Oot huippu tyyppi!

Anonyymi-ap

Oon tainnu ihan vahingossa ihastuu suhun. En aatellu et oot yhtään mun tyyppiä mut jostain syystä oot sun persoonalla vallottanu mut kokonaan. Mä en uskalla tehä mitään alotetta, mut järjestin meille kahenkeskistä aikaa ni voitko jooko näyttää jos tunnet yhtään samoin mua kohtaan. Tiietään molemmat, että en oo maisemissa kovinkaan pitkään ja mä haluisin ennen ku lähden ni selvittää nää tunteet. Tykkään susta ihmisenä jokatapauksessa eikä meidän välit mee pilalle tai työnteko kiusalliseks vaikka lähennyttäis.

Nähää 🩷

12

1293

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua töitä vapaa-ajalle. PISTE.

• Anonyymi

Tuskin oli sinulle ehdoton mörrimöykky.
        PS. Ihan omassa päässä se vika on jos vapaa-ajalla ei osaa tiettyjen ihmisten kanssa miettiä muuta kuin töitä. Ihan omassa pikku päässä, tai sitten tyhjä elämä.

• Anonyymi

Mäkin oon ihastunut mun työkaveriin,se ei kyl muhun varmaan.ehkä

• Anonyymi

Sama tilanne, kohta jo pari vuotta. Eikä se tunne lähde. Vähän laantuu vain jos ei nähdä ja sitten taas läikähtää.

• Anonyymi

Nää on aina niiiiiin ykspuolisia asioita .....:(

• Anonyymi

Kollegat evvk. Suurin osa roskaväkeä mielessäni.

• Anonyymi

Minäkään en ole vissiin ikinä ihastunut töissä kunnolla keneenkään, mutta eilen törmäsin töissä henkilöön joka lumosi minut tarinankerronnallaan pari vuotta sitten. Hänellä oli silloin lumoava tapa sanoittaa kaikkea kokemaansa. Hän on erittäin huumorintajuinen ja viehättävä ja minä tietenkin ihastuin tähän kommunikointitapaan. Eilen oli sen verran kiireinen päivä ettei ehditty keskusteluissa kovin syvälle, mutta ensi kertaa odottaessa. :)

• Anonyymi

P*llu vasten p*llua pum pum.
      Suominainen on niin out of style.

• Anonyymi
      UUSI

Tunne on siis molemminpuolinen

• Anonyymi
      UUSI

Onpas aika söpöä ❤️❤️

Näin joskus käy. Minulla samoja tuntemuksia erääseen jotka tuli puskista.
      Ongelma vaan, että en taida sen enempää näistä uskalla tai voi alkaa avautua.
      En tiedä jääkö arvoitukseksi, jos lähtee maisemista. Pitää koittaa nähdä vaivaa tutustumiseen ja täytyy säilyttää yhteys jatkossakin. Kuka estää?
      Hän on kyllä lähössä kuvioista jossain vaiheessa...

Hämmentävää.

• Anonyymi
      UUSI

Ihmeellistä. Oon ite tutustunut noin puolen vuoden ajan työkaveriin, tai no en kovin hyvin tunne, mutta haluaisin tietää enemmän. Varsinkin lempeys ja luottamuksen tunne ovat ne mitä oon kaivannut. Yhteisiä mielenkiinnonkohteita myös löytyy, mikä on jotenkin tosi hämmentävää. Ajatuksissa niin usein, enkä tiedä miten lähden tätä purkamaan. N>M

• Anonyymi
        UUSI

Ite kokemuksella sanon että saa olla mies joka tulee purkamaan vyyhtiä. En tee sitä omasta aloitteesta enää ikinä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      855
    3. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      689
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      683
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe