Onko 60v plus jätekamaa

Anonyymi-ap

Voiko 6 kymppinen löytää rakkautta
Ihmettelee tässä yksi sen ikäinen nainen

10

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sä löydät, ole ahkera älä liian kriittinen.

• Anonyymi

Miksei vois.

• Anonyymi

Lauleletko vielä kuten eräs: Oon 60-kymppinen… tuo on yhtä suuri fraasi kuin maininta; insinööri hautakivessä.

• Anonyymi

Vanha lum ppu

• Anonyymi

Entä nelikymppinen onko wanha? Voi sinnuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä nelikymppinen onko wanha? Voi sinnuu

Jos ei 40 ole miestä niin voj voi. Et taida vaan kelpaa kellekkäää

• Anonyymi

Tottakai voi, mutta vaatii paljon tuuria. Hyvät miehet ovat suhteissa ja osa alkaa jo kuukahtaa. Mutta etsi iloa elämään muista asioista: ystävät, lapset ym.

• Anonyymi

Miksei voisi? Ei rakastuminen, rakastaminen, seurustelu tmv. ole todellakaan iästä kiinni vaan tämäkin asenteesta ja ajatusmaailmasta.

6-kymppinen elää vielä hyvinkin elämänsä kevättä, joten siitä vain ja haku päälle :)

• Anonyymi

Voi. Ihan samalla tavalla kuin 20v. Itse en ole kokenut tuossa mitään eroa.

T. N 57

• Anonyymi

Eihän 60v ole vanha tänä päivänä! Sinulla on reippaasti yli 20 vuotta tehdä elämästäsi niin mielenkiintoinen kuin haluat!
      Hanki lisää harrastuksia, ei välttämäätä edes kalliita sellaisia, mene tapaamaan muita ihmisiä, osallistu tapahtumiin, vaikka et aina haluaisikaan, vain mene mukaan.

Tärkeintä on tavata erilaisia ihmisiä, se auttaa sinua löytämään ja valitsemaan juuri sinulle sopivan ystävän johon voisit vaikka rakastua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe