Mikä botti nostaa

Alotuksia maaliskuun puolivälistä ihan sarjana.

16

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku pääsiäisbotti no ei vaan luulen että tämä yksi ikävä ketju jossa oli ihan erilaista tyyliä kuin täällä yleensä halutaan saada muualle kun aloittaja haukkuu ja kiusaa minkä ehtii ja sinkut on ollut yleensä ihan erilainen tuo kuuluu ikävät palstan tyyliin. Täällä yleensä asialliset ja hyvät jutut eikä haluta kellekään huonoa. Toiv tulisi taas rauha tännekin takaisin ja entinen tunnelma.

• Anonyymi

Halutaan heittää juurikin tuo yksi ihan turha ketju mahdollisimman kauas koska ap trolli ja haluaa vaan pahaa mieltä kaikille.

• Joo, toisessa ketjussa olikin puhetta, että näin pääsiäislauantaisin noidat ja trollit pääsee tekeen tuhojaan. Niin nykypäivänä tohon jatkoksi on tulleet myös botit. Pääsiäisbotit. Onneks ei tulleet sentään virpoon palmusunnuntaina.

• Anonyymi

Oliskohan ne virponnu "Sulle ketju, mulle palkka?"

Mies 65

• Ainakin nostelee 13-15.3 tehtyjä alotuksia ja näköjään myös ketjuja joita on tuolloin kommentoitu. Oispa Rande täällä.

• Anonyymi

Tiedätkö muuten siitä Randesta jotain. Kuuluuko hänelle hyvää?

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö muuten siitä Randesta jotain. Kuuluuko hänelle hyvää?

En yhtään tiedä. Alku vuodesta vielä jotain kirjoitteli. Mutta ei sitten enää ja huomasin että tilikin oli kiinni.

Mua vähän kaduttaa, kun en menny sillon hänen miittiin. Oli tässä ihan lähellä, mutta just sillon satuin oleen ruotsissa. Että oli sekin sattuma, kun kaikki viikot täällä yksin pyörin ja sitten ois kaks menoo samalle viikonlopulle.

• JeroP kirjoitti:

En yhtään tiedä. Alku vuodesta vielä jotain kirjoitteli. Mutta ei sitten enää ja huomasin että tilikin oli kiinni.

Mua vähän kaduttaa, kun en menny sillon hänen miittiin. Oli tässä ihan lähellä, mutta just sillon satuin oleen ruotsissa. Että oli sekin sattuma, kun kaikki viikot täällä yksin pyörin ja sitten ois kaks menoo samalle viikonlopulle.

Ainahan se ei merkkaa huonoa, jos täällä lopettaa. Ja varmaan useinkaan ei. Ovat löytäneet elämäänsä uutta sisältöä. Me toivottomat tapaukset jatketaan täällä vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ai siis tili kiinni eli on lopullisesti lähtenyt vai. En tiennytkään että täällä saa tilin kiinni. Ja järjesti siis jonkun miitin irl olipa kiva. Mitenhän se on mennyt ja oliko ollut ihmisiä. Harmi jos et päässyt tosiaan kun toinen juttu yhtä aikaa. Mihinkähän sitten katosi, aika pitkään kai oli täällä. Toivottavasti voi hyvin ja elää onnellista elämää joko yksin tai kaksin. 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Ai siis tili kiinni eli on lopullisesti lähtenyt vai. En tiennytkään että täällä saa tilin kiinni. Ja järjesti siis jonkun miitin irl olipa kiva. Mitenhän se on mennyt ja oliko ollut ihmisiä. Harmi jos et päässyt tosiaan kun toinen juttu yhtä aikaa. Mihinkähän sitten katosi, aika pitkään kai oli täällä. Toivottavasti voi hyvin ja elää onnellista elämää joko yksin tai kaksin. 🤗

Juu hämeenlinnassa keskiaikamessuilla, viis oli muistakseni osallistujaa.

Mä uskon että menee hyvin. Sen verran vakaalta ja järkevältä vaikutti. Kovasti kyllä uhos ettei enää kenenkään kanssa rupee seurusteleen. Mutta eihän sitä tiedä, jos ois vaikka muuttanut mielensä.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Juu hämeenlinnassa keskiaikamessuilla, viis oli muistakseni osallistujaa.

Mä uskon että menee hyvin. Sen verran vakaalta ja järkevältä vaikutti. Kovasti kyllä uhos ettei enää kenenkään kanssa rupee seurusteleen. Mutta eihän sitä tiedä, jos ois vaikka muuttanut mielensä.

Uskon myös että hyvin menee ja vielä paremmin ehkä kun pääsi täältä lähtemään kun oli jo niin kauan ollut. Uudet jutut ja tuulet odottivat. En usko että kenenkään elämä huonompaan suuntaan menee jos virtuaalimaailman jättää. Kaikkea hyvää hänelle, hän vaikutti mukavalta ja suht tasapainoinen tänne palstalle. 🙏🏻😅

• Anonyymi

Se on wanharouva Tyhjäpää, meuhkaa yleensä vauvalla, mutta sattuneesta syystä nyt täälläkin. Hautaa viestiketjuja koska ei enää omaa moden oikeuksia.

• Anonyymi

Hautaa viestiketjuja nostamalla omia vanhoja avauksiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hautaa viestiketjuja nostamalla omia vanhoja avauksiaan.

Minä olin kyllä oikeasti nökevinäni jonkun hänen hyvin vanhan aloituksen joku päivä kun kuulun alkuun että oli tuore mutta oli jonkun parin vuoden takaa. :(

• Anonyymi

*kuulun eli luulin alkuun että oli tuore

• Samantapainen toimintatapa, niin ku vuosi sitten tämä seksibotti eli nymfomaani linkki. Järjestyksessä rupes ketjuja nostaan. Ja se oli hyvin sitkeä botti. Tää on varmaan saman tapainen hyökkäys, kun ylläpito on pääsiäislomalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      40
      2688
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      61
      2038
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      52
      1896
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      91
      1724
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1544
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      63
      1167
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      123
      1104
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      166
      1085
    9. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1045
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      1013
    Aihe