olen patologinen valehtelija haluatko kysyä jotain
valehtelija
42
424
Vastaukset
- Anonyymi
Miten menee
- Anonyymi
Eks myyjät aina ole. Yrittäjä myy aina. Se puhuu mitä vaan että saa myytyä. Se on sen työ.
- Anonyymi
Käytkö säännöllisesti töissä?
Mies 65- Anonyymi
😅😅😅😅
- Anonyymi
joo olen salamurthaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo olen salamurthaaja
Siinä hommassa varmaan hyvät liksat.
Ja saat asua pitkiä aikoja kivitalossa, jossa on portilla vartija sekä täysi ylläpito!
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saat asua pitkiä aikoja kivitalossa, jossa on portilla vartija sekä täysi ylläpito!
Mies 65mä oon ammattilainen peitän kaikki jäljet tai pistän ne näyttämään onnettomuudelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä oon ammattilainen peitän kaikki jäljet tai pistän ne näyttämään onnettomuudelta
Sulla on varmaan kysyntää Uralin tällä puolen?
Onko työvälineet talon puolesta? Vai teetkö ennakkonumerolla?
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies 65Mä oon menossa sinne😁reeni päivä joka päivä😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon menossa sinne😁reeni päivä joka päivä😆
Oon aina ohiajaessa aatellu, että varmaan tosirikkaita asuu aidan sisäpuolella. Ei kellään normiduunarilla oo varaa maksella vastikkeita vartijasta ja päivän valmiista aterioista. Receptionista.
Sitä piikkilankaa en vaan käsitä aidan päällä. Eihän senioritkaan palvelutaloista mihkään karkaa, yleensä. Tai sitten ovi jäänny apposen auki.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aina ohiajaessa aatellu, että varmaan tosirikkaita asuu aidan sisäpuolella. Ei kellään normiduunarilla oo varaa maksella vastikkeita vartijasta ja päivän valmiista aterioista. Receptionista.
Sitä piikkilankaa en vaan käsitä aidan päällä. Eihän senioritkaan palvelutaloista mihkään karkaa, yleensä. Tai sitten ovi jäänny apposen auki.
Mies 65Höpsö setä😁 tunnen sut😁😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsö setä😁 tunnen sut😁😄
minä en tunne sinua muuta kuin korkeintaan minuutin jos tulee keikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä keikka sivusta kysellään :)
Tai no, millä tavoin sen tunnet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tunnen sut vielä enemmän😂voi hassuli sua🫠ootko nytkin "keikalla"😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no, millä tavoin sen tunnet?Mitä sä täällä teet😱🤓🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no, millä tavoin sen tunnet?sellainen keikka että sinulle tapahtuu onnettomuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en oo vielä keikalla huomenna olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sellainen keikka että sinulle tapahtuu onnettomuus
Whatta 😮 tässähän ihan huolestuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en oo vielä keikalla huomenna olen
Ota sitten toi yks sinne posee ja mut voit tulla pelastamaan täältä huipulta😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomenna yöllä tavataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whatta 😮 tässähän ihan huolestuu.
nähdään yöllä
- Anonyymi
Heipä hei :) miten menee?
- Anonyymi
päin helvettiä menee valehtelen sulle
- Anonyymi
Mjoo
Mikä on totuus totuudessa, joka jo on?
(naurua) - Anonyymi
Valehtelit tietysti tuonkin, ja olet vain yksi "ihan tavallinen" valehtelija.
- Anonyymi
Tunnistin sen sinusta jo monia vuosia sitten!
- Anonyymi
Juu kai ne patolokitkin joskus heittää luikuria.
- Anonyymi
Että siis jopa patologin pöydältä sinne päin arvioita? No ihme ettei hommat skulaa
Oletko 34-vuotias sinkkumies?
- Anonyymi
Paljonko kello on? ((;
- Anonyymi
Paljon. Muut nukkuu jo
- Anonyymi
Olen surullinen puolestasi.
Valehteleminen on perseestä.
Se tekee elämästäsi helvettiä.- Anonyymi
Samoin kuin kaikenlainen esittäminenkin! Siksi minun elämääni vain ja ainoastaan samanikäinen mies kuin itse olen! Olen ollut totaalisen väsynyt siihen etten saa kulkea missään ilman jonkinlaista esitystä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kuin kaikenlainen esittäminenkin! Siksi minun elämääni vain ja ainoastaan samanikäinen mies kuin itse olen! Olen ollut totaalisen väsynyt siihen etten saa kulkea missään ilman jonkinlaista esitystä!
Se on kamalaa kuunneltavaa ihan joka ikinen kerta kuten tänään yölläkin, kun pojat tulivat kotiinsa lähellä minun ovea ja siini piti sitten taas esittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kamalaa kuunneltavaa ihan joka ikinen kerta kuten tänään yölläkin, kun pojat tulivat kotiinsa lähellä minun ovea ja siini piti sitten taas esittää!
Minä en ota mitään vastuuta yhdenkään sellaisen ihmisen onnellistuttamisesta, jonka kanssa en halua olla missään tekemisisissä koskaan! Käsi ylös kuka haluaisi tehdä niin? Sitähän minäkin, ettei kukaan muukaan haluaisi toimia niin! Toistan jälleen kerran, projektin toteututustapa todella huono ja ei ole minun vikani ollenkaan, jos projektin totaalisen epäonnistumisen takia tietty henkilö voi huonosti! Minua on turha syyttää mistään. En olisi koskaan antanut lupaa näin kauan ja liian laaja-alaiseen projektiin koskaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko naisen roolin turvin jotain jutskaa läpi käyvä äijä kertoa, että millaisia poikia pelkäät? Entä mummot pelottaako nekin? Naiset ja lapset? Koirat kissat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ota mitään vastuuta yhdenkään sellaisen ihmisen onnellistuttamisesta, jonka kanssa en halua olla missään tekemisisissä koskaan! Käsi ylös kuka haluaisi tehdä niin? Sitähän minäkin, ettei kukaan muukaan haluaisi toimia niin! Toistan jälleen kerran, projektin toteututustapa todella huono ja ei ole minun vikani ollenkaan, jos projektin totaalisen epäonnistumisen takia tietty henkilö voi huonosti! Minua on turha syyttää mistään. En olisi koskaan antanut lupaa näin kauan ja liian laaja-alaiseen projektiin koskaan!
Mikä tämä projekti mielestäsi on ja mitä varten perustettu? 🤔
- Anonyymi
En.
Uskotko?
xLiner - Anonyymi
Onko joku looginen ajattelija seissyt patomuurin päällä?
- Anonyymi
Kyllä ne pelaa kanisterit sieltä koskesta nousee ku uppotukki vielä
- Anonyymi
Keltainen takki miehellä?
- Anonyymi
Onko sisä-kumen tussahdus totta?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056