Unreal

Anonyymi-ap

Perheriidan päätteeksi menin sohvalle nukkumaan. Erinomaista tässä nukkumistyylissä on se, että voi nukkua jalat käsinojalla, jolloin elimistöni tasapainottuu ja alaraajat lepäävät, eivätkä selitä, että ovat aina alempana päätä, ja että se oli jotenkin väärin. Vali vali.

En ole varma nukunko vai en, sillä asunnossani ei yksikään ovi narise. Ovi narahtaa. Hiljaisessa yössä sellaista ei voi olla kuulematta. Se on ärsyttävin ääni, mitä tiedän. Raavin huvikseni kynsillä liitutaulua, koska se on minusta mukavaa sen ääni kaunis.

Olen näkevinäni kissan hämärässä kävelemässä ohitseni, mutta kummallista tässä kissassa on se, että se marisee ja mutisee kulkiessaan huoneen läpi toiseen. Se ei vilkaisekaan minuun vaan katoaa seuraavan huoneen pimeään.

Tämän jälkeen minun on tuuletettava. Kaikki pöly näkyy kuin näytöllä, joka seisoo työpöydällä virrattomana, mutta pölyssä ja kissankarvoissa. Pölyä oli pilvittäin kaikkialla, sitä virtasi tuonne ja tuolta ulos kuin pitkiä käsiä, joten avasin ikkunan.

Ikkunan lennähdettyä auki pimeyteen, valtava ilmavirta kiskaisi verhot ulos tuuleen. Näky oli järkyttävä, pauke helvetillinen ja syvä nielu ikkunassa kuin loputon tyhjyys itse.
Kiskoin kaikin voimin verhoja takaisin huoneeseen, mutta vain lopulta onnistuakseni siinä. Suljin ikkunan nopeasti, mutta.

Kissa oli livahtanut ikkunalaudalle raosta, jota en nähnyt, äänettä, jota en kuullut. Näin vain hännän, kuin piiskan, kun kissa tipahti.
Mutta sain siitä hännästä kiinni. Iskin käteni kauniiseen kesäpäivään tavoin otteen hännästä. En päästänyt irti, vaikka olin varma, etten kykenisi pitämään otettani yllä, ja kissa tipahtaisi kuolemaansa, omaan kuolemaani.

Mutta se tuli takaisin. Ihan kiipesi itse kättäni pitkin.

)hihitystä)

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko iso pudotus ikkunasta? 30metriä? Mun kaverin kissa selvis hengissä kun tippu 8 kerroksesta. 😅tassut vaan veressä

• Anonyymi

Mjoo

On tuosta matkaa maahan, eikä siitä kyllä kissakaan selviä.

Onnekseni näin vain uniani.

(hirn)

• Anonyymi

Kerro palstasetä tästä sohvasta- onko nahkaa viskoosia säkkikangasta? Pienikin yksityiskohta voi olla tärkeä kikakika

• Anonyymi

Se on ihan tavallinen kangassohva.

(reps)

• Anonyymi

Minulla on kanssa tuollainen suuri sohva, musta, kun ottaa selkänojan tyynyt pois niin tulee kuin keskikokoinen sänky mahtuu hyvinkin nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe