Perheriidan päätteeksi menin sohvalle nukkumaan. Erinomaista tässä nukkumistyylissä on se, että voi nukkua jalat käsinojalla, jolloin elimistöni tasapainottuu ja alaraajat lepäävät, eivätkä selitä, että ovat aina alempana päätä, ja että se oli jotenkin väärin. Vali vali.
En ole varma nukunko vai en, sillä asunnossani ei yksikään ovi narise. Ovi narahtaa. Hiljaisessa yössä sellaista ei voi olla kuulematta. Se on ärsyttävin ääni, mitä tiedän. Raavin huvikseni kynsillä liitutaulua, koska se on minusta mukavaa sen ääni kaunis.
Olen näkevinäni kissan hämärässä kävelemässä ohitseni, mutta kummallista tässä kissassa on se, että se marisee ja mutisee kulkiessaan huoneen läpi toiseen. Se ei vilkaisekaan minuun vaan katoaa seuraavan huoneen pimeään.
Tämän jälkeen minun on tuuletettava. Kaikki pöly näkyy kuin näytöllä, joka seisoo työpöydällä virrattomana, mutta pölyssä ja kissankarvoissa. Pölyä oli pilvittäin kaikkialla, sitä virtasi tuonne ja tuolta ulos kuin pitkiä käsiä, joten avasin ikkunan.
Ikkunan lennähdettyä auki pimeyteen, valtava ilmavirta kiskaisi verhot ulos tuuleen. Näky oli järkyttävä, pauke helvetillinen ja syvä nielu ikkunassa kuin loputon tyhjyys itse.
Kiskoin kaikin voimin verhoja takaisin huoneeseen, mutta vain lopulta onnistuakseni siinä. Suljin ikkunan nopeasti, mutta.
Kissa oli livahtanut ikkunalaudalle raosta, jota en nähnyt, äänettä, jota en kuullut. Näin vain hännän, kuin piiskan, kun kissa tipahti.
Mutta sain siitä hännästä kiinni. Iskin käteni kauniiseen kesäpäivään tavoin otteen hännästä. En päästänyt irti, vaikka olin varma, etten kykenisi pitämään otettani yllä, ja kissa tipahtaisi kuolemaansa, omaan kuolemaani.
Mutta se tuli takaisin. Ihan kiipesi itse kättäni pitkin.
)hihitystä)
Unreal
Anonyymi-ap
5
150
Vastaukset
- Anonyymi
Onko iso pudotus ikkunasta? 30metriä? Mun kaverin kissa selvis hengissä kun tippu 8 kerroksesta. 😅tassut vaan veressä
- Anonyymi
Mjoo
On tuosta matkaa maahan, eikä siitä kyllä kissakaan selviä.
Onnekseni näin vain uniani.
(hirn)
- Anonyymi
Kerro palstasetä tästä sohvasta- onko nahkaa viskoosia säkkikangasta? Pienikin yksityiskohta voi olla tärkeä kikakika
- Anonyymi
Se on ihan tavallinen kangassohva.
(reps)
- Anonyymi
Minulla on kanssa tuollainen suuri sohva, musta, kun ottaa selkänojan tyynyt pois niin tulee kuin keskikokoinen sänky mahtuu hyvinkin nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859