Ne on jonku idiootin keksimiä. Mitään tasoja ei ole.
Ytm, atm ynnä muut
61
552
Vastaukset
Mä luulisin että noi on otettu tietokonepeleistä. Heillä kun on noita tasoja. Ja ennen tietokonepelejä ei puhuttu tasoista mitään.
- Anonyymi
Niin ja yrityksissäkin pomo on muita ylempänä, mutta alaisetkin ovat silti tärkeitä.
- Anonyymi
Jos kykenee katsekontaktiin ja puhumaan niin siitä on hyvä lähteä liikkeelle. Mä oon aaaaaivan laput silmillä useimmiten vaikka pitäisi havainnoida ympäristöä enemmän. Ihmisiä siis. Potentiaalisia kumppaneita. Kerran salamarakastuin vahingossa pelkän katsekontaktin voimalla, mistä taisi muotoutua minulle jonkinlainen fobia. Hulluksi tuleminen voi olla lähellä siinä tilanteessa. - sivusta.
- Anonyymi
niin on aikaa kuunnella musiikkejakin niin hycin erittäinkin hyin joku niin joku nimityskin irswellw babyface... ja yhteuyksiä kk-pomoihin niin ja helvetin enkeleihinkin silloin on...
nyt soi: Accept - Burning - Anonyymi
Miksi jauhat niistä koko ajan, kun niitä ei ole olemassa?
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä.
Olet aika yksinkertainen ja lapsellinen tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole!
- Anonyymi
Koska se on hauskaa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- Anonyymi
Mä en oo ätmi, usko jo!
- Anonyymi
Sinä olet ainoa ätmi, ikävä sulle, mutta Minkä totuudelle voi.
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla ätmi?
- Anonyymi
niin no niiin josain sailmälwikkaukawsakin.. apulaiset eli siis hoifajat psinelevat tyttösormillaan kasvo noniin, herra hän käyttä kai jotain Nivea Men.. kasvovoidetta kun babyfase pehmeä kasvo...
No tämä tasoteoria on vain yksi tapa mallintaa todellisuutta ja itse pidän sitä aika hyvänä. Samalla tavalla voidaan mallintaa ihmisten ominaisuuksia muutenkin. Kuten vaikka huippukuntoinen, hyväkuntoinen, huonokuntoinen, rapakuntoinen.
Todellisuudessa YTK/KTM/ATM erot ovat useinkin ihmisten omassa päässä.
Jotkut ihmiset vain yrittävät kieltää tasoerot.Tämän aiheen keskusteluketjuja ei voi ottaa vakavasti. Painoarvoa nolla. Naurettava kastijärjestelmä. Ei jatkoon! 😁
- Anonyymi
Olen ilmiantanut tämän keskustelun.
Kerran sanoin naiselle olevani homo, ettei pahoittaisi mieltään pakeista.
- Anonyymi
No miten meni pahoittiko mielensä vai ei
Anonyymi kirjoitti:
No miten meni pahoittiko mielensä vai ei
Se oli yhtäkkiä hyvin ymmärtäväinen :D
- Anonyymi
niin omissa silmissä niin jooh jotain niin belladonnaa raqi atropiinia sdilmiin
leikkaus.. Bellladonnaa noniin mjutta jooh hyvin nnistunut juttu, pitää renteutua ja jner ditten - Anonyymi
Jos kävellessäsi huomaat jalkojesi olevan vaakatasossa, korjaa asento välittömästi, tai kävelyvauhtisi hidastuu huomattavasti.
- Anonyymi
Tasoja on. Mm. 35 v on ihan puhdasverinen atm.
- Anonyymi
Ei ole, en ole atm eikä musta puhuta enää! Te jätätte mut nyt rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, en ole atm eikä musta puhuta enää! Te jätätte mut nyt rauhaan!
Sä pilaat mun kaikki päivät levittämällä tuota valhetta! Jätä mut vihdoinkin rauhaan!
- Anonyymi
Sinä olet ainoa atm ja se on totuus!
