MUUT TULEE KAUKAA PERÄSTÄ!
TOYOTA ON TERÄSTÄ
12
127
Vastaukset
- Anonyymi
Uutena joo mutta muuttuu ruosteeksi jo muutamassa vuodessa.
- Anonyymi
Muut tulee lähellä perässä ja useimmat menevät ohi heti kun tiellä on tilaa.
- Anonyymi
jopa niin lujia että tuontiautojen mittareista on on otettu kilometrejä ihan reilusti pois ennen myyntiä..
- Anonyymi
Tsekkiläinen Tatra teki ensimmäisen autonsa vuonna 1898 ja tekee nykyään maastokelposimmat ajoneuvot. Milloin japanilaiset tekivät ekan oman autonsa?
- Anonyymi
Harkitsin kerran käytettyä mulkosilmä-Corollaa, mutta sisustuksen niljakas muovisuus teki niin inhottavan vaikutuksen että luovuin aikeista. Joku lokeron kansikin oli päällepäin melko asiallisen näköistä muovia mutta suljettuna näkymättömiin jäävä kannen sisäpuoli oli kuin jotain jätemuovia, ovipahvitkin vaikutti heppoisilta, vain näköispainoksia kunnollisista.
- Anonyymi
Minäkin harkitsin aikoinaan samanlaista mulkosilmää, mutta sitten kouajoin saman ikäisen ja hintaisen Xantian. Laadun ja ajotuntuman ero oli suorastaan järkyttävä. Tuolla Xantulla tulikin ajettua monia huolettomia vuosia. Kun vaihdoin sen 10-vuotiaana seuraavaan autoon, se oli vielä täysin ruosteeton ja kaikin puolin hyvässä kunnossa.
- Anonyymi
minä ostin 98 vm..hintaa oli 1500€ vuonna 2015 autolla oli ajettu 120.000 ja nyt mittarissa on 280.000 auto on toiminut moitteettomasti .. toisille auto on elämä ja toisille kulkuneuvo..ihminen on sopeutuvainen , paskansimme ulkohuussiin 50-60 luvulla ja kukaan ei valittanut..minulle halpa auto ja luotettava teki sen että olen 100.000 rikkaampi..nyt ostin uuden auton säästyneillä rahoilla kian kylläkin 7-vuoden takuulla ja rahaa jäikin vielä säästöön seuraavaa varten..elämä on valintoja ja kauneus katsojan silmässä..toiset viihtyy korjaamolla ja toiset käy siellä kerran elämässä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä ostin 98 vm..hintaa oli 1500€ vuonna 2015 autolla oli ajettu 120.000 ja nyt mittarissa on 280.000 auto on toiminut moitteettomasti .. toisille auto on elämä ja toisille kulkuneuvo..ihminen on sopeutuvainen , paskansimme ulkohuussiin 50-60 luvulla ja kukaan ei valittanut..minulle halpa auto ja luotettava teki sen että olen 100.000 rikkaampi..nyt ostin uuden auton säästyneillä rahoilla kian kylläkin 7-vuoden takuulla ja rahaa jäikin vielä säästöön seuraavaa varten..elämä on valintoja ja kauneus katsojan silmässä..toiset viihtyy korjaamolla ja toiset käy siellä kerran elämässä..
Laatuvaikutelma on myös suhteellista, esim. tuo paskahuussivertaus, toiset meistä ei olleet syntyneetkään 50-60-luvuilla ja kotona oli aina sisävessa, joten ei ole ulkohuussia ollut käytettävissäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin harkitsin aikoinaan samanlaista mulkosilmää, mutta sitten kouajoin saman ikäisen ja hintaisen Xantian. Laadun ja ajotuntuman ero oli suorastaan järkyttävä. Tuolla Xantulla tulikin ajettua monia huolettomia vuosia. Kun vaihdoin sen 10-vuotiaana seuraavaan autoon, se oli vielä täysin ruosteeton ja kaikin puolin hyvässä kunnossa.
kyllä tuo citikka on shitikka
- Anonyymi
Mä ostin uuden mazdan cx 30
Siin on 2.5 litrane ketjukone
140 hv automaatti kevythybridi
Takuu 6 v tai 150 tkm
Mazdahan kulkee vastavirtaan ja kehittää isoista moteista vähäpäästöisiä eikä ole lähtenyt näihin pikku litrane kone turbo susikoneisiin. - Anonyymi
JOs et tajua autoista ja olet vasemmistolainen
osta toitsu- Anonyymi
Poju ei opi ilmoisna ikinä oikeinkirjoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849