Taso

Anonyymi-ap

Keittiön työtaso on muuttunut valinnasta ärsykkeeksi ajan myötä. Valitsin sen hyvien ominaisuuksien ja ulkonäön vuoksi. Silittelin usein tason pintaa, istuin sen päällä ja nojailin siihen tyytyväisenä. Idea oli johtanut valintaan ja valinta valmiiseen tuotteeseen. Koin olevani visionääri.

Ajan kuluessa olen nähnyt työtasoa kenties liikaa. Taso on muuttunut aamuisin ärsyttäväksi. Siinä on jokin perustavanlaatuinen vika, joka ei välttämättä ole vika itse työtasossa, vaan minussa itsessäni.
Itse tason valitsin, idean siihen kehitin ja itse tätä ideaa hoivasin. Ajatus kaikesta tästä oli yksin minun.

Ymmärtäessäni tämän, koen olevani epäonnistunut, sillä ainoa muuttuva tekijä tässä olen minä. Taso ei ole muuttunut miksikään.

(hihitystä)

9

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vapaa taso niin: on sellainen niin siihen voi laittaa kaikkia tavaroita, on tilaa laittaa, täyttyy se Taso dsiyten kaikista pienistä tavaroista... pursuaaa jo ylikin..

kuin niin... joku musiikki.... Black Sabbath - Cornucopia - Runsauden sarvi,

koko sohvakin pulloistelee, j kukosaäätimetkin sohvatyynijen vääliin piiluruvat.

• Anonyymi

”Vapaa taso”

Luin tuon jo aamulla, mutta nyt vasta kilahti.

Fantastinen sanapari ”vapaa taso”.

Kiitos kaunis

(hirn)

• Anonyymi

Unbelievable really... on myöskin joku muaiikkikappale en muista esittäjää, MUTTA:

Kun olin silmälääkärin leikkauksessa näen jopa ilman lasejakin jo metristäkin tietokoneen ruudulta tekstiä.

Näkö tatkkenee vielä kun pitää lopputarkistuas ja lasit, kunnollisetkin vielä.

Kerran se kirpaisee kun käly silmälääkärin leikkauksessakin, mutta onko sitten mukavempi kärvistellä huonolnäöisenä? häh?

• Ehkä taso on liian matalalla. Kenties tason nosto saisi katsomaan sitä kuin uusin silmin.

• Anonyymi

Tasokasta

En ole koskaan tottunut siihen, että ihmiset nöksähtävät kritiikistä.

Eli olen vähentänyt kritisoimistani.

(hihitystä)

• Anonyymi

Höyläpenkki keittiössä voi tuntua hyvältä idealta maniassa, mutta kun mania on ohi, mielipide voi vaihtua.

• Anonyymi

Keittiön työtason vaihto onnistuu helposti vanhan keittiön runkoihin.

• Anonyymi

Oivallus tuokin mutta kuitenkaan et valinnu tasoa täysin pelkän ulkonäön perusteella että valinta olisi voinu olla huonompikin ulkonäköön kyllästyy nopeammin kun toimivuuteen parisuhteeseen siirrettynä jos parisuhde ei millään tasolla toimi ei ulkonäkö riitä syyksi pitämään sitä kasassa edes

• Anonyymi

mutta sellqine4n olisi haqtrmillisrqa josa koko elinkaatenkin w3lään omaisuus piastuisi koko suculta kuin napsw.. kqroqa hhähä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3563
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2204
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1855
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1599
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1548
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1545
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1267
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1245
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1212
    Aihe