2 puhelinta

Anonyymi-ap

En tiedä tuliko oikeesee alue kohdalle mut toivottavasti silti tavoittaa monia.
Yhdessä oltu noin14v ja olen pitemmän aikaa ihmetellyt naiselle et miksi sillä on 2 puhelinta ja aina syy et se on vanha et ei ole kaikkia kerennyt uutee siirtää. Sillä siis menny useampi puhelin lyhyessä ajassa hajalle, mutta viimeisin on puhelin meni noin 1kk sit rikki ja edelleen näpräilee sitä vanhaaki ja esim sillä on ties kuin monet tilit esim tik Tok jne ja niihin vastaus on et ei osaa poistella vanhoja ja sitä rataa. En ole tutkinut sen puhelimia vaan omalla käyttäjälle tullut vastaan tuttuun ehdotuksina kavereiksi. Likalla 1 vanha hänen puhelin ni siellä oli Whatsapp ja tiktok käyttäjiltä viestejä.
Aloitetaan sillä et mikä mun mielipide asiaan oli eli musta todella hämärää toimintaa.
Kertokaa te omat mielipiteet asiaan.

Mitä teen tai miten otan puheeksi ettei ole 3 maailmansota kohta?

5

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuo tarkoita sitä että pitää hysteerisesti jankata vaimoista ja puolisoista nettipalstoilla luulla että oma ukko täällä

• Anonyymi

Ja mitenkäs tää nyt liitty mihinkään kyseisee aloitukseen?

• Anonyymi

Mulla on täl hetkellä 6 puhelinta. 1 tab i läppäri. Osas vanhoja kuvia videoita. Miksei? Miks se ois sun kaa vaik sillä ois mitä? Come on. Heitä pihalle se jos ei kelpaa.

• Anonyymi

Joo ymmärtäisi jos ois vaikka työpuheli tms. Ei ketää tarvii ku 1 puhelime käsittääkseni. Tai vaikka oliski useampi mut se et käyttää sitä ns vanhaa mis ei mukama ole ku jotaki mitä ei ole vielä siirtänyt.

• Anonyymi

Naisesi on liian laiska opetellakseen kuinka puhelinta käytetään! Se varmaan on ladannut liian täyteen kaikkea roskaa joka tukkii ja haittaa puhelimen käyttöä.
      Puhelimet ovat tehty niin helppokäyttäytöisiksi että täytyy olla melko avuton ellei osaa puhdistaa sinne hinaamaansa roskaa.

Ohjaa naisesi kansanopiston (superhalvoille tai ilmaisillle) kursseille josta oppii miten älylaitteita käytetään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe