Paljonko heitä on?
Elelevät tuilla vaan, eivätkä halua töitä tehdä.
Paljonkos työttömiä maahanmuuttajia Hyvinkäällä?
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Niin,,ja silti suurin osa Suomalaisista haukkuu KantaSuomalaisia tukien eläteiksi.Miksi näin???
- Anonyymi
Mitä töitä? Avaa simmut ja katsele ympärillesi.Montako suomalaista siivoojaa näkyy vaikka Prismassa? Ruokalähetit ovat kaikki ulkomaalaisi,koska suomalainen ei tee täysin alipalkattua työtä. Vanhainkodit ja monet muut hoitolaitokset ovat täynnä muualta tuulleita hoitajia,todella pienillä palkoilla.Monen heistä on pakko tehdä jopa kolmea työtä elättääkseen perheensä.Tosin siivellä eläjiäkin löytyy ja niitä joiden hommat ei kestä päivänvaloa. Kyllä valtaosa heistä jotka odottavat nytkin pyhien päättymistä että fatta aukeaa ja saa taas vuotuisen avustuksen brenkkujuomaan,on aivan kotimaista alkuperää.
- AnonyymiUUSI
Minua olen Pietra. Minu kotimaa Senegal. Kolme vuotta ajan Wolt autoa. Kohta ostan oma Nissan. Minu palkka huono. Autan talon vanhoja ihmisiä. Ikkunat ja matot pesen. Kaupassa käyn. Niistä saa myös rahaa. Naapurin vaimo on työssa siellä toimistolla josta rahaa saa. Hän kirjoitti papereita ja minuakin saan apua asumisen rahaan ja vähän muuhunkin. En olisi kyllä halunnut mutta rouvan mukaan se kuuluu kaikille. Se on aika hyva. Voin lahettaa kotiin melkein kaksisataa kuukausi. En juo alkoholia, olen muslimi. Siten on uksi rouva. Varakas ja ajaa kallis auto. Hänen mies syö vain sininen makkara ja juo paljon olut. Ei pysty tekemään vuoteessa muuta kuin nukkui. Kayn joskus kun rouva tarvitsee hänen luona hotelli. Saan rahaa enempi kuin kuukausi työstä. Joo paljon teke työ, mutta hyva nain.
- AnonyymiUUSI
Sinulle ei kuuluisi yhtään mitään avustuksia,teet pimeitä töitä.Sanotko kaikki panoista saadut tulot.??
Kuka nainen on niin itseensä kyllästynyt että muslimin huolii pano kaveriksi???🤮 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ei kuuluisi yhtään mitään avustuksia,teet pimeitä töitä.Sanotko kaikki panoista saadut tulot.??
Kuka nainen on niin itseensä kyllästynyt että muslimin huolii pano kaveriksi???🤮Ei mina tarvitse enka halua mitaan apurahaa,mutta se raha vain tulee minun tili. Naapurin rouva joka työ on siella Kelalla sanoo että se raha tulee kaikille jotka ovat tulleet tekemaan tyota Suomen. Mina olen aina teke työt huvin.Ikkunat ja lattiat puhtaat ja varakas rouva huvin iloinen ja tytyvainen hotellin jalkeen.Aina sano etta sina Pietra olet sitten huva mies.Sinä aina vaan jaksat ja jaksat.Vaikka kuinka monta kertaa. Suomi mies vain rouvan kanssa örisee kuin kameli. Kohta kesällä on viela parempi.Veli Petar tulee tanne.Kelan rouva hankkii paikan asua ja rahaakin tarpeeksi. Hotellin rouvan ystava odottaa hanta kovasti. En osta pikku nissania.Rouva ostaa minulle ison toyotan.
- AnonyymiUUSI
Ei minu kanata tehda työtä kun saan tukea niin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725