Voiko 6 kymppinen löytää rakkautta
Ihmettelee tässä yksi sen ikäinen nainen
Onko 60v plus jätekamaa
10
275
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sä löydät, ole ahkera älä liian kriittinen.
- Anonyymi
Miksei vois.
- Anonyymi
Lauleletko vielä kuten eräs: Oon 60-kymppinen… tuo on yhtä suuri fraasi kuin maininta; insinööri hautakivessä.
- Anonyymi
Vanha lum ppu
- Anonyymi
Entä nelikymppinen onko wanha? Voi sinnuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä nelikymppinen onko wanha? Voi sinnuu
Jos ei 40 ole miestä niin voj voi. Et taida vaan kelpaa kellekkäää
- Anonyymi
Tottakai voi, mutta vaatii paljon tuuria. Hyvät miehet ovat suhteissa ja osa alkaa jo kuukahtaa. Mutta etsi iloa elämään muista asioista: ystävät, lapset ym.
- Anonyymi
Miksei voisi? Ei rakastuminen, rakastaminen, seurustelu tmv. ole todellakaan iästä kiinni vaan tämäkin asenteesta ja ajatusmaailmasta.
6-kymppinen elää vielä hyvinkin elämänsä kevättä, joten siitä vain ja haku päälle :) - Anonyymi
Voi. Ihan samalla tavalla kuin 20v. Itse en ole kokenut tuossa mitään eroa.
T. N 57 - Anonyymi
Eihän 60v ole vanha tänä päivänä! Sinulla on reippaasti yli 20 vuotta tehdä elämästäsi niin mielenkiintoinen kuin haluat!
Hanki lisää harrastuksia, ei välttämäätä edes kalliita sellaisia, mene tapaamaan muita ihmisiä, osallistu tapahtumiin, vaikka et aina haluaisikaan, vain mene mukaan.
Tärkeintä on tavata erilaisia ihmisiä, se auttaa sinua löytämään ja valitsemaan juuri sinulle sopivan ystävän johon voisit vaikka rakastua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457