Pitkään! Se yrittää koko ajan vieläkin tytötellä minua, vaikka aikuisia tässä ollaan. Se yrittää dominoida minua kaikilla tavoin, niin että ei olisi omaa tahtoa ja elämää.
Rakas, se mies on alistanut mua
10
203
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sua kukaan auta. Kannattaa varmaan ottaa itseä niskasta kiinni.
- Anonyymi
Jos itsetunto tuhotaan systemaattisesti, niin vastarintaan alkaminen on yllättävän vaikeaa. Tiedän sen kokemuksesta, vaikka tilanne itselläni ihan erilainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos itsetunto tuhotaan systemaattisesti, niin vastarintaan alkaminen on yllättävän vaikeaa. Tiedän sen kokemuksesta, vaikka tilanne itselläni ihan erilainen.
Onhan toikin keino päästä eteenpäin,säälin hakeminen surkeudellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi katsoa peiliin miksi on antanut miehen alistaa itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi katsoa peiliin miksi on antanut miehen alistaa itseään.
No sellaisen ihmisen, joka ei ole psykopaatin uhri, on melko mahdoton tulla sanomaan. Olen rämpinyt, rämpinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sellaisen ihmisen, joka ei ole psykopaatin uhri, on melko mahdoton tulla sanomaan. Olen rämpinyt, rämpinyt.
Itkeminen ei auta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itkeminen ei auta
Nyt kyllä jo pikemmin hymyilyttää. Get over it
- Anonyymi
Voi nyyhnyyn pikku ressukkaa, ihmisillä elämässä on paaaaljon suurempiakin murheita ja ongelmia, se kun hankkiudu eroon tuosta pakasta ja ettit kunnon kumppanin, ehkä hetken tihkaisee, mutta loppujen lopuksi olet tyytyväinen, että pääsit eroon tuollaisesta paskakasasta.
- Anonyymi
Tyttö hei! Syytönhän mie siihen oon?!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704