Miksei naiset huolehdi ulkonäöstään?

Anonyymi-ap

Ihmettelen miten jotkut naiset antaa itsensä rupsahtaa jo kolmikymppisenä, näyttävät joltain +55 vuotiailta. Luulisi että välittäisivät edes vähäsen. Ei naisella ole muita valttikortteja elämässä kuin se ulkonäkö ja nuoruus, nuoruus pakosti menee ja häviää, mutta eikö sitä ulkonäköä kannattaisi edes yrittää pitää yllä mahdollisimman pitkään ennenkuin antaa asioiden olla.
En tiedä, mies kun olen en vaan ymmärrä. Itselläni tietysti ei ole vastaavia ongelmia, mutta silti vaan katselen ja ihmettelen joitain naisia jotka eivät välitä itsestään (ulkonäöstään) pätkääkään ja "antavat vaan mennä".
25 ikävuoden jälkeen pitäisi naisen alkaa huolehtimaan itsestään ja panostamaan tulevaisuuteensa. Jostain syystä nuoret tytöt panostavat ulkonäköönsä kovastikin, vaikka heidän ei yhtään tarvisi niin tehdä, ovat kauniita ihan sellaisenaan. Kun ikää tulee lisää niin se välittäminen omasta ulkonäöstä alkaa vähenemään, ehkä kun siitä tulee aina vaan työläämpää tai jotain, tai ei vaan huvita, ei kiinnosta. En tiedä, mutta outoa se on.

58

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ulkonäöllä saa pinnallista huomiota.
      On pikkasen ruma niin saa olla melko rauhassa , ei tarvitse kuunnella pervouksia ja ei ole hyödyke joko toiselle ihmiselle tai yhteisölle.

• Anonyymi

niin, saa olla ihan yksin

• Anonyymi

Milleen ei huolehdi? Paino nousee, vai vaatteet huonot, siun silmille? Hiukset myös vanhenee!
      Kyllä kolme tuntia, ainakin menee joka ikinen päivä... Laittamiseen. Ulkoilu ja muu puuttuu tästä.

• Anonyymi

no kun juodaan olutta ja siideriä, poltetaan tupakkaa, syödään litratolkulla jäätelöä yhdellä kertaa.... liikunta ja kuntoilu on nolla, läskit roikkuu housujen vyötärön ulkopuolella.... tukka laitetaan kiharalle jotta ei tarvitse sitä kampailla. naama on kulahtanut juhlittujen öiden myötä, posket roikkuu, ja silmäpussit ryppyisenä. hajuvedellä läträtään niin että kilometrin päässä tiellä tietää että nyt se on tulossa ja voivat väistää jonnekin poispäin siitä

kyse ei todellakaan ole vaatteista, parempi kait sitä onkin joku teltta vetää päälle ettei se koko kauheus näy ulkomaailmalle.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no kun juodaan olutta ja siideriä, poltetaan tupakkaa, syödään litratolkulla jäätelöä yhdellä kertaa.... liikunta ja kuntoilu on nolla, läskit roikkuu housujen vyötärön ulkopuolella.... tukka laitetaan kiharalle jotta ei tarvitse sitä kampailla. naama on kulahtanut juhlittujen öiden myötä, posket roikkuu, ja silmäpussit ryppyisenä. hajuvedellä läträtään niin että kilometrin päässä tiellä tietää että nyt se on tulossa ja voivat väistää jonnekin poispäin siitä

kyse ei todellakaan ole vaatteista, parempi kait sitä onkin joku teltta vetää päälle ettei se koko kauheus näy ulkomaailmalle.....

Kotona herkutellaan ja janoa sammutetaan. Sammutaan ja joo, ihan kauheeta., Ooisko leirintäalueella myös, tämän oloisia naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei polta ja juo. Niin ja sä syytät mua luonnonkiharista hiuksista. En myöskään juhli. Ei ole silmäpusseja ja en ole ikinä käyttänyt mitään rasvoja ja ihonhoitotuotteita. En käytä hajuvettä. Deodoranttia kyllä käytän kainaloissa.Ehkäisee hikoilua. Jos susta collegetakki on teltta niin ei voi mitään. Miksi nuoriso saa käyttää mutta minä en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona herkutellaan ja janoa sammutetaan. Sammutaan ja joo, ihan kauheeta., Ooisko leirintäalueella myös, tämän oloisia naisia.

