Työhön meno on tyhmintä mitä voisi tehdä

Anonyymi-ap

Järjetöntä pilata elämänsa typerällä työnteolla. Olla orjana vuosikymmeniä, kunnes tajuaa elämän olevan ohi. Työssä käyvä myy elämänsä halvalla.

Aikaa ei ole myynnissä, joten se on kalleinta mitä on olemassa. Vain idiootti tuhlaa sen työntekoon.

52

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

-olla sosiaalinen
      - saada omaa rahaa jota ei tarvi selitellä sossutädille
      - saada liikuntaa (mennä töihin ja tulla töistä yms hyötyliikunta)
      -psyykkisesti pysyä terveenä (kuulua työyhteisööni)
      - jutella tuttujenin kanssa työhön liittyvistä
      - hymyillä onnellisena joka päivä koska elämä on hienoa.

Onhan se kai jollekin ikävää ja tyhmää?

• Anonyymi

Tyypillinen orjan suppea katsomus. Hyvin aivopesty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten valita täällä kiristyksistä. Minua vituttaa elättää loisia. Tuliko selväjsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten valita täällä kiristyksistä. Minua vituttaa elättää loisia. Tuliko selväjsi?

Mistä kiristyksistä? Koko ajan rahaa tulee pikku tehtävistä, joihin on upeasti aikaa, kun ei ole työssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinua vituttaa elättää loisia voit ryhtyä itse sellaiseksi. Eihän se työnteko ja yrittäminen sinua kuitenkaan hyödytä koska joudut maksamaan niin paljon veroja. Mitä järkeä on siis yrittää, tai tehdä töitä? Siitä vain loiseksi heittäytymään mars!

Irtisanoudu heti tänään, myy kaikki omaisuutesi, tuhlaa säästösi tai lahjoita jollekin tarvitsevalle, muuta homelähiöön ja pudottaudu suoraan toimeentulotuen varaan loppuelämäksi. Se on mukavaa ja helppoa elämää. Joten mikä estää?

Korkea moraalisiko estää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinua vituttaa elättää loisia voit ryhtyä itse sellaiseksi. Eihän se työnteko ja yrittäminen sinua kuitenkaan hyödytä koska joudut maksamaan niin paljon veroja. Mitä järkeä on siis yrittää, tai tehdä töitä? Siitä vain loiseksi heittäytymään mars!

Irtisanoudu heti tänään, myy kaikki omaisuutesi, tuhlaa säästösi tai lahjoita jollekin tarvitsevalle, muuta homelähiöön ja pudottaudu suoraan toimeentulotuen varaan loppuelämäksi. Se on mukavaa ja helppoa elämää. Joten mikä estää?

Korkea moraalisiko estää?

Minua vituttaa elättää virkaloisia, jotka ovat varkaita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tulee kokemuksesta, ja on tärkeää omata kelvollinen CV, jota ilman on vaikea saada mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että vituttaa, se on sulle ihan oikein.

• Anonyymi

Olet täysin oikeassa. Ei ole mitään tyhmempää kuin tuhlata elinvuodet työnteolla. Järkevä ihminen ei tee työtä.

• Anonyymi

Elämä ilman ilman palkkatyötä on täynnä vapautta, luovuutta ja omaa elämänrytmiä. Se tarkoittaa erilaista tapaa elää, ilman pakkoa ja käskyjä.

Saa rakentaa päivänsä juuri niin kuin haluaa. Se antaa mahdollisuuden kuunnella omaa kehoa ja mieltä, joka on terveyden perusta.

On aikaa toteuttaa itseään ja harrastaa; kirjoittaa, maalata, säveltää, valokuvata, rakentaa, remontoida, autoharrastaa... mitä ikinä sitten haluaakin, kun ei ole sidottu aikatauluihin tai tehokkuusvaatimuksiin. Voi uppoutua haluamiinsa asioihin; filosofia, kielitiede, ruoanlaitto, kirjallisuus, dokumentit, kurssit, kaikki mahdollisuudet ovat avoinna.

Voi myös olla halutessaan sosiaalisesti aktiivinen harrastamalla vapaaehtoista auttamista järjestöissä, yhdistyksissä, naapuriapua, ja aina on aikaa olla läsnä sukulaisille ja ystäville, ilman kiirettä.

Toisinaan on mukava pyöräillä, kävellä, uida ja katsella eri paikkoja tai vain istua kahvilla iltapäivällä säästä nauttien. Kehokin voi hyvin ja vahvistuu, kun liikunta ei ole suoritus vaan nautinto.

Tärkeintä on tietoisuus siitä, mitä oikeasti tarvitsee ja mikä tuo onnellisuuden, kun kohtaa itsensä ja oman ajattelunsa rauhassa. Useat työtä tekevät ovat niin ohjelmoituja käskijöidensä toimesta, etteivät tiedä ketä edes ovat. Keho vaan liikkuu käskyjä odotellen.

• Anonyymi

Kerro, millä kepulikonstilla saat kelalta rahaa noihin harrastuksiin vai teetkö rikoksia, salakuljetat huumeita? Perintöäkin toki voi saada, mutta ne rahat kuluu hupasasti, samoin kun lottovoitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro, millä kepulikonstilla saat kelalta rahaa noihin harrastuksiin vai teetkö rikoksia, salakuljetat huumeita? Perintöäkin toki voi saada, mutta ne rahat kuluu hupasasti, samoin kun lottovoitto.

Ei kelalta mitään tarvita. Hieman tekee työtä naapureille ja hieman kauppaa, niin tulot ovat noin 4000 €/kk. Se tulee helposti, kun ei kuluta päiviään jossakin työnhaussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kelalta mitään tarvita. Hieman tekee työtä naapureille ja hieman kauppaa, niin tulot ovat noin 4000 €/kk. Se tulee helposti, kun ei kuluta päiviään jossakin työnhaussa.

Eli olet veroja välttelevä yrittäjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole, luuseri joka kiltisti ja nöyränä lakki kourassa marssii työkkäriin silloin kun sinne käsketään. Olis nyt voinu vähän paremmat saamiset tuosta naapuriavusta valehdella .Vaikkapa nurmikonleikkuu ja lumityöt 10000€. :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minä veroja välttele. En vain maksa veroja. En ole myöskään yrittäjä. 100-200 € päivässä saa helposti pikku hommista ja kaupoista. Ne ovat tippejä ja lahjoituksia tyytyväisiltä avunsaajilta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minä veroja välttele. En vain maksa veroja. En ole myöskään yrittäjä. 100-200 € päivässä saa helposti pikku hommista ja kaupoista. Ne ovat tippejä ja lahjoituksia tyytyväisiltä avunsaajilta.

Yrittäjä on juurikin sellainen joka omatoimisesti tekee bisnestä.
        Itse olen tällä hetkellä harrastava yrittäjä, teen pikku keikkaa, myyn sitä sun tätä, teen konsulttihommia yms.
        Minä poikkean sinusta sillä että minulla on yritys ja kirjanpitäjä ja maksan verot mitä nyt tulee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäjä on juurikin sellainen joka omatoimisesti tekee bisnestä.
        Itse olen tällä hetkellä harrastava yrittäjä, teen pikku keikkaa, myyn sitä sun tätä, teen konsulttihommia yms.
        Minä poikkean sinusta sillä että minulla on yritys ja kirjanpitäjä ja maksan verot mitä nyt tulee.

Toisilla on kova halu elättää hallinossa oleskelevia tyhjäntoimittajia, poliitikkoja ja suuryrityksiä. Minun perhe tarvitsee enemmän niitä rahoja kuin esim. ammattiliitot, Yle, Kokoomus, Valio ja , Viking Line, Silja Talling jne. joille verovaroja kipataan.

Aloitan maksamaan heti, kun kirkko ja ammattiliitot laitetaan verolle, eikä puolueille ja aluevaltuustoissa oleskeleville makseta verovaroista tyhjästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla on kova halu elättää hallinossa oleskelevia tyhjäntoimittajia, poliitikkoja ja suuryrityksiä. Minun perhe tarvitsee enemmän niitä rahoja kuin esim. ammattiliitot, Yle, Kokoomus, Valio ja , Viking Line, Silja Talling jne. joille verovaroja kipataan.

Aloitan maksamaan heti, kun kirkko ja ammattiliitot laitetaan verolle, eikä puolueille ja aluevaltuustoissa oleskeleville makseta verovaroista tyhjästä.

Suurimmat yritystuet Suomessa menivät viime vuonna varustamoille, metsäyhtiöille ja hevosurheilulle. Yritysten suoriin tukiin veroeuroja kuluu vuosittain noin parin miljardin verran.

Hevosurheiluun..... todellakin pelkkää kansalaisten huijaamista.

• Anonyymi

Mitä kivaa persaukisena voi tehdä? Ei se katujen mittaaminenkaan niin mukavaa ole.
      Sosiaaliset suhteet, raha, voi ostaa, maksaa laskunsa, voipi hankkia vaikka asunnon, ja se loma, lista on pitkä, unohtamatta mielrnterveyttä. Tuosta lomastakin nauttii ihan eri lailla, kun ei joka päivä ole samaa paskaa katujen mittaamusta.

• Anonyymi

Miksi haluat olla persaukinen? Älä mene työhön, niin jää valtavasti aikaa hankkia rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluat olla persaukinen? Älä mene työhön, niin jää valtavasti aikaa hankkia rahaa.

Kaikki eivät halua rikollista uraa kuten sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät halua rikollista uraa kuten sinä.

Tyypillinen kommunisti ja valtion orja pitää kaikkea muuta kuin pienipalkkaista vuorotyötä tehtaalla rikollisena toimintana.

Sen vuoksi Suomi on köyhä maa, jossa asuu köyhä kansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen kommunisti ja valtion orja pitää kaikkea muuta kuin pienipalkkaista vuorotyötä tehtaalla rikollisena toimintana.

Sen vuoksi Suomi on köyhä maa, jossa asuu köyhä kansa.

Uskotko että valtion orjat ovat vapaaehtoisesti valtion orjia? Itse oma- aloitteisesti itsensä valtion tossun alle ängenneet? Kuten kaikki maailman muutkin orjat ovat itse oma- aloitteisesti ryhtyneet orjiksi jonkin mielikuvituksellinen ideologisen syyn vuoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko että valtion orjat ovat vapaaehtoisesti valtion orjia? Itse oma- aloitteisesti itsensä valtion tossun alle ängenneet? Kuten kaikki maailman muutkin orjat ovat itse oma- aloitteisesti ryhtyneet orjiksi jonkin mielikuvituksellinen ideologisen syyn vuoksi?

Jokainen valitsee itse miten elää. Joka päivä.

• Anonyymi

Työhön meno ILMAISEKSI on tyhmintä mitä voisi tehdä. Tähänhän Suomessa ja koko läntisessä maailmassa ollaan menossa.

• Anonyymi
        UUSI

"Älä mieti, mitä pitäisi tehdä (mennä orjatyöhön), vaan mitä voisit jättää tekemättä (orjatyötä)."
        (Masanobu Hukuoka)

• Anonyymi

Siinä taas joku poliitikko tai asenteella varustettu toimittelija esiintyy "työtä vieroksuvana" työttömänä. Sosiaaliturvaorjien mustamaalauksella ei mitään rajoja. Mihin pyrit mulkero? Mitä yrität saada aikaan?

Vielä jollekin nämä esitykset menee täydestä.

• Anonyymi

Hullu työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullu työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Sanoi poliitikko.

• Anonyymi
        UUSI

Missä matu, siellä ongelma. Mene takaisin Somaliaan.

• Anonyymi

rajallinen elämänaika kannattaa ehdottomasti käyttää nukkumiseen, tiktok videoiden katseluun, dokaamiseen, soffalla makoiluun ja tukilappujen täyttämiseen. Siinäpä elämänresepti jossa on kaikki palaset kohdillansa.

• Anonyymi

Fiksuissa töissä on kivaa. Eläkeikä voisi hyvin olla 60 vuotta, niille jotka haluavat.

