Oon tainnu ihan vahingossa ihastuu suhun. En aatellu et oot yhtään mun tyyppiä mut jostain syystä oot sun persoonalla vallottanu mut kokonaan. Mä en uskalla tehä mitään alotetta, mut järjestin meille kahenkeskistä aikaa ni voitko jooko näyttää jos tunnet yhtään samoin mua kohtaan. Tiietään molemmat, että en oo maisemissa kovinkaan pitkään ja mä haluisin ennen ku lähden ni selvittää nää tunteet. Tykkään susta ihmisenä jokatapauksessa eikä meidän välit mee pilalle tai työnteko kiusalliseks vaikka lähennyttäis.
Nähää 🩷
Oot huippu tyyppi!
7
652
Vastaukset
- Anonyymi
En halua töitä vapaa-ajalle. PISTE.
- Anonyymi
Tuskin oli sinulle ehdoton mörrimöykky.
PS. Ihan omassa päässä se vika on jos vapaa-ajalla ei osaa tiettyjen ihmisten kanssa miettiä muuta kuin töitä. Ihan omassa pikku päässä, tai sitten tyhjä elämä.
- Anonyymi
Mäkin oon ihastunut mun työkaveriin,se ei kyl muhun varmaan.ehkä
- Anonyymi
Sama tilanne, kohta jo pari vuotta. Eikä se tunne lähde. Vähän laantuu vain jos ei nähdä ja sitten taas läikähtää.
- Anonyymi
Nää on aina niiiiiin ykspuolisia asioita .....:(
- Anonyymi
Kollegat evvk. Suurin osa roskaväkeä mielessäni.
- Anonyymi
Minäkään en ole vissiin ikinä ihastunut töissä kunnolla keneenkään, mutta eilen törmäsin töissä henkilöön joka lumosi minut tarinankerronnallaan pari vuotta sitten. Hänellä oli silloin lumoava tapa sanoittaa kaikkea kokemaansa. Hän on erittäin huumorintajuinen ja viehättävä ja minä tietenkin ihastuin tähän kommunikointitapaan. Eilen oli sen verran kiireinen päivä ettei ehditty keskusteluissa kovin syvälle, mutta ensi kertaa odottaessa. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171851Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2231606Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3001096- 65899
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53855- 39794
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.50747J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e30646Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273643Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33602