Oletteko menossa sinne?
Näette syyttömän kärsivän kansan edessä. Oikeusmurha tapahtuu nykypäivänäkin kunnon dystopia menissa. Kovasti tehdään töitä saadakseen perheemme hajalla. Niin juu vauva(4kk) on kotona 🫥 kumminkin tulossa taas 8 muulle lapselle rajoitukset, meidän vanhempien tapaamiseen..
https://m.youtube.com/watch?v=J5c88-Sr248&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD
Noh näyttävästi on vielä näytelmä Via Crucis Helsinki klo:21.00
52
392
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut kyllä aikomusta, mutta tuossahan tuo on nyt valmiina.
Taidat kärsiä tosi paljon, mikään ei riko naista enemmän, kuin olla erossa lapsistaan.
Erositko sinä vielä miehestäsi kaiken tuon päälle? En uskaltanu mennä. Ja meillä päin toi oli eilen. Ja torstaina oli kenraaliharjoitus. En siis nähny, mutta jätin ton livenä päälle, niin näkee onko toi liian vaikuttava.
Meillä päin näytelmä lähti linnalta, jossa viimenen ehtoollinen ja siinä yleisö niin ku käveli kulkueena. Ja päätyen torille, jossa Raatihuoneen edessä julistettiin tuomio. Ja sitten se ristiinnaulitus siinä kirkon edessä.
Jaa siellä Senaatintorilla on näköjään pahvinen kirkko nykyään.Olisin kaivannut Jeesukselta kovempaa ääntä ja enemmän kaivannut esitettävää ja kiusaahan se koki viimeisen aterian jälkeen kanssa tuomittiin ristille kuolemaan.
Harmillisesti erittäin vähän lopulta selvää sai vuoronsanoista. Ehkä itsellä oli sen verta huonot äänen toisto välineet.
Mutta rakastakaa toisianne.JeroP kirjoitti:
Ja niinhän se on, ei lapsia saa erottaa äidistään.
Katso syyllinen minustakin saatiin 20vuoden takaisilla ”hullun papereilla”. Pyrkivät nyt niitä käyttämään, kuinka huono äiti olen kun olen vaihtanut työntekijää luottamuksen mentäessä. Sekin on syy viedä lapsia.
JeroP kirjoitti:
Kyseiset paperit on vain johtui parisuhdeongelmista hain apua mielenterveys palveluista minun tunne oireiluun kärsiessä miehen luottamuspulasta koska lupas ja petti lupauksia siihen aikaa mikään ei ollut silloin siinä suhteessa mikään hyvin. En siedä valehtelijoita, tästä syystä ja nythän en voi mitään.
Ihmiset on niin ennakkoluuloisia minua ei kohdella asianmukaisesti ikinä tästä syystä kuin lupa olisi saada käyttäytyä minua kohtaa rumasti.JeroP kirjoitti:
Ei se ole ole mukava istua syyttömänä vankilassa mutta sitäkin varmaan kohta tehdään.
JeroP kirjoitti:
Kuolemanrangaistus tästä vielä puuttuisi mutta kun omatunto on puhdas, ei sitä likaiseksi saa valheilla.
Kärsimystä tämä on minun elämä aina ollut muiden aiheuttavien kiusan myös täälläkin ollessa ja nekin on niin onnellisia omaatuntoaa pönkittämällä.JeroP kirjoitti:
Se joka miekkaa tarttuu, se miekkaa hukkuu.
⚔️
Toivotaan että suomessa on vielä oikeutta jäljellä
⛓️⚖️⛓️💥 toivotaan oikeus poistaa kahleet mutta on kirja lastensuojelusta kadotetut lapset. Emme siis ole ensimmäiset ja tuskin viimeiset.
https://leeniikonen.fi/2023/03/10/kadotetut-lapset-hulluuden-historiaa-kirjaamassa/valtakunta kirjoitti:
Se joka miekkaa tarttuu, se miekkaa hukkuu.
⚔️
Toivotaan että suomessa on vielä oikeutta jäljellä
⛓️⚖️⛓️💥 toivotaan oikeus poistaa kahleet mutta on kirja lastensuojelusta kadotetut lapset. Emme siis ole ensimmäiset ja tuskin viimeiset.
https://leeniikonen.fi/2023/03/10/kadotetut-lapset-hulluuden-historiaa-kirjaamassa/Muistan, kun toi kirja tuli. Siitä oli paljon puhetta. Täytyy ottaa jossain vaiheessa luettavaksi. Kyllähän noi asiat korjaantuu, kunhan tarpeeks pitää meteliä.
valtakunta kirjoitti:
Olisin kaivannut Jeesukselta kovempaa ääntä ja enemmän kaivannut esitettävää ja kiusaahan se koki viimeisen aterian jälkeen kanssa tuomittiin ristille kuolemaan.
