Miksi lihotte,miksi ette laihdu

Anonyymi-ap

Haluatko kukaan täällä tietää miksi lihotte ☹️ ja miksi ette laihdu.😕

27

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Joo minä haluan tietää. Kerro.

• Anonyymi
      UUSI

Pilailian tekemä avaus. Kellariin ja elä ota.

• Anonyymi
        UUSI

Mene sinä pikkulapsi hiekkalaatikolla leikkimään,sinä et ymmärrä laihduttamisesta mitään.😂

• Anonyymi
      UUSI

Syödään hiilihydraattihöttöjä jotka on täynnä rasvaa tai sokeria.
      Se pitää syödä luonnonmukaista ruokaa jota on syöty jo tuhansia vuosia sitten.
      Lukekaa ne aikaisemmat jutut niissä se on tarkemmin sanottu.Olen laihtunut aivan itsestään vaikka olen syönyt paljon ja ruoka on ollut hyvää.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä pitää syödä.Viljaa eikä maitotuotteita saa syödä missään muodossa.

https://yle.fi/a/20-49666

Esim näitä fitnesruokia ei saa syödä yhtään tavallinen laihduttaja,näistä yleensä otetaan mallia 😳
        Puurot,mootshiet,riisi,pasta yms.
        Mättöruuat on vielä huonompia mitä nämä fitnesruuat.

https://myprojectisme.vaikuttajamedia.fi/2020/05/12/koko-viikon-ruokapaivakirja/

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esim näitä fitnesruokia ei saa syödä yhtään tavallinen laihduttaja,näistä yleensä otetaan mallia 😳

https://myprojectisme.vaikuttajamedia.fi/2020/05/12/koko-viikon-ruokapaivakirja/

sori miksi ei saa syödä. Mä syön esim neljänviljanpuuria, tummaa makaronia. Mikä mun kehossa on vialla kun mä olen laihtunut noilla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei saa syödä. Mä olen syönyt ja olen laihtunut. en ole mikään fitnessurheilija. mikä mun kehossa on vialla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sori miksi ei saa syödä. Mä syön esim neljänviljanpuuria, tummaa makaronia. Mikä mun kehossa on vialla kun mä olen laihtunut noilla

Siinä on liikaa hiilihydraattia.Kyllä niillä tietenkin laihtuu,mutta tulokset jää erittäin huonoksi verrattuna tuohon paleo ruokaan.Toinen huono puoli niissä on että joutuu olemaan nälässä.Sitä ei ole ollenkaan paleo ruokavaliossa.
        Mitä nyt itse olen mittaillut rasvaprosenttia,rasva on alkanut palamaan erittäin nopeasti.
        Eli nämä netin valmentajien ruokavaliot on aivan perseestä.😳

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on liikaa hiilihydraattia.Kyllä niillä tietenkin laihtuu,mutta tulokset jää erittäin huonoksi verrattuna tuohon paleo ruokaan.Toinen huono puoli niissä on että joutuu olemaan nälässä.Sitä ei ole ollenkaan paleo ruokavaliossa.
        Mitä nyt itse olen mittaillut rasvaprosenttia,rasva on alkanut palamaan erittäin nopeasti.
        Eli nämä netin valmentajien ruokavaliot on aivan perseestä.😳

kyllä mä syön muutakin kuin 50 g makaronia ja puuroa. Miten sä voit tietää miten mun keho toimii. Mä saan syödä kasviksia, kalaa ,kanaa, hyviä rasvoja. ei pitäis olla sulta pois

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei saa syödä. Mä olen syönyt ja olen laihtunut. en ole mikään fitnessurheilija. mikä mun kehossa on vialla

Pastan syömisen jälkeen alkaa käymään pyörre tankissa,eli se palaa nopeasti.😳
        Se pitää syödä ruokaa joka palaa hitaasti luovuttaen MONTA TUNTIA tasaisesti energiaa.

Tästä johtuen pastan syömisen jälkeen on koko ajan nälkä.Se pitää syödä siis ihmiselle lajityypillistä LUONNOLLISTA ruokaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä minä olen laihtunut. Viime syksystä on lähtenyt noin 20 kiloa

• Anonyymi
      UUSI

Tähän ei saa kirjoittaa että aloittaja käyttäytyy kuin pikkuiset tytöt.

• Anonyymi
      UUSI

Kerro minulle, kiinnostaa, enkä saa vyötäröstä rasvakerroksia pois. Painoindeksi alle 20, mutta läskiä on myös, ja kasvan vain.

• Anonyymi
        UUSI

Se johtuu siitä ruuasta mitä syö miten rasva palaa.
        Toinen asia siinä on mikä nopeuttaa rasvan palamista on pitkäkestoinen liikunta.Näitä kumpaakin kun tekee samaan aikaan,rasva palaa nopeasti.
        Voin laittaa tänne ennen ja jälkeen kuvat yhden sivuston kautta jonka avulla pystyy lataamaan anonyymisti omia kuvia ja fideoita.Nyt vasta 12 päivää takana,mutta tulokset näkyy siltikin.
        Joskus on ollut niinkin että kuvissa ei ole ollut mitään eroa vaikka olisi laihtunut monta kiloa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se johtuu siitä ruuasta mitä syö miten rasva palaa.
        Toinen asia siinä on mikä nopeuttaa rasvan palamista on pitkäkestoinen liikunta.Näitä kumpaakin kun tekee samaan aikaan,rasva palaa nopeasti.
        Voin laittaa tänne ennen ja jälkeen kuvat yhden sivuston kautta jonka avulla pystyy lataamaan anonyymisti omia kuvia ja fideoita.Nyt vasta 12 päivää takana,mutta tulokset näkyy siltikin.
        Joskus on ollut niinkin että kuvissa ei ole ollut mitään eroa vaikka olisi laihtunut monta kiloa.

Tulos 10 päivää.Se on lyhyt aika,mutta jo tuosta huomaa että se toimii.Vielä kolme viikkoa niin vatsalihakseni näkyy veitsenterävänä.

https://files.catbox.moe/f5i4u4.mp4

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulos 10 päivää.Se on lyhyt aika,mutta jo tuosta huomaa että se toimii.Vielä kolme viikkoa niin vatsalihakseni näkyy veitsenterävänä.

Rasvan poltto ei ole mikään yksinkertainen asia.Siinä pitää ajoittaa kaikki syömisen oikein,mitä ja mihin aikaan.🤔
        Päivitä tuon ennen ja jälkeen vasta 15.5 Turha niitä on mittailla ja kuvata aikaisemmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, kyllä se ruokavaliosta on varmaan oikeasti kiinni. Ja kaloreista, vetelen niitä edelleen liikaa, ainakin minimissään 3000 Kcal joka päivä, mutta liikun myös paljon kuluttaen, tottunut myös rasvaan, ja oma ongelma on hiilarit plus iso määrä rasvaa yhdessä, aiemmin proteiini ja rasva vähähiilarisella ja samalla liikunnalla ei lihottanut. Mutta nyt täsmäkohdan laihdutuksessa tai kiinteytyksessä onkin vaikeuksia, ja keskivartalo on pahin ja vaikein seutu laihduttaa, joten jatketaan, osuit oikeaan :)

• Anonyymi
        UUSI

Vatsarasva johtuu epäterveellisistä elämäntavoista. Eti vaikka netistä.
        Mulla kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Kukaan ei tiedä mistä tulee tarpeeksi protoonia. Vain Nepsy-Esalla voisi olla aavistus.

Piimästä voi yrittää.

• Anonyymi
      UUSI

Gwyneth Paltrow kyllästyi ankaraan ruoka­valioonsa

Terveys|Hollywood-tähti Gwyneth Paltrow on pitkään noudattanut useita äärimmäisen kurinalaisia ruokavalioita. Nyt hän vakuuttaa suhtautuvansa ruokaan aiempaa rennommin.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011192283.html

Aloittajan pitäisi keskustella Gwynethin kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Se on normaali painoinen,ja sen ei tarvitse enään laihduttaa.
        JOS on kovasti liikkuva saa syödä paskaruokaa vaikka koko ajan ja miten paljon vai eikä liho.Ja JOS alkaa lihomaan pitää silloinkin lopettaa paskaruuan syöminen.
        Yksi niin syövä on Jari Isometsä.Hänellä pelkästään hiihtokilometrejäkin tulee vuodessa 2000
        Siihen sitten kaikki muu liikunta päälle.
        Sitä ei voi ollenkaan verrata tavalliseen kuntoilijaan.
        Ja TÄYSI sohvaperuna saa syödä 30% niistä kaloreista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on normaali painoinen,ja sen ei tarvitse enään laihduttaa.
        JOS on kovasti liikkuva saa syödä paskaruokaa vaikka koko ajan ja miten paljon vai eikä liho.Ja JOS alkaa lihomaan pitää silloinkin lopettaa paskaruuan syöminen.
        Yksi niin syövä on Jari Isometsä.Hänellä pelkästään hiihtokilometrejäkin tulee vuodessa 2000
        Siihen sitten kaikki muu liikunta päälle.
        Sitä ei voi ollenkaan verrata tavalliseen kuntoilijaan.
        Ja TÄYSI sohvaperuna saa syödä 30% niistä kaloreista.

Jari Isometsä elää pitsoilla ja karkeilla

https://www.seiska.fi/urheilu/jari-isometsa-avautuu-riippuvuudestaan-meinaa-karata-kasista/1680518

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jari Isometsä elää pitsoilla ja karkeilla

https://www.seiska.fi/urheilu/jari-isometsa-avautuu-riippuvuudestaan-meinaa-karata-kasista/1680518

Sekin MILLÄ sykealueela liikkuu VAIKUTTAA suuresti energiankulutukseen.Ei pienellä sykealueella liikkuminen esim 90-100 kuluta energiaa paljon enempää kuin lepotilassa oleminen.
        135-150 lyöntiä minuutissa kuluttaa energiaa moninkertaisesti,eikä tavallinen kuntoilijakaan jaksa tehdä tuollaisia reenejä.

• Anonyymi
      UUSI

Netistä löytyy erittäin paljon näitä mitä syön päivässä videoita.Melkein kaikilla ruoka on pelkkää skeidaa.
      Ei niistä kannata ottaa yhtään mallia miten pitäisi syödä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      238
      7172
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1345
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1232
    4. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      50
      945
    5. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      921
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      897
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      96
      896
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      831
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      811
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      783
    Aihe