En usko, että Harmagedon tulee minun elinaikana. Hyvä jos se tulee koskaan.,
Vastaukset 8
Tiedätkö varman raamatunmukaisen (dan. 19:14 ) merkin, joka ilmenee juuri ennen Harmaa?
No se varma merkki on Peräilman loppuminen.- Anonyymi
Harmageddon on Raamatussa
ilm. 16:16 Ja hän on koonnut heitä siihen siaan, jota kutsutaan Hebreaksi Armageddon.
-Mutta tuota edeltää paljon, otetaan esim.
ilm. 16:3 Ja toinen enkeli vuodatti maljansa mereen, ja se tuli niinkuin kuolleen veri, ja kaikki eläväiset sielut kuolivat meressä.
Siis, niin kauan kuin meri ei ole muuttunut vereksi, ei ole huolta Harmageddonista. Ketä on Harmagedon?🤔
- Anonyymi
Harmagedon on maailmantilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmagedon on maailmantilanne.
Harmageddon on erikseen vartiotornissa ja Raamatussa
Raamatussa se on Palestiinassa
ilm. 16:14 perkeleiden henget, jotka ... menevät maan ... kuningasten tykö, kokoomaan heitä sotaan
16:16 Ja hän on koonnut heitä siihen siaan, jota kutsutaan Hebreaksi Armageddon.
-Ajatella, Ruotsin Kalle Kustaatakin saatettaisiin viedä Harmageddoniin ...
Itse uskon ettei vanha kunkkuparka sinne, se tulee tapahtumaan hänen jälkeensä.
- Anonyymi00005
Hmmm?
- Anonyymi00006
Monet iloiset JT elävät oman elämänsä harmageddonia, iloisessa JT seurassa.
Aika sitten viimein pelastaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561