42 hehtaarin avohakkuun suorittanut metsämies
Metsä Groupilla oli sopimus raakkutuhoihin liitetyn urakoitsijan kanssa
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010659271.html
Sofia Virran puoliso Atte Ailio on Metsä Groupin hommissa. Tarkemmin Metsä Wood Oy:n johtaja, ollut jo vuosikausia yhtiön palveluksessa.
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta, 34, on toistuvasti haukkunut kovin sanoin hallitusta metsien suojelun laiminlyönnistä. Sofia on vaatinut hallitukselta ripeitä suojelutoimia, jotta Suomen metsät eivät muutu ilmastopäästöjen lähteeksi.
Samaan aikaan Sofian puoliso Atte Ailio, 47, suorittaa Naantalissa yli 42 hehtaarin tontillaan valtavaa avohakkuuta, joka on tyrmistyttänyt paikkakuntalaisia.
Sofian ja Aten perheessä ideologiat vaikuttavat siis menevän pahasti ristiin, vaikka puoluepomo on kehunut paria yhdistävän ”yhteiset arvot ja vastuullinen elämäntapa.”
Omituisia nuo vihreiden puheenjohtajat, Ohisalon mies on öljyy-yhtiön pomo, Virran mies on Metsäyhtiön pomo :)
Aivan kuin suuryritysten johtajat olisivat tarkoituksella pokanneet viherpiiperömuijat tai sitten muijat on liittyneet vihreisiin ja oikein pyrkineet puheenjohtajaksi, jotta ovat saaneet vaikutusvaltaa puolueessa ja pystyneet tukkimaan puolueväen turvat?
Entä Volkswagenin päästöhuijaus, siitä ei vihreät hiiskuneet sanaakaan, syynä varmaan se, että Pekka Haavisto on suuri VW fani omistaa vanhan kuplan ja moni vihreä ajoi niille Clean Diesel saasteautoilla ja luuli pelastavansa maapallon :)
Sofia Virran mies on myös raakkutuhojen takana
31
437
Vastaukset
- Anonyymi
Sofia Virta jättää itkuisen eroanomuksensa ensi viikolla
- Anonyymi
Juu tästä se riemu repeää, kas kun iltapäivälehdet ei osanneet yhdistää puolisoa metsäyhtiöön :)
- Anonyymi
Osasivat, muttei ollut tahtotilaa.
Ei pekkaakaan haluttu yhdistää suhmurointiin.
- Anonyymi
Tyypillinen sosialistiakka, kovasti esitetään hyvän ihmisen roolia.
- Anonyymi
Sohvi onnistuu näköjään sotkemaan miesasiansa.
- Anonyymi
Ainahan se on sekoillut.
- Anonyymi
Vihreät on virhe. Ihmisvirhe. Opettamattomia huonokäytöksisiä maan pettureita. Jostain kuulin että ville niinistökin juoksee eu käytäviä hikipäässä että saa suomelle lisätuhoa ja kaikenlaisia sakkoja yms. Todella ällöä joukkoa.
- Anonyymi
Tekikö Vihreät tosiaan yhteistyötä tämän huijarifirman kanssa
https://www.kaleva.fi/volkswagen-mainoksessaan-olemme-pettaneet-sinut/1812475- Anonyymi
"Jokainen meiltä ostamasi auto on kertonut uskostasi meihin. Silti olemme pettäneet sinut."
- Anonyymi
Vihreiden ex puheenjohta Maria Ohisalo: Päästötavoitteisiin ei päästä, jos fossiilisten polttoaineiden hintaa ei koroteta
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maria-ohisalo-paastotavoitteisiin-ei-paasta-jos-fossiilisten-polttoaineiden-hintaa-ei-koroteta-hallituskumppani-keskusta-vastustaa-tiukasti/7966586
Mun äijän firma ST1 ei pääse selvästi parempiin myyntikatteisiin jos polttoaineiden hintoja ei nosteta roimasti, oli ex ministeri Maria Ohisalon viesti suomen kansalle! - Anonyymi
Hurja meininki!
- Anonyymi
Tällästä on vihreä terrori
- Anonyymi
Tämä tieto tuhoaa koko puolueen, vihreät lakkaa olemasta, uskottavuus on mennyt.
- Anonyymi
Apua🙈
- Anonyymi
Erotkoon ja vähän äkkiä vihreistä tummonen luonnontuhoja. Tajuaako edes erota on sitä tyyppiä joka vähät välittää luonnosta.
- Anonyymi
Armotonta menoa!
- Anonyymi
Nämä on asioita, joista halituspuolueiden pitäisi nostaa metakka eduskunnassa, Sofia lähtis ovet paukkuen ja Ohisalon meppiura tyssäis kertalaakista.
- Anonyymi
Nartut haluavat rikkaita elättäjiä.
- Anonyymi
Nämä on niitä "luonnonsuojelijoita"
https://www.seiska.fi/kotimaa/hulppea-terassi-ministeri-maria-ohisalo-asuu-oljyrakkaansa-kanssa-modernissa-okytalossa-kuva/412205
https://www.seiska.fi/kotimaa/miljoonakoti-helsingissa-ymparistoministeri-pekka-haavisto-on-hallituksen-okyasuja-kuva-luksustalosta/411237 - Anonyymi
Jännä miten YLE kieltäytyy uutisoimasta tästä yhtään mitään. Ei uutisoinut ennen vaaleja (pelkäsi että vihreät menettävät ääniä?) eikä uutisoi nytkään mitään (ei halua negatiiivista julkisuutta naisjohtajalle?)
https://www.seiska.fi/kotimaa/seiskan-skandaalipaljastus-vihreiden-puheenjohtaja-sofia-virta-ei-puhunut-totta-hakkuukohussa-lue-kattava-asiantuntijaselvitys/1677597 - Anonyymi
"Samaan aikaan Sofian puoliso Atte Ailio, 47, suorittaa Naantalissa yli 42 hehtaarin tontillaan valtavaa avohakkuuta, joka on tyrmistyttänyt paikkakuntalaisia."
Näin naantalilaisena en voi kuin ihmetellä edellistä lausuntoa.
Täydellisen tekemällä tekaistua *evon*askaa, sanoisin?- Anonyymi
Eihän nämä tekovihreät puhu muuta kuin hevonp.skaa, Linkola oli vihreä nämä ei ole muuta kun roskasakkia.
- Anonyymi
Samaan aikaan Yle teksti Tv valehtelee että jotain Okakaarnakuoriaisia on muka yleistynyt . Minulla n.100 hehtaaria ympäri Suomea. Eikä ole mitään merkkiä tuollaisista
- Anonyymi
Kyllä on kovat ajat edessä Sofialla, KRP jacSUPO tutkimaan.
- Anonyymi
Siinäpä ketjullinen vihapuhetta persutyyliin.
- Anonyymi
Kannattaa oikaista väitteet, jos pystyy. Eihän tämä varsinainen yllätys olisi.
- Anonyymi
Paha juttu.
- Anonyymi
Älä nyt valehtele. Se on noloa.
- Anonyymi
Syytöksenne on vakava ja saattaa johtaa kunnianpetosoikeudenkäyntiin. §§§
- Anonyymi
Sofia Virran mies LinkedIn mukaan lopettanut Metsä groupissa kauan sitten. Nyt hän on aivan eri alalla.
- Anonyymi
Huppista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348