roc selluliittivoide!!

heidi

vaikka kallista niin toimii.. :)
Pienenin housuissa koon verran teki mitä lupasi.. :) Jes!

16

20554

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna

Voiteella on hintaa ja mistä sitä saa? oliko sulla minkäasteista selluliittia ja näkykö voiteen teho nopeesti?

• n18

Voiteella oli hintaa ja mistä sitä saa? Entä tehosko voide nopeesti esim. jossain viikossa oliko iho kiinteämpi?

• Jolene

Siihen vaikuttaa myös se, kuinka paljon jaksat HIEROA sitä ainetta sun reisiin. Tarkoitan, että kun voidetta levitetään iholle, sitä pitää hieroa että se auttaa mahd. paljon. Roc-voidetta saa apteekeista ilman reseptiä ja maksaa 20-25euroa. (muistaakseni)
        Mun selluongelmaan on auttanut normaali kiinteyttävä voide (esim Dove), mutta eniten se, että olen käyttänyt kuorintakäsinettä joka kerta suihkussa ja hieronut huolellisesti pyörivin liikkein voiteen reisiin. Ruokavalio kans huomioon...tietysti.

• kokemus

Mulla meni iho huonoksi sen jälkeen. Piti lopettaa käyttö kesken. että punaisia läiskiä ja kutinaa. Enkä ole kuulema ainut. Ei enää kiitos vaan!

• kyllä
        Jolene kirjoitti:

Siihen vaikuttaa myös se, kuinka paljon jaksat HIEROA sitä ainetta sun reisiin. Tarkoitan, että kun voidetta levitetään iholle, sitä pitää hieroa että se auttaa mahd. paljon. Roc-voidetta saa apteekeista ilman reseptiä ja maksaa 20-25euroa. (muistaakseni)
        Mun selluongelmaan on auttanut normaali kiinteyttävä voide (esim Dove), mutta eniten se, että olen käyttänyt kuorintakäsinettä joka kerta suihkussa ja hieronut huolellisesti pyörivin liikkein voiteen reisiin. Ruokavalio kans huomioon...tietysti.

hippasen kalliimpi.laitappa tuohon 20-25e:hen puolet lisää,niin sitten puhutaan oikeesta hinnasta.ja tosiaankin jos ihosi on herkänlaatuista,en suosittele. asiakkailta olen kuullut monesti että tuote on todella tiukkaa tavaraa --->
        iho reagoi voimakkaasti..

• Nimetön
        kokemus kirjoitti:

Mulla meni iho huonoksi sen jälkeen. Piti lopettaa käyttö kesken. että punaisia läiskiä ja kutinaa. Enkä ole kuulema ainut. Ei enää kiitos vaan!

olen käyttänyt myös kasivarsiin,todella hyvä tuote!

• Selluliitit
        Nimetön kirjoitti:

olen käyttänyt myös kasivarsiin,todella hyvä tuote!

Em. tuote täyttä mainosta, jossa parasta vain hinta. Ei auta tuollainen voide mihinkään. Elämäntapojen täydellinen muutos on ainut, jolla voi olla vaikutusta selluliittiin. Meitä naisia vedetään höplästä kaikenmaailman kalliilla tuotteilla. Liikunta, ravinto ja muutenkin terve elämä ovat avainsanoja ulkoisiin muutoksiin. Miehille ei mainosteta samalla tavalla hömppätuotteita, koska ne eivät menisi samalla tavalla kaupaksi. Älkäämme siskot uskoko kaikkea mitä mainos lupaa.

• muuta kuin
        Selluliitit kirjoitti:

Em. tuote täyttä mainosta, jossa parasta vain hinta. Ei auta tuollainen voide mihinkään. Elämäntapojen täydellinen muutos on ainut, jolla voi olla vaikutusta selluliittiin. Meitä naisia vedetään höplästä kaikenmaailman kalliilla tuotteilla. Liikunta, ravinto ja muutenkin terve elämä ovat avainsanoja ulkoisiin muutoksiin. Miehille ei mainosteta samalla tavalla hömppätuotteita, koska ne eivät menisi samalla tavalla kaupaksi. Älkäämme siskot uskoko kaikkea mitä mainos lupaa.

AAMEN!

• ggdsfsdsss
        Selluliitit kirjoitti:

selluliittiä voi ehkä ehkäistä elämäntavoilla, ei aina niilläkään. Mutta missään tapauksessa sitä EI VOI POISTAA jumppailemalla, ruokavaliolla yms. Ehkä saattaa hieman paremmalta näytää jos lihakset kunnossa ja nestetasapaino ok, mutta ei ne sellut ole sama asia kuin läski.
        Itse olen normaalipainoinen(173/65), lenkkeilen joka toinen päivä 10 km, jumppaan vatsalihaksia, pakaroita ja reisiä 6 pv/vkossa ja ei, sellut ei lähde mihinkään vaikka kuinka muuten kunto hyvä..

• Nataliagu
        Jolene kirjoitti:

Sen Roc rasva saa internettin kautta 13 euron hinnalla. Mina tilaan Itavallasta. Apteekista. Mutta paljon voimakkampi on GUAM sarja. Se antaa 95 % takuu, ja toimi todella nopeasti

• jdfljoe

...mikä ko tuotteen täyd. nimi on. Mun mielestä Roc:lla on useampia selluvoiteita.(voiteita, spray...)Haluaa kokeilla:)

• Susa

voide kyllä toimii vaikka maksaa n30€ 150ml. Ei humpuukia, olen kokeillut, ihoni ei reagoinut mitenkään pahasti, ainoastaan hyvin, kiinteä, sileä. Apteekista halvemmalla ja seuratkaa tarjouksia esim Sokos!!!

• tottakutieteellisestitestataan
      • .tuccca.

Pullot olivat 29,90e kpl, tarjouksessa kaksi yhden hinnalla. Tarjouskorissa vielä joitain pulloja -50%.
        Ostin yhden kokeeksi.

Saas nähdä, miten toimii tämä kehuttu aine!!

• mitästenytteette

Ei tälläisiä saa tänne linkittää. Ei ole lainkaan mediaseksikästä uutisointia!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3760
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      76
      1980
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1608
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      788
    Aihe