… et sano, että ei kiinnosta? Silti pidät mukana, etkä päästä irti? Mitä tämä siis on? Mitä me odotetaan. Joko haluaa tai ei? 🤍
Miksi mies
18
313
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelet että internetissä joku vastaa aiheeseen joka on kahdenkeskinen ja herkkä? 🤦
- Anonyymi
Kyllä. 🤍 no en, mutta tarvitsisin vastauksia.. joita en kuitenkaan saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä niitä vastauksia täällä saa. Irl et uskalla kysyä? No ei me miehetkään aina uskalleta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan jos näitä täällä kyselet niin et tule saamaan vastauksia. Ihan hyvällä tämän sanon.
Tämä ei ole yksityinen päiväkirjasi jota kuitenkin kirjoitat koko suomi24 palstan nähden.
Mieti.
- Anonyymi
Tule rohkeasti vastaa niin kaikki selviää.
- Anonyymi
En halua. Selvä?
- Anonyymi
Voisitko nainen tulla vielä enemmän vastaan. Epäröin vielä, koska en ole varma oletko minusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Kenelle tämä?
- Anonyymi
No olen tullu niin paljon vastaan ja kysynyt suoraan. Jos ei ymmärrä hänellä on lukihäiriö? 😁
- Anonyymi
Jos sinun jortikkasi on 19,5cm niin olen kiinnostunut susta. Tuo nyt siis tunniste eikä se suurin syy. Ikävä sinua.
- Anonyymi
Ilmeisesti itse haluat lopettaa etkä uskalla.
- Anonyymi
Usei ne tekee sitä siksi kun etsivät jotain parempaa mu ei voinu saamisesta luopua kun ei ol kuitee varmaa että saisivat vaikka muuten muka paremman löytäsivät
- Anonyymi
Syy siihen miksi aina käyttäytyy niin välinpitämättömästi saattaa olla huoli siitä, ettei itse ole niinkään kiinnostava.
- Anonyymi
Olen utelias suhteesi. Ja valmis jollain tapaa selvittämään mikä sinusta tekee sinut. Joten en halua luovuttaa lopullisesti. Kiinnostusta, joka lykkää ikuisiksi ajoiksi sitä päivää, jolloin saattaisi saada kiusauksen sulkea sinut lopullisesti pois mielestä.
- Anonyymi
Yritän selvittää parhaillaan itselleni mitä varten olet ilmaantunut elämääni koristamaan. Kun on ehtinyt alkaa ajatella ettei ehkä suuresti edes pidä ihmisistä tai että on kyllästynyt heihin eikä ole pystynyt muistamaan, miksi on pitänyt joskus kiinnostavina lajikumppaneitaan.
- Anonyymi
Mielestäni yhteyden muodostaminen jonkun kanssa ei välttämättä ole side toisen kanssa tai edes ystävän kanssa, vaan se voi olla määrittelemätön. Harvinaisuutensa myötä arvokas. Hiljaista kunnioitusta, etäisyyttä, jota pidetään, ja rajoja, joita ei ylitetä, mutta kunnioituksen osoittamista tälle siteelle omalla tavallaan. Se tarkoittaa puolestani mahdollisimman usein avautumista vähän ja antaen itsestään mitä suinkin voi.
- Anonyymi
Pidän sinua salaisuuteni, pelkoni, haavoittuvuuteni ja rakkauteni vartijana tässä välillämme tapahtuvassa jossa luottamus puhaltaa turvaa epävarmuuteen ja hiljaiset lupaukset ovat vahvempia kuin mikään pakotettu lupaus. Kaikki jotta tämä mies, joka ei enää voinut rakastaa maailmaa, rakastaisi sitä uudelleen. Kilpi pimeyttä vastaan. Ehkä se riittää. Sinulla voi olla elämä enkä edes huomaisi.
- Anonyymi
Jäikö jotain joskus kesken?
Puhumatta ja selvittämättä? Ehkä tarinaa ei lopetettu kuten sadut ja tarinat on tapana.
Keskeneräiset asiat jäävät vaivaamaan mieltä.
Näin omissakin ajatuksissani ja kokemuksessani.
Suora ja rehellinen yhteys toimii minuun.
Feikkejä on ollut facessa ja torppaan ne aina.
Alan nukkumaan.
Levollista yötä.
☆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847