Kaislikossa suhisee

Anonyymi-ap

Keväisessä kaislikossa suhisee.
Adam Heinäturpa istuu rantakaislikossa nauttien keväisestä Fööörkenin tuulahduksesta juoden Palma limonaadia.
Kaislat heilahtelevat Adamin herkkää paljasta ihoa vasteten saaden aikaan
tunnetusti kailikossa suhisee aikaansaaman suhinan.
Lähistöllä käyskentelee myös Henrietta Landermoussen, joka nautii myös keväisestä kaislikon tunnelmallisesta hivelystä paljaita pohkeita vasten ja kaisolojen tuuheiden päiden kosketellessa Henriettan tuuheaan puutarhaan, jota Henrietta on lähtenyt kevät tuuleen tuulettamaan..
Henrietta ei ole tietoinen kaislikossa pyöreällä graniittikivellä lootus asennossa istuvasta Adamista.
Hetken päästä kuuluu äänekäs RÖYYHHHHHH, kun Adan röyhtäisee hapokkaan Palma limonaadin juotuaan...
Henrietta säikähtää ja asettautuu makuulle kaislojen katveeseen ja Henrietan hame repeytyy kaisloihin.

11

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi taivas! 😂

    • Anonyymi

      Jösses näitä! 🤣

      Nämä hahmosi saavat koko ajan lisää laaria ja kokoa. Ne turpoavat kuin pullataina, niin että lopputulemana vai jalat sojottavat enää näkyvillä ilmapallomaisen hahmon sisältä. Eipä ihme, että Henrietan ei pysy enää pystyssä. Yksi röyhtäisy lisää ja Henrieta lennähtää taivaalle pallon tempoilessa ohuessa narussa.

    • Anonyymi

      Herpes-luokka C oikein höyryää kun kaisklikossa suhisee DNA heh

    • Anonyymi

      Mjuu

      Täällä aina puhutaan sellaisista asioista kuin ”palstatila”, ”mielenterveys”, ja ”viinamies”.

      Mutta!

      Katsokaa nyt hyvät ihmiset kuinka helppoa on luoda maailmoja.

      Ei siinä mitään oppeja tai kykyjä tarvita.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Olen vakavissani

        Yleensä kun joku aloittaa läppänsä sanalla minä, niin kaikki lukijat kääntävät sivua.

        Homman pointti on juuri tuo, että lukija viedään jonnekin, joka on hän.

        Ei järin vaativaa, mutta vaatii juuri tuon Adamin inhimillisyyden: Hän on enemmän kuin itse, kaislat, röyhtäys, tupsut ja elämän rajaton riemu. Toimii.

        Respektiä

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Pyrsk.
      Adam on 160 cm ja Henrietta 150 cm.
      Jo norppa tai mikä lie hylje ihmettelee näitä taikinan värisiä ilmestyksiä.
      Röyhtäily ottaa norpan tai mikä lienee hermoon. Se ui lähelle Henriettaa, joka häveliäisyyssyistä yrittää piilottaa mekon riepuihin rämemajavaansa.
      Norppa näki kuitenkin vilauksen ja korviketoimintona sukelsi syvyksistä silakan.
      Rouskis rouskis.
      Vilma

    • Anonyymi

      Se oli joku mukava sarja lapsille johonkin aikaan.

      • Anonyymi

        Minäkin muistan se oli hyvä!


    • Nämä tarinatuokiot on niin hyviä😂😂

      • Anonyymi

        Mua hymyilyttää ja sitten on kutkuttavan kiusallista ja osallistuttava.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe