En koskaan puhu itsestäni, sillä sellainen puhe olisi palstamurha.
Mutta näin rankan duuniviikon jälkeen - saunottuani ja juotuani pari bisseä, koen yhä Simitin totaalisen sodan olevan käynnissä.
Ja miksi kaikki tämä.
☝️
Ääripäät
Anonyymi-ap
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavana Kokkola ;). Silloin on voittanut sanallisen debatin jos toinen osapuoli suuttuu ja itse ei. Saman asian hokeminen papukaijan lailla on poikkeus tuohon sääntöön sillä se on pikkulapsen tasoista kiukuttelua, johon narsistit helposti sortuvat huomatessaan etteivät pärjää väittelyssä. Kunhan saa viimeisen sanan ja oman tahtonsa läpi niin ne jatkaa niin kauan. Olisikin hauskaa nähdä kaksi äärinarsistia vastakkain. Se niiden välinen kaakatus ei koskaan loppuisi 🤭.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880