Ihmettelen miten jotkut naiset antaa itsensä rupsahtaa jo kolmikymppisenä, näyttävät joltain +55 vuotiailta. Luulisi että välittäisivät edes vähäsen. Ei naisella ole muita valttikortteja elämässä kuin se ulkonäkö ja nuoruus, nuoruus pakosti menee ja häviää, mutta eikö sitä ulkonäköä kannattaisi edes yrittää pitää yllä mahdollisimman pitkään ennenkuin antaa asioiden olla.
En tiedä, mies kun olen en vaan ymmärrä. Itselläni tietysti ei ole vastaavia ongelmia, mutta silti vaan katselen ja ihmettelen joitain naisia jotka eivät välitä itsestään (ulkonäöstään) pätkääkään ja "antavat vaan mennä".
25 ikävuoden jälkeen pitäisi naisen alkaa huolehtimaan itsestään ja panostamaan tulevaisuuteensa. Jostain syystä nuoret tytöt panostavat ulkonäköönsä kovastikin, vaikka heidän ei yhtään tarvisi niin tehdä, ovat kauniita ihan sellaisenaan. Kun ikää tulee lisää niin se välittäminen omasta ulkonäöstä alkaa vähenemään, ehkä kun siitä tulee aina vaan työläämpää tai jotain, tai ei vaan huvita, ei kiinnosta. En tiedä, mutta outoa se on.
Miksei naiset huolehdi ulkonäöstään?
58
301
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkonäöllä saa pinnallista huomiota.
On pikkasen ruma niin saa olla melko rauhassa , ei tarvitse kuunnella pervouksia ja ei ole hyödyke joko toiselle ihmiselle tai yhteisölle.- Anonyymi
niin, saa olla ihan yksin
- Anonyymi
Milleen ei huolehdi? Paino nousee, vai vaatteet huonot, siun silmille? Hiukset myös vanhenee!
Kyllä kolme tuntia, ainakin menee joka ikinen päivä... Laittamiseen. Ulkoilu ja muu puuttuu tästä.- Anonyymi
no kun juodaan olutta ja siideriä, poltetaan tupakkaa, syödään litratolkulla jäätelöä yhdellä kertaa.... liikunta ja kuntoilu on nolla, läskit roikkuu housujen vyötärön ulkopuolella.... tukka laitetaan kiharalle jotta ei tarvitse sitä kampailla. naama on kulahtanut juhlittujen öiden myötä, posket roikkuu, ja silmäpussit ryppyisenä. hajuvedellä läträtään niin että kilometrin päässä tiellä tietää että nyt se on tulossa ja voivat väistää jonnekin poispäin siitä
kyse ei todellakaan ole vaatteista, parempi kait sitä onkin joku teltta vetää päälle ettei se koko kauheus näy ulkomaailmalle..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kun juodaan olutta ja siideriä, poltetaan tupakkaa, syödään litratolkulla jäätelöä yhdellä kertaa.... liikunta ja kuntoilu on nolla, läskit roikkuu housujen vyötärön ulkopuolella.... tukka laitetaan kiharalle jotta ei tarvitse sitä kampailla. naama on kulahtanut juhlittujen öiden myötä, posket roikkuu, ja silmäpussit ryppyisenä. hajuvedellä läträtään niin että kilometrin päässä tiellä tietää että nyt se on tulossa ja voivat väistää jonnekin poispäin siitä
kyse ei todellakaan ole vaatteista, parempi kait sitä onkin joku teltta vetää päälle ettei se koko kauheus näy ulkomaailmalle.....Kotona herkutellaan ja janoa sammutetaan. Sammutaan ja joo, ihan kauheeta., Ooisko leirintäalueella myös, tämän oloisia naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyse ei todellakaan ole vaatteista, parempi kait sitä onkin joku teltta vetää päälle ettei se koko kauheus näy ulkomaailmalle.....Kaikki ei polta ja juo. Niin ja sä syytät mua luonnonkiharista hiuksista. En myöskään juhli. Ei ole silmäpusseja ja en ole ikinä käyttänyt mitään rasvoja ja ihonhoitotuotteita. En käytä hajuvettä. Deodoranttia kyllä käytän kainaloissa.Ehkäisee hikoilua. Jos susta collegetakki on teltta niin ei voi mitään. Miksi nuoriso saa käyttää mutta minä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona herkutellaan ja janoa sammutetaan. Sammutaan ja joo, ihan kauheeta., Ooisko leirintäalueella myös, tämän oloisia naisia.
olen nähnyt, aina on siideritölkki tai olutölkki kädessä niillä, ja mäyräkoira menee minuuteissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei polta ja juo. Niin ja sä syytät mua luonnonkiharista hiuksista. En myöskään juhli. Ei ole silmäpusseja ja en ole ikinä käyttänyt mitään rasvoja ja ihonhoitotuotteita. En käytä hajuvettä. Deodoranttia kyllä käytän kainaloissa.Ehkäisee hikoilua. Jos susta collegetakki on teltta niin ei voi mitään. Miksi nuoriso saa käyttää mutta minä en.
koska nuoriso on college- ikäisiä, ja sinä et ole
oletko muuten huomannut että kaikilla palstoilla puhutaan juuri sinusta, kun luet tarkkaan niin huomaat sen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko muuten huomannut että kaikilla palstoilla puhutaan juuri sinusta, kun luet tarkkaan niin huomaat senMusta collegetakki ja puserot on kivan rentoja ja pehmeitä päällä. Mä en saa käyttää sitten farkkujakaan koska nuoret käyttää niitäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko muuten huomannut että kaikilla palstoilla puhutaan juuri sinusta, kun luet tarkkaan niin huomaat senNii jos mä kommentoin niin pitääkin puhua. sitä varten nää palstat on että keskustellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko muuten huomannut että kaikilla palstoilla puhutaan juuri sinusta, kun luet tarkkaan niin huomaat senKerro miten mun pitäis pukeutua sun mielestä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro miten mun pitäis pukeutua sun mielestä
vaatteisiin jotka on tarkoitettu ikäisellesi ja ovat sinun kokoasi, miksi pitää piiloutua jonkun valtavan nuoriso hupparin alle.... luulevat sinua vielä joksikin huumenuoreksi....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vaatteisiin jotka on tarkoitettu ikäisellesi ja ovat sinun kokoasi, miksi pitää piiloutua jonkun valtavan nuoriso hupparin alle.... luulevat sinua vielä joksikin huumenuoreksi....
Kyllä nää mun gollegetakit on ostettu ihan osastolta jossa on kaikenikäsiten vaatteita. Miten niin valtava ihan on aika ihon myönteinen mutta kuitenkin niin ettei kiristä. Pitääkö huppari olla ihonmyönteinen ettei se olis nuorisohuppari. ja pitäägö collegepaidat olla tiukkoja eli 3 numeroa pienempiä kuin on oma koko. Olenko huumenuoren näköinen jos farkut ei ole pussihousut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mikä on nuorisohuppari. Ihan on ostettu prismasta osastolla jossa ne hupparit on. Jos on nuorisohuppari niin minkä näköinen on sitten aikuisen huppari. mitä eroa niillä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
onko tää esim nuorisohuppari joka antaa mielikuvan että käytän huumeita
https://cubus.com/fi/p/velourtakki-musta-paidat--hupparit-zip-hupparit-naiset/7347561_F990?srsltid=AfmBOoqhcieAmx1f0lxElIiZ8Ec75KPY_60r-vtKqVlX0JvY3vjWX-iLTy0 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
onko tää esim nuorisohuppari joka antaa mielikuvan että käytän huumeita
https://cubus.com/fi/p/velourtakki-musta-paidat--hupparit-zip-hupparit-naiset/7347561_F990?srsltid=AfmBOoqhcieAmx1f0lxElIiZ8Ec75KPY_60r-vtKqVlX0JvY3vjWX-iLTy0on tuo jotain semmoisia kyllä, mutta hieman muotoiltu malli, e i ole college mallinen. tuota on kavennettu ja lyhennetty. leikkaa siitä huppu veks niin on ihan siedettävän näköinen
ps. aikuiset ei pidä "huppareita", eikä edes tiedä mikä se on. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
on tuo jotain semmoisia kyllä, mutta hieman muotoiltu malli, e i ole college mallinen. tuota on kavennettu ja lyhennetty. leikkaa siitä huppu veks niin on ihan siedettävän näköinen
ps. aikuiset ei pidä "huppareita", eikä edes tiedä mikä se on.jos et ole nuorisoa, et kuulu jengiin tai et käytä huumeita, tai et ole skeittari, niin ei ole minkäänlaista syytä pitää jotain hupparia päälläsi, päin vastoin haluat tehdä selväksi ettet kuulu mihinkään edellämainittuihin ryhmiin ja et halua osoittaa tukea kyseisille ryhmille
- Anonyymi
Olen keski-ikäinen ja välillä minua kohdellaan kuin olisin hyvinkin nuori jota pitää neuvoa. Olen saanut esim tavallisessa ruokakaupassa kokea miten minua neuvotaan ,koska ulkonäön perusteella näytän ikäistäni nuoremmalta. En syytä geenejä mutta minkäs voi kun näyttää ikäistään nuoremmalta ja kun sanoo iän niin ei uskota. En ole ikinä polttanut ja en juo alkoholia. Joten sekin voi vaikuttaa ikääntymisen näkymiseen.
- Anonyymi
Taitaa olla kuitenkin niin, että näytät ikäistäsi vanhemmalta. Siksi sinua ei uskota. Maiset luulevat näyttävänsä ikäistänsä nuoremmilta, vaikka se on niin, että mummoutuminen alkaa jo kolmekymppisenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kuitenkin niin, että näytät ikäistäsi vanhemmalta. Siksi sinua ei uskota. Maiset luulevat näyttävänsä ikäistänsä nuoremmilta, vaikka se on niin, että mummoutuminen alkaa jo kolmekymppisenä
Eli kaikki on valehdeelleet mulle kun sanovat että näytän nuoremmalta. 35 v kysyttiin paperit kun olin ostamassa siideriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mua nuhdellaan liikennevaloissa jos menen punaisia päin jos ei ole liikennettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tämmä mummo käyttää farkkuja ja collegetakkeja. ja ei käytä ryppyvoiteita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä ihan sekasin. Toivottavasti yksin loppuelämäs
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no tämmä mummo käyttää farkkuja ja collegetakkeja. ja ei käytä ryppyvoiteita
Kyllä voiteita voi käyttää. 🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah. Tosi ”kypsää” käytöstä sulta. Ehkä oletkin tosiaan joku neljä tai viisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah. Tosi ”kypsää” käytöstä sulta. Ehkä oletkin tosiaan joku neljä tai viisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voiteita pitää käyttää 50 vuotiaitten jos meinaa pystyä näyttämään naamaansa peilille ilman että se särkyy siihen paikkaan..... niitten voiteiden käyttö pitää aloittaa jo nuorena, ja aurinkoa ei saa naamalle ottaa yhtään
- Anonyymi
Miksi miehet eivät huolehdi enää naisista?
- AnonyymiUUSI
nykyään ei saa enää käyttää nyrkkejä, ei voi huolehtia
- Anonyymi
Niistä tulee niitä kuuluisia feministejä, kun valittaa kaikkea.
- Anonyymi
Mä en huomannut että tää oli alkoholipalsta.
- Anonyymi
AlkoHolit piiloon jos nuo naiset paikalla.
- Anonyymi
viini on niin hyvää sitä pitää lipittää pitkin viikkoa
- Anonyymi
aamuin ja illoin vaan, lasi tai pari kolme lasia, isoja
- Anonyymi
Mun hiukset alkoi harmaantumaan 14 vuotta sitten . Aluksi jaksoin värjätä. Mutta alkoi olla työlästä kun on pitkät hiukset ja yrität varoa suihkussa ettet väriainetta lennätä pitkin vaaleaa kylppäriä. Niin se suihkun siivoaminen aina hiusten värjäämisen yhteydessä on vittumaista puuhaa. Ja kun se harmaa tyvikasvu näkyy jo muutamassa viikossa niin ei vaan jaksa joka kuukausi värjätä hiuksia.
- Anonyymi
Mä voin kyllä värjätä hiukset jos sä tuut sitten puhdistaa ja pesee mun kylppärin. sopiiko?
- AnonyymiUUSI
värjää ne vaaleiksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
värjää ne vaaleiksi
Mitä se hyödyttää kun hiukset tumman ruskeat. Eikö se tyvikasvu ole silloin tummanruskea kun hiukset kasvaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
värjää ne vaaleiksi
nii ja silloin ja ei tartte kylppäriä pestä koska se väri on vaaleaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
värjää ne vaaleiksi
näkyykö se vaalea hiusväri tummissa kaakeileissa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
näkyykö se vaalea hiusväri tummissa kaakeileissa?
Nyt oot kyllä tyhmä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oot kyllä tyhmä.
no niin oon koska mulla on aina ollut tummat hiukset niin ei ole kuule kokemusta. Eli koska noin vastaat niin näy tummissa kaakeilessa eikä lattialaatassa
- AnonyymiUUSI
Joo ei todellakaan huvita jonkun pöhvelin takia alkaa juosta kuntosalilla, vanhat miehet kun on todella kamalia. Vanha on vanha eikä muuksi muutu.
- AnonyymiUUSI
voi niitä pakaroita treenata kotonakin
19-vuotiaat tytöt kyllä tykkää vanhoista miehistä.... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voi niitä pakaroita treenata kotonakin
19-vuotiaat tytöt kyllä tykkää vanhoista miehistä....Niin, feikkitilin kanssa oot jutellut internetis?
- AnonyymiUUSI
En tunne yhtään kolmekymppistä joka ois +55 oloinen.
- AnonyymiUUSI
Mä nyt kysyn että saako lähes 50 vuotias näyttää ikäiseltään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä nyt kysyn että saako lähes 50 vuotias näyttää ikäiseltään?
Toki. Miksi ei saisi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toki. Miksi ei saisi
No sehän on hyvä sitten jos 30 vuotiaana näyttää 50 vuotiaalta ja sä et ole vanhetunut sen jälkeen
- AnonyymiUUSI
Veikkaan et oot kaljamahanen piereskelevä ukko
- AnonyymiUUSI
Samaa joskus toisinaan mietin miesten suhteen. Viimeksi tuossa pääsiäusen aikana mietin pariinkin otteeseen, että miten monet miehet näyttävät jo juuri ja juuri kolmekymppisinä ihan kulahtaneilta. Sitten otan itseäni niskasta kiinni ja totean itselleni, että eipä se asia minulle kuulu.
- AnonyymiUUSI
kumma juttu, kun kuitenkin tänne tarvitsee tulla tuota asiaasi kertomaan, "vaikkei se tietty sinulle kuulu"
mutta kun tämän palstan nimi on "naisen logiikka", joten täällä keskustellaan naisista eikä miehistä. voit mennä jonnekin toiselle palstalle ihmettelemään tuota asiaasi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kumma juttu, kun kuitenkin tänne tarvitsee tulla tuota asiaasi kertomaan, "vaikkei se tietty sinulle kuulu"
mutta kun tämän palstan nimi on "naisen logiikka", joten täällä keskustellaan naisista eikä miehistä. voit mennä jonnekin toiselle palstalle ihmettelemään tuota asiaasi.Ei yhtään kummallista, jos luit aloituksen. Toki jos et vaivautunut lukemaan aloitusta, niin sitten voi vaikuttaa kummalliselta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mutta kun tämän palstan nimi on "naisen logiikka", joten täällä keskustellaan naisista eikä miehistä. voit mennä jonnekin toiselle palstalle ihmettelemään tuota asiaasi.Ei vaan nimenomaan täysin loogista, momelkakin tavalla. Jos miehet eivät vaivaudu, niin ketä hittoa naiset vaivautuisivat? Jos ei miehiäkään kiinnosta, niin minkä ihmeen takia naisia kiinnostaisi. Suomalaisilla naisilla ja miehillä on samat geenit ja lopulta varsin samanlainen kasvatus. Miksi kukaan olettaa, että lopputulos olisi erilainen?
- AnonyymiUUSI
Liiallisen huomion välttämiseksi on ihana suojakeino, nöyttää ränsistynenä ja kuka ei huoli. Kaikki jätävät rauhaan. Muuten kun huolehtit itsestään, kaikki masiömamn pinnalliset miehet on parbeilemassa toinen toisen kilpaa, niin että oma rauhaa ei ole eikä minkäänlaista kunnioitusta niissä miejissä ei ole. Siksi ränsistynyt ulkomuoto on mitä mainiompi itsesuojelukeino. On tähän saakka toiminut. Tunkeilevien miesten vuoksi jopa leikkasin pitkän tukan aivan 1,5 cm pituiseksi siilinharjaksi. Ai että että on ihana oma rauhaa. Ma suorastaan nautin siitä, että ei ole pakkoa hyssytellä ketään tieltä pois. Kyllä oikessa aikessa miehen tunnistaa. Vaan en ole tapanut vielä yhtainuttakaan. Ilmeisesti normaalit ovat naimisissa ja pysyvät loitolla. Kevytmielisistä ja kevytkenkäisistä ja löysäällä housukumilla varustetuista taas en tykkä itse. Eikä ole tavannut yhtäaainuttakaan kunnon kasvatuksen saanut miestä. Jos ottaisi 10 miestä ja sieltä jokaisesta jotakin, niin voi olla ehkä sais yhden kunnon miehen kasaan. Minä taas kun kymmenestä kerralla en välitä.
- AnonyymiUUSI
Et nyt tajua että tuo karkoitin-siilitukkasi karkoittaa KAIKKI miehet. Ehkä joku mielisairas pervertikko saattaa sinusta joskus vielä kiinnostua.
Parempi olisi pitää kaunis pitkä tukka piilossa pipon tai muun hatun alla, tai nutturalla, ja sitten kun kohdalle tulee sellainen mies mikä vaikuttaa kiinnostavalta, otat hatun pois päästä ja hiukset hulmuaa ympäriinsä...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2602700puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312373Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581670Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571611- 711518
- 771344
- 701143
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431115Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391115Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3201085