Olen tullut siihen tulokseen että lihominen johtuu aina sairaudesta.Olen pitänyt lihomisen ja laihtumisen aikana jonkinlaista päiväkirjaa niistä tapahtumista .
Itse olen syönyt kipuun aina kun olen lihonut,joillakin se voi olla henkistä sairautta tai ahdistusta,esim avioero,alkoholismi yms.
Se on aina joku syy miksi syödään liikaa ja lihotaan.
Lihomisen ennaltaehkäisyssä pitää aina laihduttaa lihotut kilot pois samantien kun on tervehtinyt ettei ehdi lihoa liikaa
Lihominen johtuu aina sairaudesta,ja lihomisen ennaltaehkäisy
Anonyymi-ap
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kaikki tietää että jos syö herkkuja lihoo nopeasti.Harvoin sitä syödään nälkään tai vain nautinnon takia.Herkkujen syömisellä pyritään helpottamaan oloa.
- Anonyymi
Aliravitsemus ja anoreksia on myöskin henkistä aivan samalla tavalla kuin lihavuus.
- Anonyymi
Täällä on tarjottu avuksi tuollaisiiin ongelmiin tyttöystävää. Oletko harkinnut sellaisen hankkimista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115065
- 644939
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588