- Anonyymi
Sun takiasi oon nähny painajaista!
- Anonyymi
Painu helvettiin täältä! Mä en oo mikään atm! Mä vaadin, että noi loukkaavat kommentit loppuu nyt!
- Anonyymi
Mikään, mitä musta väität, ei pidä paikkaansa! Oot vain katkera siitä, että oot jäänyt sinkuksi eikä sulla oo ystäviä! Ties vaikka olisit myös juoppo!
- Anonyymi
Kirjoittele Täällä minusta, mitä haluat. Ei sun valheita kukaan usko.
- Anonyymi
Pilaat aina mun hyvän illan levittämällä tuota valhetta musta. Sut pitäis bannata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilaat aina mun hyvän illan levittämällä tuota valhetta musta. Sut pitäis bannata!
Ei kun ei mun pitäny antaa pilata. Taidankin jatkossa jättää sun puheet omaan arvoonsa ja jatkaa elämääni.
- Anonyymi
Kyllä se on valhe, ei totuus!
- Anonyymi
Mä en oo ansainnut sitä, miehenraato! Sinä olet!
- Anonyymi
Lopeta itse!
- Anonyymi
Mä en oo incel enkä jankuttaja ettekä puhu musta ettekä mun asuinpaikasta enää!
- Anonyymi
Sä nolaat vain ittes väittämällä tuommoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä nolaat vain ittes väittämällä tuommoista.
Et sinä mikään älykkökään ole.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä mikään älykkökään ole.
- SheenaEn, pitäis vähän viisastua.
- Anonyymi
Anteeksi, mutta en ole!
- Anonyymi
Sinä olet sellainen itse.
Loppupeleissä tasoja on vaan tasan kaksi. Niitä jotka panee ja niitä jotka ei pane, koskaan.
- Anonyymi
Toi yks sanoo mua atm:ksi koko ajan. Ei taida lopettaa ikinä kiusaamistani. No ehkä paha saa vielä palkkansa.
Anonyymi kirjoitti:
Toi yks sanoo mua atm:ksi koko ajan. Ei taida lopettaa ikinä kiusaamistani. No ehkä paha saa vielä palkkansa.
Jos se on suurin mielipaha elämässäsi, sinulla menee aika hyvin.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ainakin täällä, mutta hänen puheensahan eivät ole totta.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Tajusin, että voin lyödä hänelle luun kurkkuun niin, etten vastaa mitään hänelle.
- Anonyymi
mutta niin hassu tuntemuskin että pitäisi auttaa tyttöjäkin jos pystyy niin masennustakin poistaa heiltä.
niin ehkä sitten ytöt olleet niin kivoja itselle niin tavallaan maksaa takaisin... - Anonyymi
He is a dangerour, dagwerous män.. minä kun joan Klan..
Tyttöjen auttaminen maswennuksekkin joku hauska peli-juttukin niin - Anonyymi
tuollainen juttu niin nukuin mustat aueinkolasit päässä sängyssä kun silmäleikkauksen jäkeen valoherkkyyttä silmissä vähän.
ensin pii olla ne sellaiset linssit, suuret suojana...
mutta niin.. - Anonyymi
LAITA PÄÄ KUOPPAAN niin jooh joku silmäjuttu jotta niin pää pyayisi paikoillaan, kouppq-j jooh
- Anonyymi
niimpä jooh onko nyt pää kuopmppajutussa paikoillaan jotta lekuri voi ye3whdä hommanas
- Anonyymi
niin noh, mifen luulisir pystyväsi auttamaan masentuneita nuoria naisia...
- Anonyymi
niin noh pää kuoppn...
sukkeu nyrra egjö gassy hytty jyb nebee byjjynaab,, oööjyiooaab ''
hijy gqywjqjub hyrry buub hijy okqarubqb vakjiubeb owryyjjujub vaoyjsujub auja gaysja hyrry'¨ - Anonyymi
Minä ainakin olen super iso, mahdottoman itsekäs tosi incel.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222241Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131472- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201086- 261076