https://www.is.fi/autot/art-2000011175602.html
"Mutta kun reissu alkaa lumisen kadun varresta auto jääkylmänä, kulutus kipuaa lähes tuplaksi – ja toimintamatka jää pahimmillaan luokkaa 160 kilometriin."
Siispä sanonta "ja talvella tuosta puolet pois" elää ja voi hyvin patterilelujen kohdalla kun puhutaan toimintamatkoista. Lähdeppä talvella tekemään muuttoa toiseen kaupunkiin tuommoisella.
Mitä tällaisella pakulla tekee?
Anonyymi-ap
2
136
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttökelvoton
ei kannata
hankkia
diesel aivan eri maata
Kaupunkialueella voi ehkä pullaa kuljetella
tai kukkia Sehän ihan riippuu siitä minkälaiseen käyttöön paku olisi tulossa. Käyttötarpeet kun ovat niin erilaisia.
Jutun viimeinen kappale varmasti pitää paikkansa:
” Kaikkiaan sähköpakettiauto on laite, joka tulee varmuudella yleistymään niin verotus- kuin yritysvastuusyistäkin myös Suomessa. Tällaisen auton hankinnan kanssa on kuitenkin syytä varmistaa, että laite sopii varmuudella siihen ajoon mihin se hankitaan – aina vakiolatauspaikkoja ja -aikoja myöten”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1074239Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572428Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781640Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768