Hei kaikille tasavertaisesti!
Tosiaan kuten otsikosta huomaa, olen kaukosuhteessa mieheen, joka on laittomasti jossain Euroopan maassa. Itse olen suomalainen. Ajatuksena olisi, että hän muuttaisi Suomeen mun luo, mutta toki mentäisiin ensin naimisiin. Isoin ongelma tässä on se, että hän on paperiton.
Yhtenä vaihtoehtona ollaan mietitty, että hän palaisi kotimaahansa ja mentäisiin siellä naimisiin, ja siitä sitten haettaisiin oleskelulupaa Suomeen. Mutta mietityttää, tuleeko siinä jokin EU- tai Schengen-kielto vastaan, kun on ollut laittomasti Euroopassa.
Olisi kiva kuulla, jos jollain olisi kokemusta vastaavasta tilanteesta. Tiedän, ettei tämä ole mikään ihannetilanne, mutta tässä nyt vaan kävi näin. Toivon, että kommentit pysyy asiallisena. Kiitos jo etukäteen.
Paperiton mies Euroopassa , voimmeko mennä naimisiin ja muuttaa Suomeen?
8
417
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ehkä käyttää jonkun velipojan papereita.
- Anonyymi
Oletko harkinnut sterilisaatiota? Ja eikä tarvita uusia paperittomia tänne.
- Anonyymi
Kyllä, mutta pysyimme kaukosuhteessa, se kun on niin kätevää.
- Anonyymi
Joku sotamurhaaja tai vastaava paperiton! Rehellisellä ihmisellä on paperiasiat kunnossa!
- Anonyymi
Oletteko tavanneet? Vai onko ihastuksesi kohde ainoastaan nettiyhteyksien tuttavuus?
- Anonyymi
Vittu mitä kusetusta. Jos oikeasti joku sandaalimies on jossain päin eurooppaa tai uimassa välimerellä, niin ei se suomi irma tarkoita että se sinusta olisi kiinnostunut. Haluaa rahasi että voi leveillä eteläeuroopassa.
- Anonyymi
Ja muutaman vuoden päästä kun kaveri saanut kunniakansalaisuuden, olet jätettä hänelle ja todella monelle muullekin
- Anonyymi
Saitko sandaalimiehen tänne loisimaan? Vanhenpasi varmaan todella ylpeitä suvakki tyttärestään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867