Työkokeiluun on ilmeisesti tullut muutoksia vuoden vaihteessa....virkailija laskeskeli jotain kertoimia ja totesi että minulla on oikeus vain kolmen viikon kokeiluun...sen jälkeen pitää olla puolen vuoden-vai oliko peräti vuoden tauko ennen kuin voi alkaa uuden työkokeilun.
Eli eikö enää 9 e orjatyötä?
Työkokeilu
Anonyymi-ap
6
248
Vastaukset
- Anonyymi
Tämähän on nimenomaan positiivista jos palkaton Työkokeilu loppuu
- Anonyymi
Kunnat säästää kun ei ole rahaa, tästä olikin puhetta jo vuoden vaihteessa
- Anonyymi
Miksi työtä pitää kokeilla? Minusta on ollut aina ihan käsittämätöntä.
- Anonyymi
Kyllä virkapummi laskeskeli kuinka monta pullollista viiniä saa ostettua varastamallaan palkalla.
- Anonyymi
joo, sehän olis katalaa jos olis sun päihdekiintiöstä pois
- Anonyymi
Veikkaan, että mainitsemasi ½ vuoden tai vuoden aikana on odotettavissa pakollinen kuntouttava työtoiminta, jos työkokeilun aikana käy ilmi, ettet sovi ko. ammattialalle tai työpaikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749