Hei, olen tänään laittamassa puvun päälle erääseen tilaisuuteen. En ole ennen pukua pahemmin käyttänyt joten en noista etikettivirheistä kyllä tiedä yhtään mitään. Minulla olisi mustat kengät, harmaat tai mustat suorat housut, vaaleansinisiä ja valkoisia kauluspaitoja sekä musta liivi ja musta puvuntakki. Kravatteja minulla on musta ja ruskea-siniraidallinen. Kannattaako olla ennemmin vyö vai henkselit. Ottaisin tietävämmiltä mieluusti vinkkejä yms. Kiitos!
Apua puvun kanssa
Anonyymi-ap
1
171
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi vaan käy. Henkselit ovat harvinaisempi vaihtoehto mutta varsin suositeltava varsinkin jos laitat sen liivin. Henkselit jää sen liivin alle.
Henkselit myös siitä hyvät että pitävät housut oikealla korkeudella ja puku näyttää hyvin istuvalta.
Vyötä käytettäessä huosujen yläreuna valahtaa helposti vähän alemmas. Jos haluat olla astetta rennommasti niin sitten vyö on hyvä vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757