Plösö Aadam

Anonyymi-ap

Miten nainen reagoisi, jos nainen tulisi kaupasta ja huomaisi plösön adam asuisen miehen aikovan lähteä ajaman naisen polkupyörällä.
Ei kai nainen salli, että plösö adam asuinen mies naisen polkupyörää menee testaamaan.

24

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta tuntuu, että antaisi Adamin viedä pyörän, koska se on jo aika romuna.
      Vilma

• Anonyymi

Mitä siihen nyt pitäisi todeta? Saa kai ihminen polkupyörällä ajaa?

Jasu

• Anonyymi

Se olisi naisTen pyörällä, jos pyörä on miehen oma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi naisTen pyörällä, jos pyörä on miehen oma.

Minulle on vain pyöriä, sopivan kokoisia, liian isoja tai pieniä.

Jasu

• Anonyymi

Paksu mies ei näytä ymmärtävän, että kaunis museoajopeli on naiselle rakas. Tuollainen paino voisi särkeä sen tai mies voisi särkeä sillä itsensä pahasti. Miksi miehet ovat niin holhottavia? 🙄

• Anonyymi

Paksun plösön miehen elopaino on 160kg, joten naisen siro ja kaunis museoajopeli ei kestä moisia painoja.
        Maastopyörässäni on painorajoitus max 120 kg, joka kestää meikäläisen, kun vajaa puolet jää käyttämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paksun plösön miehen elopaino on 160kg, joten naisen siro ja kaunis museoajopeli ei kestä moisia painoja.
        Maastopyörässäni on painorajoitus max 120 kg, joka kestää meikäläisen, kun vajaa puolet jää käyttämättä.

No miksi hän haluaisi lähestyä tätä ajopeliä? 😳

• Anonyymi

Mjaa-a

En itse ole nainen, mutta vastaan silti.

Jos tämä kuvailtu sessio tapahtuisi Helsingissä, niin kannattaa tarkastaa on ko pyörän satula yhä paikoillaan. Täällä kun on (jostain syystä) tapana poistaa pyörästä kaikki helposti irtoava.

En ymmärrä syytä tähän.

(naurua)

• Anonyymi

Anekdootti

Jos omistaa kalliin hiilikuitufillarin, niin se kannattaa kahlita kiinni tolppaan rungostaan, ennen kuin lähtee bisselle.

Katsokaas kun runko ja tanko ovat pyörän kalleimpia osia. Lisäksi jäljelle jäänyttä kombinaatiota on kevyt kantaa… vaikka sporaan.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anekdootti

Jos omistaa kalliin hiilikuitufillarin, niin se kannattaa kahlita kiinni tolppaan rungostaan, ennen kuin lähtee bisselle.

Katsokaas kun runko ja tanko ovat pyörän kalleimpia osia. Lisäksi jäljelle jäänyttä kombinaatiota on kevyt kantaa… vaikka sporaan.

(hihitystä)

Muuten olen täysin sitä mieltä, että tietynlaisia vapauksia tulee elämässä ottaa, sillä muuten tämä kaikki olisi varsin tylsää katseltavaa ja koettavaa.

Eli kannatan.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anekdootti

(hihitystä)

Juu, varsinkin hiilikuitupyörän runko on kallein osa.
        Renkaita saa halvalla verrattuna runkoon.
        Moneisti näkee, kun polkupyörä on lukittu telineeseen eturenkaasta, se ei paljon estä, kun eturenkaan saa helposti irti.
        Rungosta on pyörä paras lukita telineeseen vaikka hetken aikaa vaan olisi pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, varsinkin hiilikuitupyörän runko on kallein osa.
        Renkaita saa halvalla verrattuna runkoon.
        Moneisti näkee, kun polkupyörä on lukittu telineeseen eturenkaasta, se ei paljon estä, kun eturenkaan saa helposti irti.
        Rungosta on pyörä paras lukita telineeseen vaikka hetken aikaa vaan olisi pois.

Mjoo

Siis mä vain näen, mutta kuinka useasti, niin sellainen on triviaali kysymys.

Fillaroinnin oleellisin etappi ei ole jonkun viemä rataspakka, vaan vaihteet.

Vivahteet.

(hihitystä)

• Anonyymi

Nainen huutaisi komean alfauros ritarin apuun, joka antaisi plösölle nudistille selkään. Sitten nainen ja ritari menisivät naisen luokse rakastelemaan villisti.

• Anonyymi

Mut, jos plösö adan asuinen mies huutais,: menkää vapauteen, niin mites sitten...

• Anonyymi

Adam-asussa ei saa pyöräillä.
      Peeenis saattaa joutua pinnojen väliin.

• Anonyymi

Ei Adam mikään masai-mies ole.
        Vilma

• Onko se kaupasta tulevan naisen polkupyörä, jolla tuo tyyppi lähtee ajamaan? Siis varastaako se ukko sen naisen pyörän?

Luultavasti tulee pataan! Salamannopea oikea koukku! 💪🤬

Toisten pyöriin ei kosketa!
      Hankkikoon tyyppi oman naistenpyörän, jos sellainen kiinnostaa. 😊

• Anonyymi

Plösön miehen alaston pymppy naisen pyörän satulalla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Plösön miehen alaston pymppy naisen pyörän satulalla...

No. Nakukymppi Padasjoella, miksei nakupyöräilyä vaikka Laajalahden ympäri.
        Siinä jokseenkin taikinanväriset hahmot kilpailisivat.
        Kaatua ei kannata eikä asfalttirokkoa hankkia.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No. Nakukymppi Padasjoella, miksei nakupyöräilyä vaikka Laajalahden ympäri.
        Siinä jokseenkin taikinanväriset hahmot kilpailisivat.
        Kaatua ei kannata eikä asfalttirokkoa hankkia.
        Vilma

Monesti olen kuullut, että kaikki väylät Helsinkiin ovat niin tukossa, että kannattaa tulla jäitä pitkin ja poistua samaa tietä takaisin, ennen kuin kesä vie kannen alta.

(reps)

• Anonyymi

Adamille

Olen erittäin otettu sinun tyylistäsi ilmaista itseäsi rehellisesti.

Rehellisyys vaatii kaiken.

Jonain kauniina päivänä törmäämme mutkassa toisiimme, sillä sinulla on tapana leikata mutka pitääksesi yllä maksimaalista ratanopeuttasi.

Sellainen on vaarallista (yleisillä teillä).

(hihitystä)

• Anonyymi

Rehellisyys maan perii.

• Anonyymi

juurikin joain hassua pwliä aqjaddwlin omwna puroai puuae aja kääewmw aöiawn eaqi lwpakko söi mason...joku hassu

oikeasti itseni on nyt pakko käytttää musriw laseja.. koska niin vähän himmwnrää ja wi niin nooh viiltävä kipu rulee hooh..

• Anonyymi

En olisi kiinnityänyt mitään huomiota. Mikä adam missä ja häh. Pitäisikö kiinnostaa.🤷‍♀️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      216
      9262
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6068
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4946
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      61
      4868
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3970
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3500
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3457
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2931
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2711
    Aihe