Tämä on bändi joka painottaa musassaan kunnianhimon merkitystä. Kun tekkee ommaa juttua täysillä niin tulos on usein hyvä. Ei koskaan mene edes yliyrittämisen puolelle. Hienoa on myös soittotaidot että ihan jokainen iikka yhtyeessä soittaa ainutlaatuisella soundilla että musasta voi nauttia kun siinä on tiettyä ilmavuutta ettei koskaan musa ole korvilleni meteliä eikä epäsvengaavaa. Rumpali on ehkä bändin suurin kapellimestari tässä orkesterissa että hän lyö semmoset tahdit muttei koskaan dominoi ja eikä muutenkaan tässä yhtyeessä kukaan ota liian isoa roolia vaan vuoropuhelu musiikillinen on hämmentävän kadehdittavan hyvää. Lisäksi itse biisit on mahtavia että niissä on sitä kunnianhimoa ja luovuutta että heidän on täytynyt olla luovassa mielentilassa kun on tehneet näitä lauluja =)
kirjoittaja Juha Pohjola
Teemu elon puhuvat eläimet = loistavaa psykedeelistä rokkia!
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873