Perussuomalaiset -87%

Anonyymi-ap

PS:n äänimäärä putosi Kemissä EK-vaaleihin verrattuna -87%. Tämä tapahtui heti kun Tauriainen lähti pois. Muuta selitystä ei voi olla.

20

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta Tesla

    • Anonyymi

      Millä rahalla,rikkaiden auto.

      • Anonyymi

        Hah.. ! Paska puhetta !


      • Anonyymi

        🤣…


    • Anonyymi

      Eihän se Tauriainen lähteny mihinkään, vaan hänet erotettiin Persuista jonka lälkeen yritti Kemin valtuustoon Peruskemiläiset listalla. Huonosti kävi, sillä tais kommunistipuolueen Siiriläkin saada enemmän ääniä? No onneksi kumpikaan ei tullu valituksi.
      Eipä oo Tauriaista ehdolla näkyny, liekö hengissäkään?

      • Anonyymi

        Kemissä huomattiin kuten muuallakin Suomessa että persut on susia lampaiden vaatteissa.


    • Anonyymi

      -16%, -19%, -32% ja -84%. Arvon alennus ei mene kaupaksi Teslat ja persut

    • Anonyymi

      Persuja ei koskaan ole kiinnostanut nämä paikallisvaalit ja ei kiinnostanu nytkään.. Näyttivät aika monet persuehdokkaat siirtyneen näihin yhteislistoihin, joista on helpompi kerätä ääniä persuehdokkaalle.

      • Anonyymi

        Pakkohan se on siirtyä yhteislistoihin jos aikoon jonnekkin päästä. Persujen listoiltahan ei pääse enää mihinkään sotkemaan asioita. Ei edes taloyhtiöden hallitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se on siirtyä yhteislistoihin jos aikoon jonnekkin päästä. Persujen listoiltahan ei pääse enää mihinkään sotkemaan asioita. Ei edes taloyhtiöden hallitukseen.

        Kukapa se edes pikkaisenkinkin järkevä haluaisi lahteä kokoomuksen kynnysmatoksi. Tietenkin Juuso mutta hänellähän onkin muut intressit kuin oman pahoinvointialueensa sosiaali ja terveyspalvelut.


    • Anonyymi

      Työväestö, palkansaajat ja monet eläkeläiset menivät persueliitin ansaan. Nyt, kun ollaan vallassa, kuritetaan heikompiosaisia ja ajetaan vain rikkaiden etua.

    • Anonyymi

      No vihreillä se vasta kova pudotus on ollut Kemissä, jos verrataan vaikka Presidentin vaaleihin... 60,4% -> 2,2%. On siinä ollu aikamoinen pudotus.

      • Vain persu voi verrata henkilövaaleja ja puoluevaaleja keskenään :)


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Vain persu voi verrata henkilövaaleja ja puoluevaaleja keskenään :)

        Kunnallisvaalit ovat juurikin henkilövaalit, jos verrataan eduskuntavaaleihin.

        Ps. Persut on edelleenkin maan hallituksessa tekemässä erinomaisia päätöksiä ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnallisvaalit ovat juurikin henkilövaalit, jos verrataan eduskuntavaaleihin.

        Ps. Persut on edelleenkin maan hallituksessa tekemässä erinomaisia päätöksiä ;-)

        Olisiko kuitenkin ollut paras verrata vaikka kunnallisvaalitulosta kunnallisvaalitulokseen?


    • Anonyymi

      ……

    • Anonyymi

      Tuilla roikkuva loiskansa hätää kärsimässä, ei ne persuja äänestä, koska joutuisivat töihin vielä.

      • Anonyymi

        Töihin? Perskokkareet on hävittäneet työpaikat ja työttömyys lisääntyy koko ajan.


    • Anonyymi

      Ruma, ilkeä ja pieni Juuso. Mitäpä sitä muuta voisi sanoa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe