Lähdin toissaviikolla urhoollisesti kävelylle, koska oli hyvä ilma ja kaikkea. Kesken lompsimisen iski valtaisa takatalvilumimyrsky.
Se vähän harmitti, kun jalassakin oli vain sortsit. Se harmitti vielä enemmän, kun lunta tuli niin paljon, ettei eteneminen enää onnistunut edes tällaisella jättiläisellä.
Rakensinkin iglun ja majoituin sinne suojaan. Jokusen yön olin jo nukkunut siinä ja hieman nälkäkin kurni vatsaa.
Onneksi kolmannen yön jälkeen heräsin ihme kaakatukseen. Iglun ulkopuolella parveili pingviiniparvi. Nappasin yhden kiinni ja söin. Raakana, eihän mulla ollut polttopuita.
Sitten ajantaju heikkenee, mutta havshduin siihen, kun Vin Dieselin näköinen rekkakuski töni mua. "Ootsä kunnossa"
Lumi oli sulanut ja iglukin raunioina. Huomasin olevani keskellä liikenneympyrää Prisman vieressä. Vakuutin olevani ihan kunnossa ja lähdin loikkimaan prismaa kohti. Siellä on alko samassa rakennuksessa.
Hainkin rommipullon. Kysyin myykältä, mikä rommi sopisi silmälappuni kanssa. Hän suositteli Captain Morgania.
Otin niitä 2. Toinen matkaevääksi, kun lompsii kotiin.
Niin että tässä sitä nyt vihdoin ollaan onnellisesti kotona.
>simiti<
Sori kun ei ole hetkeen näkynyt
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Forecan sadetutka on luotettava jos haluaa tarkistaa sataako vai ei. Mulla on Captain Morgania tälläkin hetkellä jääkaapissani. Kokista luonnollisesti myös kyytipojaksi. Oon kattellut niitä merirosvo-ohjelmia national geographicilla.
Captain Morgan oli nähdäkseni menestynein piraatti kaikista. Ohjelman mukaan se kuoli lopulta viinaan, ironisesti 😁. Varmaan rommiin vielä kaiken lisäksi koska se vaikutti juuri rommialueella Karibialla ja siitähän sen viinan nimikin kumpuaa 👌.
Pingviinejä löysit 🤔? Löysitkö itsesi siis Etelämantereelta? Ehkä maailma onkin siis lätty after all. Kun avaat kylmäkellarisi oven niin oletkin yhtäkkiä teleportannut Antarktikselle. Onhan niitä teleportaatiokuvauksia historia täynnä: Dyatlov's pass (ainakin siinä elokuvassa) ja Philadelphia experiment. Tähän viimeiseen mun täytyisi tutustua tarkemmin. Mä oon käynyt Philadelphiassa by the way ☝️. - Anonyymi
Hoi! Ookko nää sielä?!? Odotan yhä reaktiotasi tuohon pitkään tilitykseeni. Sunnuntaina otetaan iisisti ja sekoilun aika on muulloin.
Muistan pikkulapsena iski hirveä kusihätä. Joku oli rakentanut iglun, niin juoksin sitten sinne piiloon lorottamaan. Vieläkin harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222241Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131472- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201086- 261076