• Anonyymi

Mikäli se ruutuaika turmelee mieltä niin hakkaa kädet poikki.

• Anonyymi

Trollialoitus. Tulevat esiin pe-iltaisin.

• Anonyymi

Sinun hienon analyysisi mukaan aloitus ei ole trollaamista, koska se on tehty torstaina aamupäivällä.

On vaikeaa havaita enää mitään, jos käyttää koko kapasiteetin turhien hakemuksien väsäilyyn ja valehteluun työvoimaviranomaisille, muutaman euron tähden.

• Anonyymi

Juu, sulaa hulluutta tuhlata vähäistä ja rajallista maallista aikaansa työntekoon. Yksikin tunti on tunti liikaa.

• Anonyymi

Sitä tuntia et saa koskaan takaisin. Se on lopullisesti menetetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tuntia et saa koskaan takaisin. Se on lopullisesti menetetty.

Mahtavaa, aletaan kaikki tuollaisksi oman tien kulkijoiksi.
        Mietin vain että mistä saat sitten sen ruuan kun ei ole ketään joka sitä valmistaa.
        Mites tuo terveyspuoli, kuka sinua hoitaa kun sairastut, joku pimeä lääkäri vai?

Asian voisi hoitaa toisellakin lailla, eli ne jotka tekevät yhteikunnan etten jotakin saavat yhteikunnan palveluja.
        Ne jotka eivät maksa veroja tai tee töitä eivät saa oikeutta yhteikunnan palveluihin.
        Katsotaan sen jälkeen kuinka arvokasta se sinun aika on.

Tuo sinun ansaintalogiikka perustuu siihen että muut saa kustantaa sulle puitteet missä puuhastelet, eli ryöstät muita oman edun saamiseksi.

• Anonyymi

yhteiskunnan tuet pois (naps) niin alkaa suuri onni ja autuus. Saat olla ihan omillasi ja autuudessa jokainen hetki ja sekunti,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin vain että mistä saat sitten sen ruuan kun ei ole ketään joka sitä valmistaa.
        Mites tuo terveyspuoli, kuka sinua hoitaa kun sairastut, joku pimeä lääkäri vai?

Asian voisi hoitaa toisellakin lailla, eli ne jotka tekevät yhteikunnan etten jotakin saavat yhteikunnan palveluja.
        Ne jotka eivät maksa veroja tai tee töitä eivät saa oikeutta yhteikunnan palveluihin.

Tuo sinun ansaintalogiikka perustuu siihen että muut saa kustantaa sulle puitteet missä puuhastelet, eli ryöstät muita oman edun saamiseksi.

Muuta kommunisti Venäjälle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vero on varkaus. Se on muiden palkkarahojen varastamista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

yhteiskunnan tuet pois (naps) niin alkaa suuri onni ja autuus. Saat olla ihan omillasi ja autuudessa jokainen hetki ja sekunti,

Tajuatko, että yhteiskunta on kansalaiset. Et varmaan. Luulet, että jossakin on joku iso kasa yhteiskuntarahoja. Ei ole. Jokainen euro on kansalaisen maksama.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko, että yhteiskunta on kansalaiset. Et varmaan. Luulet, että jossakin on joku iso kasa yhteiskuntarahoja. Ei ole. Jokainen euro on kansalaisen maksama.

luit ja ymmärsit sarkasmin nurinpäin. Sarkasmi kohdístui terveisiin elämäntapatyöttömiin.

• Anonyymi

Se on sinun mielipiteesi, minä olen toista mieltä!

• Anonyymi
      UUSI

Odotellaan lyhyempää työviikkoa ja sillä välin tehdään työtä joka sopii itselle. Useimmat ei tee enemmällä vapaa-ajalla mitään ja ne jotka tekee, löytää sopivaa työtä.

Status on tärkeä, koska yhteiskunta pottuilee muuten, ja kun on rahaa, mahdollisuuksia ja parempaa tulevaisuutta, on elämä helpompaa.

Vähintään osa-aikaa aj ei ole ongelmaa. Esim. kolmannen osapuolen työvoimatoimistojen kautta riittävällä työhistorialla.

Osassa duuneja saa liikuntaa ja osassa aivostimulaatiota, ja jos on sosiaalinen. Voi tehdä myös vapariduuneja, josta ei makseta palkkaa mutta mahdollisesti saa meriittiä.

Voi myös opiskella mitä vain, lyhyemmin tai pidemmin, vaikka tosin niin nykyään kun omaehtoiset on vaikeaa ja muissa on usemman kertaa enemmän hakijoita kuin ennen, siis esim. työvoimapoliittiset, joissa ei suosita työttömiä, saati pisimpään työttömänä oleita, kuten koulutuksessa ja työnhauessa tulisi olla. Omaehtoisesti voi kuitenkin opiskella omin päin, netissä, kotimaassa, ulkomailla, älyjuttuja tai käytännön eri paikoissa.

• Anonyymi
      UUSI

Kerro ihmeessä muillekin, millä tulet toimeen. Tämä tieto on hyvin arvokas, voisit helposti myydä sitä isolle joukolle ihmisiä.
      Paitsi, jos oletkin trolli, ja puskista kätesi tanssivat näppäimillä. Mistä siis löydämme yhteystietosi, että voit auttaa niitä joita työnteko ei kiinnosta, tai joilla kremåat jo haittaavat, että eivät kunnolla kelpaa työelämään.

• Anonyymi
        UUSI

Onko koskaan tullut mieleen käyttää omia aivoja? Vai tuhosiko työvoimapalvelut ja Kela ne lopullisesti?

• Anonyymi
      UUSI

vihervasureiden ihanneyhteiskunta. Runsaasti käyttöhuoneita, nonstop prideliputusta, 5000 euron vastikkeeton perustulo/kansalaispalkka, hölynpölyn jauhamista päivästä toiseen.

• Anonyymi
      UUSI

tokkopa nyt sentään orjana. Työhön meno on vapaaehtoista. Perusammatteja on sadoittain. Harvinaisempia ammatteja miljooniitain, Työnteko on monasti jopa aika kivaakin. Jos haluaa isommin rahaa niin täytyy panostaa itseensä tulisen paljon niin tulee valitsemansa alan huipuksi. Sitten hakeutuu niihin rahakkaisiin hommiin jos halua on. Arviolta vajaat 5 % ihmisistä panostaa lujasti itseensä. Intohimolla. Sen näkee ihmisestä että paloa on. He poikkeuksetta menestyvät aina.

• Anonyymi
      UUSI

Voihan työkseen valita mielenkiintoisen työn eli ei ole pakko tehdä typerää työtä!
      Mielenkiintoinen työ tuntuu kuin saisi palkkaa mieleisestään harrastuksesta ja työhön on mukavaa mennä päivittäin ja lomien jälkeen.
      Kyllä työssään saa ja voi viihtyä, mutta työn pitää olla juuri itselle sopivaa ja erittäin antoisaa joka myös opettaa tekijää jatkuvasti uusilla haasteillaan mitä eteen tulee.

• Anonyymi
      UUSI

Oon miettinyt ihan samaa – että jos kerran aika on se ainoa resurssi, mitä ei saa takaisin, niin miksi me käytetään siitä suurin osa johonkin, mikä ei edes tunnu omalta?

Mä en uskaltanut heti hypätä pois työelämästä, mutta aloitin pienesti. Osallistuin yhteen ilmaiseen 5 päivän koulutukseen alkuvuodesta, ja se muutti mun ajattelua aika paljon.

Nyt teen juttuja etänä ja omilla ehdoilla sivutoimisesti – ja ekaa kertaa tuntuu siltä, että oon takaisin oman elämäni ohjaksissa.

Jos sua kiinnostaa edes kokeilla, niin tässä se sama koulutus johon mä osallistuin:
      https://pakosuunnitelma.fi/?fpr=vapaus

• Anonyymi
      UUSI

Trolli, mikä trolli. Aamupäivä tai iltapäivä. Puoluetukiin menee liikaa rahaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe