The Handmaid's Tale -dokumentti

Anonyymi-ap

Katselen parhaillaan sellaista dokumenttisarjaa kuin The Handmaid's Tale. Tosi hyvin kuvattu, minkälainen maailma olisi parhaimmillaan miehisestä näkökulmsta. Hieman kuin jossain Lähi-Idän maissa, mutta tapahtuukin Amerikan Yhdysvalloissa. Onkohan tuollainen maailmanjärjestys oikeasti realismia?

7

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjaa-a

Kyllä se varmaan on.

Mutta tällaisia uusia järjestyksiä nyt toimitetaan ilmoille vähän kaikilta tahoilta.

Se on jokin trendi. Eli jos haluat olla trendikäs, niin keksi uusi järjestys.

(hihitystä)

• Anonyymi
    • Anonyymi

En taida nyt tänään katsella paljoa jisja tulin juuri silmäleikkauksesta, kumpikin silmä leikattiin kaihet pois, pakko pitää linssejä jotka teipillä kiinni silmien päällä ensi aamuun asti.

Kirkastui näkö heti kyllä.

Menin huvikseni lähikauppaan pelottamaan myyjiä kun nuo linssit päässä teipillä kiiinni hähää. Voin näytää pelottavalle kuin joku.... Halloween naamarimies tai Moottorisahamurhaajan Leatherface.

• Anonyymi

Marxilaista propagandaa! Kuvittele jos vassarit saisivat valtaa, niin varmaan pitäisi luopua jalkaväkimiinoistakin, että vihollinen voisi valloittaa maan helpommin.

• Anonyymi

Olen varmaankin maininnu jo useamman kerrankin omasta silmäleikkausmatkastani, niin no tämäkin oli hyvä, kun itsellä Callaway-golf-lippis, ja GOLF-lehtikin oli ajanviette3enä lukemiseksi täynnä Cqllaway-msinokdia...

• Gabriel García Márquez: Sadan vuoden yksinäisyys.
      Nyt sarjana Netflixissä.
      https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010893916.html

Erityisen säväyttävää oli nähdä miten miehenikäiset pikkupojat innostuivat politiikasta. Sen tuomasta rahasta ja vallasta.

Rakentava, sopua ylläpitävä matriarkaatti, syrjäytetään.

• Anonyymi

"Dokumenttisarjaa"

Se on kuule fantasiaa eikä mikään dokkari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe