Olen osa-aika töissä tällä hetkellä, vakituisessa sellaisessa ja työkkäristä tuli nyt velvoittava kokoaikatyöpaikka.. Hieno homma mutta se kokoaikatyö kestää vain pari kuukautta. Noh, nyt jos sinne pääsen niin tietenkin joudun lopettamaan nykyisen osarin ja sitten kahden kuukauden päästä kokoaikatyö loppuu ja olenkin kokonaan työtön, ei sinne osariin tietenkään enää pääse kun siellä on joku uusi.... Ja tietenkin jos olisin kieltäytynyt tuosta kokoaikatyöstä niin karenssit olisi paukkunut jne...
Tämmöistä nykyään..
Osa-aikatyö ja kokoaikatyö
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin velvoittava kokoaikainen työpaikka? Mikä se sellainen on, johon työkkäri valitsee työntekijän? Kai työnantaja ja palkanmaksaja sen valitsee.
EI sinua valita, jos kerrot että sinulla on myös osa-aikainen työ ja tykkäät siitä todella paljon.- Anonyymi
"Miten niin velvoittava kokoaikainen työpaikka"
Kaikki paitsi sinä tietenkin ymmärsi että velvoitetaan hakemaan tarjottua työtä.
Toki aloittaja voi selittää työnantajalle tilanteen jos pääsee edes haastatteluun jne. mutta ehkä tässä olikin pointti että näin tuhlataan kaikkien aikaa ihan turhaan kun tiedetään lopputulos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miten niin velvoittava kokoaikainen työpaikka"
Kaikki paitsi sinä tietenkin ymmärsi että velvoitetaan hakemaan tarjottua työtä.
Toki aloittaja voi selittää työnantajalle tilanteen jos pääsee edes haastatteluun jne. mutta ehkä tässä olikin pointti että näin tuhlataan kaikkien aikaa ihan turhaan kun tiedetään lopputulosKannattaa tuoda tämä jo esiin työhaastattelussa, että sulla on osa-aikatyö etkä aio sitä lopettaa lyhyen kokoaikatyön takia ja vaikka olisi pidempikin kokoaikatyö niin et aio lopettaa osa-aikatyötä.
- Anonyymi
Kysy kokoaikatöistä, että voitko tehdä sivutyötä ja jos et saa lupaa sivutyöhön niin jatkat silti sivutöitä. Näin et menetä sivutyöpaikkaa kun lyhyt kokoaikatyö loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213