Harmillisesti erittäin vähän lopulta selvää sai vuoronsanoista. Ehkä itsellä oli sen verta huonot äänen toisto välineet.
Mutta rakastakaa toisianne.Juu, ääni oli huono. Oli tässäkin näköjään se tuomio toisella puolen toria, niin kuin täälläkin. Mutta täällä se viimeinen ehtollinen oli linnan edustalla ja se getsemane siinä välillä. En tiedä sitten miten onnistuivat. Hyvä että vanhoja ympäristöjä on vielä jäljellä, sopii näihin esityksiin. Mitä jos täältäkin ois linna purettu?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Lapset pitää erottaa äidistään huostaanottotapauksissa, jolloin äidin toiminta tai toimimattomuus on lapsen edun vastaista, lapsia ei turhaa huostaanoteta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei se ole ole mukava istua syyttömänä vankilassa mutta sitäkin varmaan kohta tehdään.
Kirjoituksesi ovat varsin lennokkaita huomaatko itse. Kukaan ei kyllä joudu vankilaan sen perusteella että lapset on huostaanotettu.
Anonyymi kirjoitti:
Lapset pitää erottaa äidistään huostaanottotapauksissa, jolloin äidin toiminta tai toimimattomuus on lapsen edun vastaista, lapsia ei turhaa huostaanoteta.
Kuitenkin palveluksia pitäs enemmän antaa perheille kotiin. Sitten taas lasten huostaanotossa pyörii noita ykstyisiäkin toimijoita, siinä on aina korruptiomahdollisuus. Perehdyn pian tohon kirjaan. Tuskin sitäkään mielikuvituksesta on kirjoitettu. Mullakin oma lapsuus oli aika kirjava ja silti oon ihan täyspäiseksi kasvanut.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Kuitenkin palveluksia pitäs enemmän antaa perheille kotiin. Sitten taas lasten huostaanotossa pyörii noita ykstyisiäkin toimijoita, siinä on aina korruptiomahdollisuus. Perehdyn pian tohon kirjaan. Tuskin sitäkään mielikuvituksesta on kirjoitettu. Mullakin oma lapsuus oli aika kirjava ja silti oon ihan täyspäiseksi kasvanut.
Valtiksen perhe on saanut palveluja, mutta kaikkea on hänen mielestään aina liian vähän tai väärää eikä ole yhtään yhteistyökykyinen.
Anonyymi kirjoitti:
Valtiksen perhe on saanut palveluja, mutta kaikkea on hänen mielestään aina liian vähän tai väärää eikä ole yhtään yhteistyökykyinen.
Mietin vaan, mitähän nää tän päivän lastensuojelijat ois sanonu 70 luvun järjestelyistä.
Nykyään lapsiperheet jää niin yksin. Ja saman aikasesti moni sinkku kaipaisi lasta. Jotenki tää ongelma pitäs saada kohtaamaan.JeroP kirjoitti:
Mietin vaan, mitähän nää tän päivän lastensuojelijat ois sanonu 70 luvun järjestelyistä.
Nykyään lapsiperheet jää niin yksin. Ja saman aikasesti moni sinkku kaipaisi lasta. Jotenki tää ongelma pitäs saada kohtaamaan.Sehän niissä on vikana lastensuojelijoissa ettei antanut edes asiaa tarkistuttaa kun juurikin laki ajaa tuota pitää sitten tutkituttaa, onko laitonta tapahtunut kuin aloin tekemään kantelua siitä vei lapset valhein. Alkuun ajattelin väärinsyin kun lukee ihan selkeästi valehdeltu eikä edes nyt väärinkäsityksestä enää ole kyse, mistä sen rikosilmoituksen piti tehdäkin. Ennen vanhaa oli kodinhoitajia ja ne olisi hyvin tärkeitä nykypäivänä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sehän niissä on vikana lastensuojelijoissa ettei antanut edes asiaa tarkistuttaa kun juurikin laki ajaa tuota pitää sitten tutkituttaa, onko laitonta tapahtunut kuin aloin tekemään kantelua siitä vei lapset valhein. Alkuun ajattelin väärinsyin kun lukee ihan selkeästi valehdeltu eikä edes nyt väärinkäsityksestä enää ole kyse, mistä sen rikosilmoituksen piti tehdäkin. Ennen vanhaa oli kodinhoitajia ja ne olisi hyvin tärkeitä nykypäivänä.
Miksi on niin perusteellisen vaikea ymmärtää, että mitä enemmän tehtailet rikosilmoituksia, valituksia ym ja näet epäkohtia kaikkialla paitsi itsessäsi sitä varmemmin lasten huostaanottoa jatketaan?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Nykyään lapsiperheet jää niin yksin. Ja saman aikasesti moni sinkku kaipaisi lasta. Jotenki tää ongelma pitäs saada kohtaamaan.70-luvulla lapset olivat enemmän yksin kuin nyt. Ei ollut koulun jälkeen ip hoitoa, ei kerhoja, ei vanhemmilla lyhennettyä työaikaa.
Anonyymi kirjoitti:
70-luvulla lapset olivat enemmän yksin kuin nyt. Ei ollut koulun jälkeen ip hoitoa, ei kerhoja, ei vanhemmilla lyhennettyä työaikaa.
En mä ois kyllä jaksanu, jos lapsena ois johonkin ip hoitoon joutunu. Mulle oli ihan se normi koulupäivä tarpeeks. Usein sitten haahuiltiin pitkin katuja. Mulla on hyvät muistot tosta. Siitä mulle on varmaan kehittyny tää luontainen uteliaisuus. Oishan se ollu ihan painajainen olla koko päivä jossain ohjatussa toiminnassa ja sieltä suoraan vanhempien silmien alle.
Mä jo alta koulu iän välillä lähdin vaan käveleen. Jonnekin tosi kauas, ihan kyläsepän talolla asti ja siitä vielä eläinlääkärille. Kerran otin pikkuveljen vaunut mukaan. Siitä tulikin jo vähän sanomista. Siis veli mukana vaunussa.
- Anonyymi
Häh
Siis mikä tää on (oli)?
Siis mä oon ihan pihalla.- Anonyymi
Aloittajan 8 lasta on huostaanotettu, joten hän rinnastaa itsensä Jeesuksen kärsimyksiin ristillä. Ap ihan pihalla, joten ei ihme että lapsi raukat pelastettu huostaanotolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan 8 lasta on huostaanotettu, joten hän rinnastaa itsensä Jeesuksen kärsimyksiin ristillä. Ap ihan pihalla, joten ei ihme että lapsi raukat pelastettu huostaanotolla.
Aha
No ei muuta kuin voimia kahinoihin. Anonyymi kirjoitti:
Eihän minua ole ristiin naulittu mutta samaa kiusaamista koen täällä erilaisuuden takia vaikka olen syytönkin kuin jeesuskin tarinassa oli.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eihän minua ole ristiin naulittu mutta samaa kiusaamista koen täällä erilaisuuden takia vaikka olen syytönkin kuin jeesuskin tarinassa oli.
Kiusantekoa ei ole sanoa miten asiat on. Olet pahasti uhriuttanut itsesi, siksi menee elämäsi pieleen ja lapsetkin joudutaan huostaanottamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kiusantekoa ei ole sanoa miten asiat on. Olet pahasti uhriuttanut itsesi, siksi menee elämäsi pieleen ja lapsetkin joudutaan huostaanottamaan.
Minulla vauva kotona. Eli on on. Eivät ole päteviä kun meitä kaksi vanhempaa ei yksi.
Anonyymi kirjoitti:
Keksittyjä valheita on paljon liikkeellä ennakkoluuloja ja kunhan nyt sain tädit suuttumaan.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Keksittyjä valheita on paljon liikkeellä ennakkoluuloja ja kunhan nyt sain tädit suuttumaan.
Saat rautahermoisimmatkin hermostumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Hauska juttu sen verta älykäs olen että näen virheet ja kun kerron niistä ne niin kuin hermostuu minuun. Virheitään pitää osata myöntää.
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös olisi hyvin tärkeätä että luottavat ihan siihen prosessiin eikä syytä muita omista virheistä eli silläin että olisi antanut esim sen palvelun mitä pyysin eikä vienyt lapsia ja pyrkien vääntää minun viaksi oireita, mitkä aiheutuu kun lapset viedään väärin syin.
Ei kaikki sovi tuolle alalle siellä ei riitä olla rautahermoisia vaan myös tunneälykkäitä sekä loogisia, eikä koskaa lapsille tehdä henkistäväkivaltaa riistämällä estämällä tulemasta kotio vanhemmille, se että minä hakee oikeutta oikeuden kautta kun asiat ajetaan erittäin huonoon tilaan antamatta tukea vaikka kuuluisi antaa tukea.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Hauska juttu sen verta älykäs olen että näen virheet ja kun kerron niistä ne niin kuin hermostuu minuun. Virheitään pitää osata myöntää.
Näet aina virheitä kaikissa muissa paitsi itsessäsi. Myönnä omat virheesi kuten sekin, ettet pärjää lapsikatraasi kanssa, sinulta kun puuttuu rajat.
Anonyymi kirjoitti:
Näet aina virheitä kaikissa muissa paitsi itsessäsi. Myönnä omat virheesi kuten sekin, ettet pärjää lapsikatraasi kanssa, sinulta kun puuttuu rajat.
Minä pärjään lasteni kanssa ja minulla on rajat, mieheni tukee minua silloinkin kun lähen yksin seikkailemaan pidemmälle. Esim soittamalla on tullut auttaa tai esim jos autoon tullut joku vika isänikin on tullut.
Oletko ihan hölmö mistä lähtien minun pitänyt ihan yksin pärjätä?- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minä pärjään lasteni kanssa ja minulla on rajat, mieheni tukee minua silloinkin kun lähen yksin seikkailemaan pidemmälle. Esim soittamalla on tullut auttaa tai esim jos autoon tullut joku vika isänikin on tullut.
Oletko ihan hölmö mistä lähtien minun pitänyt ihan yksin pärjätä?Vanhempien pitäisi tulla toimeen lastensa kanssa muun kuin yhdenkunnan tukiverkon avulla. Tähän kuuluu myös vanhempien työssäkäynti, niin saadaan rahaa ison perheen elättämistä varten.
- Anonyymi
Sellaset Jeesus-syndroomat sitten sieltä.
Pikkasen on pitkä matka tonne Helsinkiin🤔 kaikki ku ei asu pk-seudulla..
Meillä oli valitettavasti oma kärsimysnäytelmä ku kissalle tuli joku pissatulehdus just pyhiä vasten. Onneksi saatiin kuitenki eiliselle lekuriaika, kisu sai hoitoa ja lääkkeet ja voi jo nyt paremmin (on virkeämpi eikä pissaile yhtenään ja minne sattuu)
Mielenkiintoista oli kun se sai eilen tohtorissa pistoksena opiaattipohjaista kipulääkettä mikä ilmeisimmin hieman sekoitti päätä, se jahtaili sitten olemattomia pikku-ukkoja täällä ja tuijotteli tyhjyyteen pupillit laajentuneina... (on se onneksi jo siitäkin toennut😁)En minäkään asu helsingissä kovasti sinne haluan mennä.
Oih en ole koskaan joutunut tuollaiseen Lumikki ja 7kääpiön olotilaan.valtakunta kirjoitti:
En minäkään asu helsingissä kovasti sinne haluan mennä.
Oih en ole koskaan joutunut tuollaiseen Lumikki ja 7kääpiön olotilaan.Ite oon ehtiny tuola pk-seudullakin asumaan, Helsinki on kaunis kaupunki, parhaimmillaan aamuvarhaisella kun ei ole sitä jumalatonta ryysistä päällä.. Helsingissä kukaan ei väistä ketään,
Ja Suomessa on ainakin sieniä millä pääsee psykedeelisiin olotiloihin, niin halutessaan..
Sitä en nyt tarkistanut kuinka psykedeelisiä nuo opiaatit oli, mut kissa oli kyl aika tutkalla lääkkeistäänMä muistan kans, Gisellä, siis se kissa joka eli 19 vuotiaaksi. Niin oli monta pissa tulehdusta. Mä muistan oli taas hirveesti töitä mulla ja oli kissanhoitovuoro just sillon. Niin eikö tullutkin pissatauti kisulle just sille. Se lääkkeen anto yksi on aika haastavaa. Piti ottaa kisu kainaloon. Toisella kädellä pitää suuta auki, ja toisella ruiskuttaa se lääke kisun suuhun. Mutta kisu parani kyllä.
JeroP kirjoitti:
Mä muistan kans, Gisellä, siis se kissa joka eli 19 vuotiaaksi. Niin oli monta pissa tulehdusta. Mä muistan oli taas hirveesti töitä mulla ja oli kissanhoitovuoro just sillon. Niin eikö tullutkin pissatauti kisulle just sille. Se lääkkeen anto yksi on aika haastavaa. Piti ottaa kisu kainaloon. Toisella kädellä pitää suuta auki, ja toisella ruiskuttaa se lääke kisun suuhun. Mutta kisu parani kyllä.
Joo, miten annat lääkkeen kissalle! Vaikka luulisit tuntevasi kys. kissan ja aattelisit et helppo homma, vaan eihän se niin mene.
Tällä kissalla on nyt kolme lääkettä, yks annetaan ruiskulla suuhun, ne loput on vähän että lycka till..
Suurin osa kissoista on liian fiksuja syömään ruuan sekaan sekoitettuja lääkkeitä
No mut, kunhan kisu saadaan taas terveeksi👍 ei ole vielä ainakaan tarvinut kovasti taistella tämän kanssa,- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Joo, miten annat lääkkeen kissalle! Vaikka luulisit tuntevasi kys. kissan ja aattelisit et helppo homma, vaan eihän se niin mene.
Tällä kissalla on nyt kolme lääkettä, yks annetaan ruiskulla suuhun, ne loput on vähän että lycka till..
Suurin osa kissoista on liian fiksuja syömään ruuan sekaan sekoitettuja lääkkeitä
No mut, kunhan kisu saadaan taas terveeksi👍 ei ole vielä ainakaan tarvinut kovasti taistella tämän kanssa,Pillerit voi jauhaa murskaimella, laittaa vettä sekaan, imeä ruiskuun ja truutata suuhun. Kisu selälleen vauva-asentoon syliin, niin hyvin onnistuu. Herkkutöhnää lahjukseksi ja pahan maun poistamiseksi suusta heti perään lautaselle kunnon kasa...
Yksikään mun kisuistani ei ole mennyt vielä siihen halpaan, että söisi lääkkeet ruuan seassa 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Pillerit voi jauhaa murskaimella, laittaa vettä sekaan, imeä ruiskuun ja truutata suuhun. Kisu selälleen vauva-asentoon syliin, niin hyvin onnistuu. Herkkutöhnää lahjukseksi ja pahan maun poistamiseksi suusta heti perään lautaselle kunnon kasa...
Yksikään mun kisuistani ei ole mennyt vielä siihen halpaan, että söisi lääkkeet ruuan seassa 😄
xLinerJuh, eiköhän se siitä👍 monenlaista herkkua on varattuna ja kun aamulla ei ainakaan tablettilääke mennyt sapuskan mukana niin tilanteen siitä paremmaksi muuttumista on turha haikailla enää tässä vaiheessakaan🤔😅
- Anonyymi
Nämä sinun aloitukset ei ihme että lapset on huostaanotettu.
Lapsia ei minkään jeesuksen tarinan kertomisen takia edes huostaanoteta. Eikä erilaisuuden takia. Että näen yhtäläisyyksiä näissä sekään ei ole syy huostaaottaa mutta tuollaiset ihmiset kuuluu telkien taakse jotka kiusaa muita.
- Anonyymi
Monta plussaa ja tsemppiä sulle 😀
- Anonyymi
Nykyiakana pitäisi olla sisältövaroitus: esityksen sisältö ei välttämättä vastaa historiallista totuutta. Päähenkilön ei ole koskaan toditttu olleen olemassa.
- Anonyymi
jooh niin niin yeah well, kun silmäleikkaus, joku vanha äijeli oli siinä samanlaqiset linssit päässä, istuin viereenja vähän jurrelin hänwllä oli 1 linssi silmässä sanoi että niinjooh sulla kumpikin silmä kerralla leikksuksessa..jotain juttua..
noh nyt hän tapasi ihmisen, nauratin hänrän juruillani tietysti jotta keltaiset hampaat loistivat oikein, mutta niin nyt näit ihmisen, joka ei tiedä onko ihnibnenb ollenkaan tuojoku kkk lohikääemw nauratti papaa huvikeesdn tsi jorisn..- Anonyymi
Ai lohikäärme näkyi, kun silmät avasit? 🤭 Ehkä parempi sitten pysyä sokeana 😅
- Anonyymi
Miryin yuoya elokuvcss Dogvillr, niin ihmisen ahneudesrahan se keetoo pohjimmilraan ruo Dogville elokuca joassa Nicole Kismankin näytelinänä.
Ihmiaswn ahnwuswsra kwetoo ruo pohjimmilrqaan wlokuca. - Anonyymi
näytelmämuotoinen juttu Dogville-elokuva... saiks hsusdks kun ihmisen itsekkyys ja ayhneud pasljasruu..
mutta niin oli jossain joskumentissa kun jotisn jodsalkd terump.. en runne enkä triedä mikä on joku David Duke.. siis fsi joku Ron E¤d3awradsfds.. joku Sacisd Duke siisa tai niin oikwin kkk-suueia pomojakin hwh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi882117En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222051- 391697
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361339- 291246
- 951121
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20976Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857