Viimeaikaiset kirjoitukseni palstalla ovat kirvoittaneet palstalaisten sydämissä syvän kaipuun saada minulta lisää neuvoja elämäänsä. Niinpä avasin kysymyksiänne varten oman ketjun.
Olen saanut pohjatonta kiitosta siitä, miten loogisia, eettisiä ja yksinkertaisuudessaan loistavia neuvoja olette minulta saaneet. Neuvoni perustuvat wiccalaisesta etiikasta tuttuun Wiccan Redeen, jonka ensimmäiset säkeet kuuluvat seuraavasti:
"Bide within the Law you must, in perfect Love and perfect Trust.
Live you must and let to live, fairly take and fairly give."
Viimeinen säe on tärkeä, sillä se kuuluu näin:
"Eight words ye Wiccan Rede fulfill:
An' it harm none, do what ye will."
Näissä viimeisissä säkeissä kiteytyy periaate siitä, että kaikki muu on eettisesti sallittua paitsi muiden vahingoittaminen. Ensimmäisissä säkeissä mainittu lain noudattaminen täytyi kuitenkin ottaa mukaan, jotta kukaan ei luule minun olevan jokin vasemmistoanarkisti.
Olen syvästi kiitollinen ja tunnen suurta nöyryyttä kaikesta minua kohtaan osoittamastanne luottamuksesta!
Nyt voitte saada neuvoa kaikkiin elämissänne vastaan tulleihin dilemmoihin.
Tätä tärkeää elämäntehtävää toteuttaessani teen yhtäaikaisesti tietokoneellani maallisempia asioita. Sen vuoksi vastauksenne saapuminen saattaa kestää jonkin aikaa. Tiedän että olette ymmärtäväisiä.
🦄
Kysy neuvoa Yksäriltä!
14
192
Vastaukset
- Anonyymi
Hei vihdoin selvisi mikä on yksäri eli yksisarvinen no nyt heti välähti kun näin tuon emojin. Miettinyt aika pitkään mikä on täällä yksäri. Kiitos tästä siis :)
- Anonyymi
Ei ole ainut yksäri😂🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ainut yksäri😂🤪
Okei eli ei ollutkaan siis yksisarvinen vaan tarkoittaa jotain muutakin, no kertokaa nyt mitä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei eli ei ollutkaan siis yksisarvinen vaan tarkoittaa jotain muutakin, no kertokaa nyt mitä. :)
Ei pysty🤫😏se on täällä nytkin
- Anonyymi
Ymmärrän että teillä on suuri tarve saada nopeita vastauksia kuvailemiinne ongelmiin, joten pahoitteluni etten ole vielä ehtinyt paneutua lukuisiin kysymyksiinne!
🦄 - Anonyymi
Miksi reikä on aina isompi mitä ensivaikutelmalta näyttää, mutta tappi taas toisin päin?
-keinovaginamies-- Anonyymi
Asialla ei ole juurikaan väliä, sillä kyseisestä epäsuhdasta huolehtimiseen on olemassa lukuisia eri keinoja. 😊 Älä siis ole huolissasi.
Suurempia ongelmia tulee, jos reikä on liian pieni tapille. Tai tappi liian iso reiälle, miten sen nyt haluaa nähdä. "Kaveri kertoi" että siitä tulee kudosvaurioita ja kipua. 😩
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asialla ei ole juurikaan väliä, sillä kyseisestä epäsuhdasta huolehtimiseen on olemassa lukuisia eri keinoja. 😊 Älä siis ole huolissasi.
Suurempia ongelmia tulee, jos reikä on liian pieni tapille. Tai tappi liian iso reiälle, miten sen nyt haluaa nähdä. "Kaveri kertoi" että siitä tulee kudosvaurioita ja kipua. 😩
🦄Tuo nyt ei kyllä auttanut yhtään.
Ensi kerrallakin menen siis kaivoon liian pienen kuusiokoloavaimen kanssa ja palaan hakemaan isomman.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nyt ei kyllä auttanut yhtään.
Ensi kerrallakin menen siis kaivoon liian pienen kuusiokoloavaimen kanssa ja palaan hakemaan isomman.
-keinovaginamies-Sinun tulee kirjoittaa tarvittavan kuusiokoloavaimen koko muistiin. 🤔
Tai hankkia sellainen, jossa on yhdessä esineessä monta eri kokoa.
🦄
- Anonyymi
Rakkaat ystävät,
Tiedätte, että elän ja hengitän tekniikkaa. Olette kauniisti ottaneet asian huomioon elämänohjeissa, joita olette minulta tähän mennessä pyytäneet.
🦄 - Anonyymi
Rauhoitu mummu.
- Anonyymi
Mummu-termin käyttöönotto tällä palstalla tarkoittaa yleensä sitä, että misogyniaan taipuvainen miesoletettu vähättelee naisoletetun ihmisarvoa vetoamalla siihen, että tämän hedelmällinen ikä on ohi.
Ideologiaan kuuluu, että naisen ainoa tehtävä on alistua vastaamaan täysin miehen kaikkiin tarpeisiin ja synnyttää tälle mahdollisimman paljon poikalapsia. Äärimmilleen vietynä tämä ideologia näkyy niissä mu$limikulttuureissa, joissa miehen tehtävänä on käydä sotaa ja naisten tehtävänä tuottaa uusia sotilaita.
Länsimaiset yhteiskunnat lähtevät oletuksesta, että kaikilla on yhtäläinen ihmisarvo. Ihmisen sukupuolella tai hedelmällisyydellä ei länsimaissa ole merkitystä ihmisarvon kannalta, minkä vuoksi hedelmällisen iän ohittaneita naisia pidetään täysivaltaisina yhteiskunnan jäseninä. Itse asiassa monet liike-elämän ja politiikan johtopaikoilla länsimaissa toimivat naiset ovat pääsääntöisesti jo ylittäneet hedelmällisen ikänsä. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö länsimaissakin pidettäisi yleisesti ottaen kauneimpina niitä naisia, jotka ovat hedelmällisessä iässä. Yhteiskunnallinen valta on kuitenkin useammin niillä naisilla, jotka ovat hedelmällisen iän ohittaneet.
Yllä mainitun lisäksi kerron vielä, etten ole koskaan käyttänyt mahdollisuuttani lisääntymiseen enkä aio sitä käyttää.
Kaikesta tästä voimme tehdä seuraavat johtopäätökset:
1. Pidän itseäni ja muita naisia yhtä arvokkaina riippumatta siitä, onko heidän hedelmällinen ikänsä käynnissä vai ohi. Täten "Mummo"-sana nimittelyn perusteena aiheuttaa minulle yhtä vähän tunnereaktioita kuin jos minua kutsuttaisiin "Tytöksi", "Naiseksi", "Neidiksi" tai millä tahansa naispuolisen henkilöön viittaavalla nimellä.
2. Vaikka en ole enää nuori, tiedän että ainakin jotkut pitävät minua kauniina. Muutama päivä sitten minulle ehdotettiin avoliiton ulkopuolista seksiä, mutta kieltäydyin kohteliaasti. 😁
3. En rauhoitu, kun minua pyytää rauhoittumaan. Koko tämä ketjuhan lähti siitä, että joku pyysi minua olemaan neuvomatta. Joskus kannattaa siis tehdä päin vastoin kuin pyydetään.
4. Uskon, että minua rauhoittumaan pyytänyt henkilö on sovinistinen mu$limi.
🦄
- Anonyymi
Aloittaja.
Kyll olet itseriittoinen. Riittääkö sinulta lempeyttä muihin kuin itseesi?- Anonyymi
Kiitos. Itse olen kyllä sitä mieltä, että asemani on täysin muiden ansiota. Eräässä ketjussa minua kutsuttiin jopa ylijumalaksi.
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan603368Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282970- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 111396
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13812