TOYOTA ON TERÄSTÄ

Anonyymi-ap

MUUT TULEE KAUKAA PERÄSTÄ!

12

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uutena joo mutta muuttuu ruosteeksi jo muutamassa vuodessa.

• Anonyymi

Muut tulee lähellä perässä ja useimmat menevät ohi heti kun tiellä on tilaa.

• Anonyymi

jopa niin lujia että tuontiautojen mittareista on on otettu kilometrejä ihan reilusti pois ennen myyntiä..

• Anonyymi

Tsekkiläinen Tatra teki ensimmäisen autonsa vuonna 1898 ja tekee nykyään maastokelposimmat ajoneuvot. Milloin japanilaiset tekivät ekan oman autonsa?

• Anonyymi

Harkitsin kerran käytettyä mulkosilmä-Corollaa, mutta sisustuksen niljakas muovisuus teki niin inhottavan vaikutuksen että luovuin aikeista. Joku lokeron kansikin oli päällepäin melko asiallisen näköistä muovia mutta suljettuna näkymättömiin jäävä kannen sisäpuoli oli kuin jotain jätemuovia, ovipahvitkin vaikutti heppoisilta, vain näköispainoksia kunnollisista.

• Anonyymi

Minäkin harkitsin aikoinaan samanlaista mulkosilmää, mutta sitten kouajoin saman ikäisen ja hintaisen Xantian. Laadun ja ajotuntuman ero oli suorastaan järkyttävä. Tuolla Xantulla tulikin ajettua monia huolettomia vuosia. Kun vaihdoin sen 10-vuotiaana seuraavaan autoon, se oli vielä täysin ruosteeton ja kaikin puolin hyvässä kunnossa.

• Anonyymi

minä ostin 98 vm..hintaa oli 1500€ vuonna 2015 autolla oli ajettu 120.000 ja nyt mittarissa on 280.000 auto on toiminut moitteettomasti .. toisille auto on elämä ja toisille kulkuneuvo..ihminen on sopeutuvainen , paskansimme ulkohuussiin 50-60 luvulla ja kukaan ei valittanut..minulle halpa auto ja luotettava teki sen että olen 100.000 rikkaampi..nyt ostin uuden auton säästyneillä rahoilla kian kylläkin 7-vuoden takuulla ja rahaa jäikin vielä säästöön seuraavaa varten..elämä on valintoja ja kauneus katsojan silmässä..toiset viihtyy korjaamolla ja toiset käy siellä kerran elämässä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä ostin 98 vm..hintaa oli 1500€ vuonna 2015 autolla oli ajettu 120.000 ja nyt mittarissa on 280.000 auto on toiminut moitteettomasti .. toisille auto on elämä ja toisille kulkuneuvo..ihminen on sopeutuvainen , paskansimme ulkohuussiin 50-60 luvulla ja kukaan ei valittanut..minulle halpa auto ja luotettava teki sen että olen 100.000 rikkaampi..nyt ostin uuden auton säästyneillä rahoilla kian kylläkin 7-vuoden takuulla ja rahaa jäikin vielä säästöön seuraavaa varten..elämä on valintoja ja kauneus katsojan silmässä..toiset viihtyy korjaamolla ja toiset käy siellä kerran elämässä..

Laatuvaikutelma on myös suhteellista, esim. tuo paskahuussivertaus, toiset meistä ei olleet syntyneetkään 50-60-luvuilla ja kotona oli aina sisävessa, joten ei ole ulkohuussia ollut käytettävissäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin harkitsin aikoinaan samanlaista mulkosilmää, mutta sitten kouajoin saman ikäisen ja hintaisen Xantian. Laadun ja ajotuntuman ero oli suorastaan järkyttävä. Tuolla Xantulla tulikin ajettua monia huolettomia vuosia. Kun vaihdoin sen 10-vuotiaana seuraavaan autoon, se oli vielä täysin ruosteeton ja kaikin puolin hyvässä kunnossa.

kyllä tuo citikka on shitikka

• Anonyymi

Mä ostin uuden mazdan cx 30
      Siin on 2.5 litrane ketjukone
      140 hv automaatti kevythybridi
      Takuu 6 v tai 150 tkm
      Mazdahan kulkee vastavirtaan ja kehittää isoista moteista vähäpäästöisiä eikä ole lähtenyt näihin pikku litrane kone turbo susikoneisiin.

• Anonyymi

JOs et tajua autoista ja olet vasemmistolainen

osta toitsu

• Anonyymi

Poju ei opi ilmoisna ikinä oikeinkirjoitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66