olen nähnyt, aina on siideritölkki tai olutölkki kädessä niillä, ja mäyräkoira menee minuuteissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei polta ja juo. Niin ja sä syytät mua luonnonkiharista hiuksista. En myöskään juhli. Ei ole silmäpusseja ja en ole ikinä käyttänyt mitään rasvoja ja ihonhoitotuotteita. En käytä hajuvettä. Deodoranttia kyllä käytän kainaloissa.Ehkäisee hikoilua. Jos susta collegetakki on teltta niin ei voi mitään. Miksi nuoriso saa käyttää mutta minä en.

koska nuoriso on college- ikäisiä, ja sinä et ole

oletko muuten huomannut että kaikilla palstoilla puhutaan juuri sinusta, kun luet tarkkaan niin huomaat sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletko muuten huomannut että kaikilla palstoilla puhutaan juuri sinusta, kun luet tarkkaan niin huomaat sen

Musta collegetakki ja puserot on kivan rentoja ja pehmeitä päällä. Mä en saa käyttää sitten farkkujakaan koska nuoret käyttää niitäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii jos mä kommentoin niin pitääkin puhua. sitä varten nää palstat on että keskustellaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro miten mun pitäis pukeutua sun mielestä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro miten mun pitäis pukeutua sun mielestä

vaatteisiin jotka on tarkoitettu ikäisellesi ja ovat sinun kokoasi, miksi pitää piiloutua jonkun valtavan nuoriso hupparin alle.... luulevat sinua vielä joksikin huumenuoreksi....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

vaatteisiin jotka on tarkoitettu ikäisellesi ja ovat sinun kokoasi, miksi pitää piiloutua jonkun valtavan nuoriso hupparin alle.... luulevat sinua vielä joksikin huumenuoreksi....

Kyllä nää mun gollegetakit on ostettu ihan osastolta jossa on kaikenikäsiten vaatteita. Miten niin valtava ihan on aika ihon myönteinen mutta kuitenkin niin ettei kiristä. Pitääkö huppari olla ihonmyönteinen ettei se olis nuorisohuppari. ja pitäägö collegepaidat olla tiukkoja eli 3 numeroa pienempiä kuin on oma koko. Olenko huumenuoren näköinen jos farkut ei ole pussihousut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mikä on nuorisohuppari. Ihan on ostettu prismasta osastolla jossa ne hupparit on. Jos on nuorisohuppari niin minkä näköinen on sitten aikuisen huppari. mitä eroa niillä on.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

onko tää esim nuorisohuppari joka antaa mielikuvan että käytän huumeita

https://cubus.com/fi/p/velourtakki-musta-paidat--hupparit-zip-hupparit-naiset/7347561_F990?srsltid=AfmBOoqhcieAmx1f0lxElIiZ8Ec75KPY_60r-vtKqVlX0JvY3vjWX-iLTy0

on tuo jotain semmoisia kyllä, mutta hieman muotoiltu malli, e i ole college mallinen. tuota on kavennettu ja lyhennetty. leikkaa siitä huppu veks niin on ihan siedettävän näköinen

ps. aikuiset ei pidä "huppareita", eikä edes tiedä mikä se on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

on tuo jotain semmoisia kyllä, mutta hieman muotoiltu malli, e i ole college mallinen. tuota on kavennettu ja lyhennetty. leikkaa siitä huppu veks niin on ihan siedettävän näköinen

ps. aikuiset ei pidä "huppareita", eikä edes tiedä mikä se on.

jos et ole nuorisoa, et kuulu jengiin tai et käytä huumeita, tai et ole skeittari, niin ei ole minkäänlaista syytä pitää jotain hupparia päälläsi, päin vastoin haluat tehdä selväksi ettet kuulu mihinkään edellämainittuihin ryhmiin ja et halua osoittaa tukea kyseisille ryhmille

• Anonyymi

Olen keski-ikäinen ja välillä minua kohdellaan kuin olisin hyvinkin nuori jota pitää neuvoa. Olen saanut esim tavallisessa ruokakaupassa kokea miten minua neuvotaan ,koska ulkonäön perusteella näytän ikäistäni nuoremmalta. En syytä geenejä mutta minkäs voi kun näyttää ikäistään nuoremmalta ja kun sanoo iän niin ei uskota. En ole ikinä polttanut ja en juo alkoholia. Joten sekin voi vaikuttaa ikääntymisen näkymiseen.

• Anonyymi

Taitaa olla kuitenkin niin, että näytät ikäistäsi vanhemmalta. Siksi sinua ei uskota. Maiset luulevat näyttävänsä ikäistänsä nuoremmilta, vaikka se on niin, että mummoutuminen alkaa jo kolmekymppisenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla kuitenkin niin, että näytät ikäistäsi vanhemmalta. Siksi sinua ei uskota. Maiset luulevat näyttävänsä ikäistänsä nuoremmilta, vaikka se on niin, että mummoutuminen alkaa jo kolmekymppisenä

Eli kaikki on valehdeelleet mulle kun sanovat että näytän nuoremmalta. 35 v kysyttiin paperit kun olin ostamassa siideriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska mua nuhdellaan liikennevaloissa jos menen punaisia päin jos ei ole liikennettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no tämmä mummo käyttää farkkuja ja collegetakkeja. ja ei käytä ryppyvoiteita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot kyllä ihan sekasin. Toivottavasti yksin loppuelämäs

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

no tämmä mummo käyttää farkkuja ja collegetakkeja. ja ei käytä ryppyvoiteita

Kyllä voiteita voi käyttää. 🫣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah. Tosi ”kypsää” käytöstä sulta. Ehkä oletkin tosiaan joku neljä tai viisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah. Tosi ”kypsää” käytöstä sulta. Ehkä oletkin tosiaan joku neljä tai viisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

voiteita pitää käyttää 50 vuotiaitten jos meinaa pystyä näyttämään naamaansa peilille ilman että se särkyy siihen paikkaan..... niitten voiteiden käyttö pitää aloittaa jo nuorena, ja aurinkoa ei saa naamalle ottaa yhtään

• Anonyymi

Miksi miehet eivät huolehdi enää naisista?

• Anonyymi
        UUSI

nykyään ei saa enää käyttää nyrkkejä, ei voi huolehtia

• Anonyymi

Niistä tulee niitä kuuluisia feministejä, kun valittaa kaikkea.

• Anonyymi

Mä en huomannut että tää oli alkoholipalsta.

• Anonyymi

AlkoHolit piiloon jos nuo naiset paikalla.

• Anonyymi

viini on niin hyvää sitä pitää lipittää pitkin viikkoa

• Anonyymi

aamuin ja illoin vaan, lasi tai pari kolme lasia, isoja

• Anonyymi

Mun hiukset alkoi harmaantumaan 14 vuotta sitten . Aluksi jaksoin värjätä. Mutta alkoi olla työlästä kun on pitkät hiukset ja yrität varoa suihkussa ettet väriainetta lennätä pitkin vaaleaa kylppäriä. Niin se suihkun siivoaminen aina hiusten värjäämisen yhteydessä on vittumaista puuhaa. Ja kun se harmaa tyvikasvu näkyy jo muutamassa viikossa niin ei vaan jaksa joka kuukausi värjätä hiuksia.

• Anonyymi

Mä voin kyllä värjätä hiukset jos sä tuut sitten puhdistaa ja pesee mun kylppärin. sopiiko?

• Anonyymi
        UUSI

värjää ne vaaleiksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

värjää ne vaaleiksi

Mitä se hyödyttää kun hiukset tumman ruskeat. Eikö se tyvikasvu ole silloin tummanruskea kun hiukset kasvaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

värjää ne vaaleiksi

nii ja silloin ja ei tartte kylppäriä pestä koska se väri on vaaleaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

värjää ne vaaleiksi

näkyykö se vaalea hiusväri tummissa kaakeileissa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

näkyykö se vaalea hiusväri tummissa kaakeileissa?

Nyt oot kyllä tyhmä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt oot kyllä tyhmä.

no niin oon koska mulla on aina ollut tummat hiukset niin ei ole kuule kokemusta. Eli koska noin vastaat niin näy tummissa kaakeilessa eikä lattialaatassa

• Anonyymi
      UUSI

Joo ei todellakaan huvita jonkun pöhvelin takia alkaa juosta kuntosalilla, vanhat miehet kun on todella kamalia. Vanha on vanha eikä muuksi muutu.

• Anonyymi
        UUSI

voi niitä pakaroita treenata kotonakin

19-vuotiaat tytöt kyllä tykkää vanhoista miehistä....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

voi niitä pakaroita treenata kotonakin

19-vuotiaat tytöt kyllä tykkää vanhoista miehistä....

Niin, feikkitilin kanssa oot jutellut internetis?

• Anonyymi
      UUSI

En tunne yhtään kolmekymppistä joka ois +55 oloinen.

• Anonyymi
        UUSI

Mä nyt kysyn että saako lähes 50 vuotias näyttää ikäiseltään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä nyt kysyn että saako lähes 50 vuotias näyttää ikäiseltään?

Toki. Miksi ei saisi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toki. Miksi ei saisi

No sehän on hyvä sitten jos 30 vuotiaana näyttää 50 vuotiaalta ja sä et ole vanhetunut sen jälkeen

• Anonyymi
      UUSI

Veikkaan et oot kaljamahanen piereskelevä ukko

• Anonyymi
      UUSI

Samaa joskus toisinaan mietin miesten suhteen. Viimeksi tuossa pääsiäusen aikana mietin pariinkin otteeseen, että miten monet miehet näyttävät jo juuri ja juuri kolmekymppisinä ihan kulahtaneilta. Sitten otan itseäni niskasta kiinni ja totean itselleni, että eipä se asia minulle kuulu.

• Anonyymi
        UUSI

kumma juttu, kun kuitenkin tänne tarvitsee tulla tuota asiaasi kertomaan, "vaikkei se tietty sinulle kuulu"

mutta kun tämän palstan nimi on "naisen logiikka", joten täällä keskustellaan naisista eikä miehistä. voit mennä jonnekin toiselle palstalle ihmettelemään tuota asiaasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kumma juttu, kun kuitenkin tänne tarvitsee tulla tuota asiaasi kertomaan, "vaikkei se tietty sinulle kuulu"

mutta kun tämän palstan nimi on "naisen logiikka", joten täällä keskustellaan naisista eikä miehistä. voit mennä jonnekin toiselle palstalle ihmettelemään tuota asiaasi.

Ei yhtään kummallista, jos luit aloituksen. Toki jos et vaivautunut lukemaan aloitusta, niin sitten voi vaikuttaa kummalliselta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan nimenomaan täysin loogista, momelkakin tavalla. Jos miehet eivät vaivaudu, niin ketä hittoa naiset vaivautuisivat? Jos ei miehiäkään kiinnosta, niin minkä ihmeen takia naisia kiinnostaisi. Suomalaisilla naisilla ja miehillä on samat geenit ja lopulta varsin samanlainen kasvatus. Miksi kukaan olettaa, että lopputulos olisi erilainen?

• Anonyymi
      UUSI

Liiallisen huomion välttämiseksi on ihana suojakeino, nöyttää ränsistynenä ja kuka ei huoli. Kaikki jätävät rauhaan. Muuten kun huolehtit itsestään, kaikki masiömamn pinnalliset miehet on parbeilemassa toinen toisen kilpaa, niin että oma rauhaa ei ole eikä minkäänlaista kunnioitusta niissä miejissä ei ole. Siksi ränsistynyt ulkomuoto on mitä mainiompi itsesuojelukeino. On tähän saakka toiminut. Tunkeilevien miesten vuoksi jopa leikkasin pitkän tukan aivan 1,5 cm pituiseksi siilinharjaksi. Ai että että on ihana oma rauhaa. Ma suorastaan nautin siitä, että ei ole pakkoa hyssytellä ketään tieltä pois. Kyllä oikessa aikessa miehen tunnistaa. Vaan en ole tapanut vielä yhtainuttakaan. Ilmeisesti normaalit ovat naimisissa ja pysyvät loitolla. Kevytmielisistä ja kevytkenkäisistä ja löysäällä housukumilla varustetuista taas en tykkä itse. Eikä ole tavannut yhtäaainuttakaan kunnon kasvatuksen saanut miestä. Jos ottaisi 10 miestä ja sieltä jokaisesta jotakin, niin voi olla ehkä sais yhden kunnon miehen kasaan. Minä taas kun kymmenestä kerralla en välitä.

• Anonyymi
        UUSI

Et nyt tajua että tuo karkoitin-siilitukkasi karkoittaa KAIKKI miehet. Ehkä joku mielisairas pervertikko saattaa sinusta joskus vielä kiinnostua.

Parempi olisi pitää kaunis pitkä tukka piilossa pipon tai muun hatun alla, tai nutturalla, ja sitten kun kohdalle tulee sellainen mies mikä vaikuttaa kiinnostavalta, otat hatun pois päästä ja hiukset hulmuaa ympäriinsä...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      260
      2700
    2. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      31
      2373
    3. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      258
      1670
    4. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      57
      1611
    5. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      71
      1518
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      77
      1344
    7. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1143
    8. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      43
      1115
    9. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      39
      1115
    10. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      320
      1085
    Aihe