIEHEN hielle, että laitoin kiertoon. Kyllä oma nenä kertoo, onko se oman itsensä ja naisen tuoksu. Tuli huono olo kokeillessa ja sen haisu säilyi pitkään. Kaksi jätin itselleni. Toinen on aika ok miellyttävä, ellei siitä tulisi mieleen jonkin verran äitini. Voihan se olla ihan hyvä miesten seurassa haiskahtaa vähän äidiltä? :)

• Anonyymi

Ai ja se toinen tuoksuu sitruksille ja vähän tupakan kukilta. Se kai se on tuoksuna, eli muistuttaa vähän YSL:n Y -tuoksua, joka on yksi suosikkini.

En ole testannut näitä kuin kotona. Löysin nämä vasta kevätsiivouksen yhteydessä. Tarjosin näitä aikoinaan eteenpäin ystävilleni, mutta kukaan ei huolinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ja se toinen tuoksuu sitruksille ja vähän tupakan kukilta. Se kai se on tuoksuna, eli muistuttaa vähän YSL:n Y -tuoksua, joka on yksi suosikkini.

En ole testannut näitä kuin kotona. Löysin nämä vasta kevätsiivouksen yhteydessä. Tarjosin näitä aikoinaan eteenpäin ystävilleni, mutta kukaan ei huolinut.

Ja tuo äidin tuoksu on pehmeä vanilja. En sitä ole sellaisenaan koskaan suosinut, mutta tiedän että vanilja on monen naisen kestosuosikki, kuten myös oli äitini.

• Anonyymi

Mentulan kainalohiki on liian ärjyä heikolle soijapojalle.

• Anonyymi

Naisella feromonia erittää vagina. Niin onko se hyvä juttu miehelle jos naisen erittämä feromoni eli kopuliini peittää esim emättimessä olevan tulehduksen . Yököttävää ajatella intiimiä kanssakäymistä jossa mies voi saada naiselta taudin koska naisen feromoni peittää jonkun taudin aiheuttaman oireen. Ei ole ihme että taudit vaihtuu kun kopuliini peittää bakteerien aiheuttaman hajun.

• Anonyymi

En tiennytkään että tällaisia on :)
      Ei uskalla haistella missään eikä mitään. Lähtee pian kintaasta .
      Nämä selittää varmaan monta hulluutta.

• Anonyymi

🤭 tekniikkaa ja tiedettä on vaikea vältellä. Onneksi on olemassa vielä vähän eroa.

• Anonyymi

Sen verran on, että ainakaan itseeni nuo eivät vaikuta mitenkään. Miehen tuoksulla kyllä on suuri merkitys, mutta niiden feromonien pitää mitä ilmeisimmin olla juuri oikeanlaisia ja niissä mitä noita tuoksuja olen haistellut, niin ei kolahda minuun.

• Anonyymi

Jos se tuntuu itsestäsi hyvältä, eikä häiritse sinua millään tavalla ja hyomaat ympäristössäsi positiivisia havaintoja, niin selkeästi se on hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2413
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      786
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      755
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe