Onks punastuminen yleensä merkki siitä että muijaa saattas niinkun ainakin pikkasen kiinnostaa? Tilanne on tämä:oon jo pitkään ainakin kuvitellut et yks kaupan kassa on mua kohtaan tavallistakin ystävällisempi jne. No nyt sunnuntaina loivaripackin hakureissulla siinä jo muutaman bissen amulla nauttineena pikku tokkurassa multa lähti mopo käsistä ja kysyin siinä kamojen maksamisen jälkeen typyltä että mahtaakohan hän olla vapaa vai varattu.No eukko meni totaalisen punaiseksi (ois voinut kuvitella että sen meikkikerroksen läpi ei edes pysty punastumaan mut nytpä tiedän paremmin) ja vastas jtn tyyliin ihan vapaa hän on, ainakin vielä.No mä sit tokasin siihen nollat taulussa jtn kökköä tyyliin 'kiva tietää vastaisuuden varalta'.Sit siinä vielä kun pakkailin kamoja heitin et en mä ihan sattumalta eksy aina sun kassalle johon hän sano jtn. tyyliin et kyl hän on ihmetellytkin miten mä käyn niin usein kaupassa.No siinä vaiheessa multa brakas hermot totaalisesti ja lähdin menemään hyvin vikkelään.Olikohan tuo punastuminen merkki siitä et typy saattas olla lämmitettävissä vai johtuko se vaan siitä vitun kiusallisesta tilanteesta,samassa jonossa ei ollu kuitenkaan muita mut silti on onhan tollanen työpaikka-ahdistelu aivan perseestä.Nyt en tiiä pitääkö mun perkele vaihtaa kauppaa vai leikkiä että mitään ei oo koskaan tapahtunutkaan.Miks vitussa ihmisen pitää mennä möläyttelemään pikku huppelissa kaikkea typerää jota ei sit selvinpäin uskalla edes lunastaa.Elämä on....
Punastuminen
34
5137
Vastaukset
- päästetään
läpi ja mulle tulee erroria kokoajan?
- sanoa
Tuon perusteella on vaikea sanoa mitään varmaa. Voisit ensi kerralla pyytää sitä kahville niin tiedät sitten onko se kiinnostunut vai ei. Musta on hyvä, että sait noi asiat sanottua sille. Nyt pääset etenemään asiassa.
- pimatsu
No hyvä hyvä. Alku oli hyvä, nyt etenet vaan.
Pyydät sitä piknikille tai jotain. Olipas miehekästä puhua sille noin kivasti, ja vielä miehekkäämpää olis jos et olisi ensi kerralla tokkurassa vaan ihan selvin päin. Tsemppiä!
- kassatäti
Miksei mun ihastus sano mitään, ei sitä kai kiinnosta :)
Olen mä punastunut kerran siitä kun kolme vanhaa setää alkoi laukomaan kohteliaisuuksia pienessä sievässä, siinä oli kyllä jonoa takana. Mutta jos se sun kassaneitisi sanoo että on vapaa yms, niin kyllä mun mielestä kuulostaa että sekin voisi olla kiinnostunut. ainakin nyt sitä kiinnostaa enemmän kun tietää sinun olevan kiinnostunut, niin se menee. ehkä sitä vaan hämmensi se tilanne, aika harva kassalle uskaltaa sanoa mitään tuollaista edes huppelissa. älä ihmeessä kauppaa vaihda vaan menet jatkossakin sen kassalle :) ens kerran voit jutella sille selvinpäin.. katsos kun kännissä sanotut asiat eivät vakuuta kaikkia :)ajattelin et ei kait se ois sanonu olevansa vapaa jos fiilikset ois ollu aivan evvk,tosin ehkä siinä tilanteessa ei vaan ehtinyt tajuta valehdella.Enkä mä missään kännissä ollu,jotenki mulla oli vaan sikamaisen lungi ja väsynyt olo edellisten päivien dokailun jäljiltä ja pari bisseä aamulla juoneena.Ihmettelin vaan sitä totaalista punastumista kun kyseessä on kuitenkin asiakaspalvelussa työskentelevä ihminen joka ainakin vaikuttaa sellaselta tyypiltä joka ei paljon ujostele.No saapa nähdä,ehkä sitä muutaman rohkasun jälkeen uskaltaa taas mennä samaan kauppaan.
- punaisuus
yrmio kirjoitti:
ajattelin et ei kait se ois sanonu olevansa vapaa jos fiilikset ois ollu aivan evvk,tosin ehkä siinä tilanteessa ei vaan ehtinyt tajuta valehdella.Enkä mä missään kännissä ollu,jotenki mulla oli vaan sikamaisen lungi ja väsynyt olo edellisten päivien dokailun jäljiltä ja pari bisseä aamulla juoneena.Ihmettelin vaan sitä totaalista punastumista kun kyseessä on kuitenkin asiakaspalvelussa työskentelevä ihminen joka ainakin vaikuttaa sellaselta tyypiltä joka ei paljon ujostele.No saapa nähdä,ehkä sitä muutaman rohkasun jälkeen uskaltaa taas mennä samaan kauppaan.
jotain kertoo. Mutta jos tosiaan aiot niin paremman vaikutuksen teet ilman keinotekoista rohkaisua
Ja voithan tehdä verryttelykierroksen sillein että vaan sanot moi ja hymyä ja vasta seuraavana päivänä enemmän - tosin just silloin se ei sitten ole vuorossa mutta joskus taas on (kokemusta on) - kauppare
yrmio kirjoitti:
ajattelin et ei kait se ois sanonu olevansa vapaa jos fiilikset ois ollu aivan evvk,tosin ehkä siinä tilanteessa ei vaan ehtinyt tajuta valehdella.Enkä mä missään kännissä ollu,jotenki mulla oli vaan sikamaisen lungi ja väsynyt olo edellisten päivien dokailun jäljiltä ja pari bisseä aamulla juoneena.Ihmettelin vaan sitä totaalista punastumista kun kyseessä on kuitenkin asiakaspalvelussa työskentelevä ihminen joka ainakin vaikuttaa sellaselta tyypiltä joka ei paljon ujostele.No saapa nähdä,ehkä sitä muutaman rohkasun jälkeen uskaltaa taas mennä samaan kauppaan.
niin, pitääkö kauppaankin mennessä ottaa jo rohkasuryppyjä?
- ................
...välttämättä tarkoita sitä että pöksyt pyöris siellä hihnan alla jalassa. Joku punastuu herkemmin joku ei. Sekään että sanoo rehellisesti että on vapaa ei tarkoita automaattisesti että on kiinnostunut(tietysti voi olla siimaa).
Tollasessa työssä saattaa kuulla vastaavia kommentteja miehiltä harvasa päivä ja niinkuin sanoit, tilanteen kiusallisuuskin (ei pääse pakenemaan kommenttiasi) on voinut aiheuttaa punan poskille. MUTTA älä lannistu...Mene vain rohkeasti uudestaan ja samaiselle kassalle, juttelet välillä niitä näitä ja olet ystävällinen tuputtamatta itseäsi. Ennenpitkää näet kyllä tytön ilmeestä alkaako seurasi vituttamaan vai olisiko sinulla kenties sitä saumaa. Ja sitten voit heittää kysymyksesi uudestaa.varmaan antaa olla koko jutun.Onneks kyseessä on prisma joten aina löytyy toinen kassa jos eukko sattuu olemaan duunissa koska se se vasta kiusallista ois olla kuin koskaan ei ois mitään tapahtunutkaan.Sitäpaitsi täs on yks toinenkin säätö päällä parhaillaan jtn. eipä se muija meikäläisen yöunia oo viemässä.Hän vaan ois ollu enemmänkin sellasta tyttöystäväainesta jos vertaa tähän toiseen säätöön josta ei oo kyl tulossa muuta kuin seksiä jos edes sitä kun sekin tuntuu olevan niin saatanan vaikeaa molemmille.Ja tottahan se on että kyllähän se kaupan muija painii aivan eri sarjassa meikäläiseen verrattuna ja mä kun oon kaikenlisäksi sellanen luonne etten kestä pakkeja yhtään niin parempi olla silloin ottamatta niitä.
- ....
yrmio kirjoitti:
varmaan antaa olla koko jutun.Onneks kyseessä on prisma joten aina löytyy toinen kassa jos eukko sattuu olemaan duunissa koska se se vasta kiusallista ois olla kuin koskaan ei ois mitään tapahtunutkaan.Sitäpaitsi täs on yks toinenkin säätö päällä parhaillaan jtn. eipä se muija meikäläisen yöunia oo viemässä.Hän vaan ois ollu enemmänkin sellasta tyttöystäväainesta jos vertaa tähän toiseen säätöön josta ei oo kyl tulossa muuta kuin seksiä jos edes sitä kun sekin tuntuu olevan niin saatanan vaikeaa molemmille.Ja tottahan se on että kyllähän se kaupan muija painii aivan eri sarjassa meikäläiseen verrattuna ja mä kun oon kaikenlisäksi sellanen luonne etten kestä pakkeja yhtään niin parempi olla silloin ottamatta niitä.
..se mikä ei tapa vahvistaa. Tytöt tykkää itsevarmoista ja rohkeista miehistä. Senku käyt vaa samasella kassalla ja hymyilet jos kohtaatte, ei se sen vakavampaa ole. Näytät miten vahva olet heittosi tuomasta kiusaantuneisuudesta huolimatta.
Itse olin ennen töissä vähän vastaavassa tilanteessa josta minut sitten ylipuhuttiin nykyiseen työhöni, ja voin sanoa, että myyjänä ollessani niitä "harmittomia"ja vähemmän harmittomia mies asiakkaita ja ihailijoita kävi solkenaan"myyjätyttöä"katsomassa eikä siihen tullut suhtauduttua niin vakavasti. Mieskaveri ei oikein pitänyt työni tuomasta"flirtti"edusta vaikka esittikin ettei asia olisi haitannut.
Mutta heittosi ei siis ollut varmaankaan tällekkään tytölle niin iso asia että sen seuraamuksia kannattaisi alkaa katumaan. Asiakaspalvelu tehtäviin kuuluu kaikenlaisiin kommentteihin varautuminen ja niistä tyylikkäästi sen pahemmin murehtimatta selviytyminen:) - sanna
yrmio kirjoitti:
varmaan antaa olla koko jutun.Onneks kyseessä on prisma joten aina löytyy toinen kassa jos eukko sattuu olemaan duunissa koska se se vasta kiusallista ois olla kuin koskaan ei ois mitään tapahtunutkaan.Sitäpaitsi täs on yks toinenkin säätö päällä parhaillaan jtn. eipä se muija meikäläisen yöunia oo viemässä.Hän vaan ois ollu enemmänkin sellasta tyttöystäväainesta jos vertaa tähän toiseen säätöön josta ei oo kyl tulossa muuta kuin seksiä jos edes sitä kun sekin tuntuu olevan niin saatanan vaikeaa molemmille.Ja tottahan se on että kyllähän se kaupan muija painii aivan eri sarjassa meikäläiseen verrattuna ja mä kun oon kaikenlisäksi sellanen luonne etten kestä pakkeja yhtään niin parempi olla silloin ottamatta niitä.
yrppä nyt vaan ois luovuttamassa näin helposti. Tai no mitäs se mulle kuuluu, mutta aika masentavalta kuulostaa... jos pelkkää seksiä haluat niin sittenhän tämä menee niinkuin pitää.
"Ja tottahan se on että kyllähän se kaupan muija painii aivan eri sarjassa meikäläiseen verrattuna" Mitäs tämä nyt sitten tarkoitti? sanna kirjoitti:
yrppä nyt vaan ois luovuttamassa näin helposti. Tai no mitäs se mulle kuuluu, mutta aika masentavalta kuulostaa... jos pelkkää seksiä haluat niin sittenhän tämä menee niinkuin pitää.
"Ja tottahan se on että kyllähän se kaupan muija painii aivan eri sarjassa meikäläiseen verrattuna" Mitäs tämä nyt sitten tarkoitti?tasoerot katsos nääs.Mä oon tänkin asian suhteen sen verran realisti etten elättele kuuta taivaalta ainakaan selvinpäin.Ja vaikka ihme tapahtuiskin mä en ajatellut miettiä loppuelmämääni et miksiköhän vitussa tuokin muija mahtaa olla mun kanssa kun sais vitun paljon paremmankin.
- ........
sanna kirjoitti:
"Ja tottahan se on että kyllähän se kaupan muija painii aivan eri sarjassa meikäläiseen verrattuna" Mitäs tämä nyt sitten tarkoitti?...kommentti "painii ihan eri sarjassa" miehen sanomana tarkoittaa sitä, että kiinnostuksen kohde on "liian hyvä", kaunis tms miehelle miehen omasta mielestä..
....mutta tarkoittiko Yrmiö nyt noilla tuloeroilla sitä, että oletat tytön olevan rutiköyhä ammattinsa takia? Eikä saa ajatella noin että erilainen ulkokuori tarkoittaisi ettei voisi pitää sitä sisintä tärkeimpänä.. - tuuli-juulia
yrmio kirjoitti:
tasoerot katsos nääs.Mä oon tänkin asian suhteen sen verran realisti etten elättele kuuta taivaalta ainakaan selvinpäin.Ja vaikka ihme tapahtuiskin mä en ajatellut miettiä loppuelmämääni et miksiköhän vitussa tuokin muija mahtaa olla mun kanssa kun sais vitun paljon paremmankin.
Eihän voi ajatella noin... siis että "--mä en ajatellut miettiä loppuelmämääni et miksiköhän vitussa tuokin muija mahtaa olla mun kanssa kun sais vitun paljon paremmankin." Ehkä sä oot sille ja sen mielestä se kaikkein paras, mistäs sitä tietää mitä se sussa näkee ja arvostaa...siis ei nyt välttämättä just toi kaupantäti mut joku muu, joka on "vähän eri tasoa" sun mielestä. Oot vaan rehellisesti se mikä oot, ja jos toinen on kiinnostunut niin usko hyvään onnees ja lakkaa miettimästä syitä!!
........ kirjoitti:
...kommentti "painii ihan eri sarjassa" miehen sanomana tarkoittaa sitä, että kiinnostuksen kohde on "liian hyvä", kaunis tms miehelle miehen omasta mielestä..
....mutta tarkoittiko Yrmiö nyt noilla tuloeroilla sitä, että oletat tytön olevan rutiköyhä ammattinsa takia? Eikä saa ajatella noin että erilainen ulkokuori tarkoittaisi ettei voisi pitää sitä sisintä tärkeimpänä..sä oikein höpiset,missäs välissä mä muka sellasista oon maininnut mitään?? Sitäpaitsi jos oikein arvaan niin muija on jonkin sortin korkeakouluopiskelija koska oli talvella duunissa vain viikonloppuisin ja perjantaisin ja kesis alkoi jo toukokuun alussa,eli jos tuloeroja on niin tod.näköisesti ottaisin 'dunkkuun' myös tällä saralla ainakin tulevaisuudessa.Ja kyllä mä oon nähnyt parin kaverin kohdalla mitä siitä seuraa kun tavallinen urpo jätkä saa vitun kauniin muijan,se on maks 2v ja muija dumppaa sut kuin käytetyn kortsun.Eipä auttanu kaveria vaikka oli jo 1 yhteinen kersakin kun muija otti,lähti ja jätti jätkän kuin nallin kalliolle vaikka kaveri on ihan vitun hyvä tyyppi ja oikeasti yritti ja teki kaikkensa muijan eteen.
- hyypi'o'
yrmio kirjoitti:
sä oikein höpiset,missäs välissä mä muka sellasista oon maininnut mitään?? Sitäpaitsi jos oikein arvaan niin muija on jonkin sortin korkeakouluopiskelija koska oli talvella duunissa vain viikonloppuisin ja perjantaisin ja kesis alkoi jo toukokuun alussa,eli jos tuloeroja on niin tod.näköisesti ottaisin 'dunkkuun' myös tällä saralla ainakin tulevaisuudessa.Ja kyllä mä oon nähnyt parin kaverin kohdalla mitä siitä seuraa kun tavallinen urpo jätkä saa vitun kauniin muijan,se on maks 2v ja muija dumppaa sut kuin käytetyn kortsun.Eipä auttanu kaveria vaikka oli jo 1 yhteinen kersakin kun muija otti,lähti ja jätti jätkän kuin nallin kalliolle vaikka kaveri on ihan vitun hyvä tyyppi ja oikeasti yritti ja teki kaikkensa muijan eteen.
"aikka kaveri on ihan vitun hyvä tyyppi ja oikeasti yritti ja teki kaikkensa muijan eteen. "
eli se oli naisen mielestä nössö ja nainen lähti hakemaan jännitystä ja sitä "kipinää" ja tunteiden paloa muualta. Ei se ole mikään sattuma että "vitun hyvä tyyppi" ei kelpaa naiselle vaan juostaan renttujen perässä vaikka turpaan tulisi. - tuuli-juulia
yrmio kirjoitti:
sä oikein höpiset,missäs välissä mä muka sellasista oon maininnut mitään?? Sitäpaitsi jos oikein arvaan niin muija on jonkin sortin korkeakouluopiskelija koska oli talvella duunissa vain viikonloppuisin ja perjantaisin ja kesis alkoi jo toukokuun alussa,eli jos tuloeroja on niin tod.näköisesti ottaisin 'dunkkuun' myös tällä saralla ainakin tulevaisuudessa.Ja kyllä mä oon nähnyt parin kaverin kohdalla mitä siitä seuraa kun tavallinen urpo jätkä saa vitun kauniin muijan,se on maks 2v ja muija dumppaa sut kuin käytetyn kortsun.Eipä auttanu kaveria vaikka oli jo 1 yhteinen kersakin kun muija otti,lähti ja jätti jätkän kuin nallin kalliolle vaikka kaveri on ihan vitun hyvä tyyppi ja oikeasti yritti ja teki kaikkensa muijan eteen.
Älä ihan oikeesti viitsi! Aiotko koko elämäs paeta lupaavia tilaisuuksia vaan siks, että pelkäät ettei onni kestä kuitenkaan... Rohkeutta! Ei se että kavereilla on ollut huonoa tuuria, tarkoita että kaikilla on, ja toisaalta ei voi olla varma ettei sulla olis...mutta elämästä ei voi kuitenkaan koskaan tietää etukäteen, mitä tapahtuu, ja jos sä itelles jo sellasia ennusteita heität, ettet muka eläis yli neljänkympin (pois tollanen asenne, elämäntapansa voi muuttaa, jos itse haluaa!), niin mitä sen sitten on väliä, jos onni kestää vaan 2 vuotta. Siitä kahdesta vuodestakin saa jo paljon hyviä muistoja, ja on kaks vuotta vapaa tällasesta netissä valittamisesta ;)
Ja sitä paitsi, jos/kun pystyt vähän parantaan itsetuntoasi, niin suhde voi hyvinkin kestää vaikka loppuelämän (siis suhde sellasen kauniin naisen kanssa, oli se sitten kaupantäti tai kuka tahansa). Ja sitten sun pitäis opetella muuttaan käsitystäs naisista, ymmärtää ettei me olla sen pahempia ihmisiä kuin miehetkään ;) tuuli-juulia kirjoitti:
Älä ihan oikeesti viitsi! Aiotko koko elämäs paeta lupaavia tilaisuuksia vaan siks, että pelkäät ettei onni kestä kuitenkaan... Rohkeutta! Ei se että kavereilla on ollut huonoa tuuria, tarkoita että kaikilla on, ja toisaalta ei voi olla varma ettei sulla olis...mutta elämästä ei voi kuitenkaan koskaan tietää etukäteen, mitä tapahtuu, ja jos sä itelles jo sellasia ennusteita heität, ettet muka eläis yli neljänkympin (pois tollanen asenne, elämäntapansa voi muuttaa, jos itse haluaa!), niin mitä sen sitten on väliä, jos onni kestää vaan 2 vuotta. Siitä kahdesta vuodestakin saa jo paljon hyviä muistoja, ja on kaks vuotta vapaa tällasesta netissä valittamisesta ;)
Ja sitä paitsi, jos/kun pystyt vähän parantaan itsetuntoasi, niin suhde voi hyvinkin kestää vaikka loppuelämän (siis suhde sellasen kauniin naisen kanssa, oli se sitten kaupantäti tai kuka tahansa). Ja sitten sun pitäis opetella muuttaan käsitystäs naisista, ymmärtää ettei me olla sen pahempia ihmisiä kuin miehetkään ;)muija enää kiinnostakkaan mua niin miks vaivautua.On se vittu outoa tämä mun järjenjuoksu:oikeesti se kaupan kassa oli niitä harvoja muijia joita mietin illalla nukkumaan mennessä et ollappa hän tuossa vieressa tuhisemassa mut heti kun jotain konkreettista tapahtui niin samantien evvk.Tosin kyllä mä aion jatkaa samssa kaupassa käymistä ja ehkä mennä jopa samalle kassalle mut enpä vaivaudu tekeen ite mitään,jos eukko välttämättä haluaa ite tehdä jonkin sortin vasta-aloitteen niin katellaan sit tarkemmin mitä tapahtuu.
- tytsä79
yrmio kirjoitti:
muija enää kiinnostakkaan mua niin miks vaivautua.On se vittu outoa tämä mun järjenjuoksu:oikeesti se kaupan kassa oli niitä harvoja muijia joita mietin illalla nukkumaan mennessä et ollappa hän tuossa vieressa tuhisemassa mut heti kun jotain konkreettista tapahtui niin samantien evvk.Tosin kyllä mä aion jatkaa samssa kaupassa käymistä ja ehkä mennä jopa samalle kassalle mut enpä vaivaudu tekeen ite mitään,jos eukko välttämättä haluaa ite tehdä jonkin sortin vasta-aloitteen niin katellaan sit tarkemmin mitä tapahtuu.
Olen nyt pidemmän aikaa seurannut jutusteluasi suurella mielenkiinnolla, koska jostakin syystä juttusi huvittavat minua. Välillä kyllä myös närkästyttävät.
Enimmäkseen kuitenkin pidän jutuistasi, ehkä pystyn jotenkin samaistumaan niihin, vaikka nainen olenkin.
Kommenttisi ovat jotenkin osuvan teräviä, vaikka enemmän niistä kyllä paistaa läpi sinun oma huono olosi. Tunnistan sen siitä, että kun itselläni n.4 v. sitten alkoi elämäni toistaiseksi paskin kausi, (ei elämäni ennen sitäkään kyllä mitenkään erityisen ihanaa ollut), niin löysin itsestäni ihmisvihaajan.
En kyllä edelleenkään ole mitenkään erityisen tyytyväinen ihmisiiin, mutta olen yrittänyt opetella ottamaan ihmiset ihmisinä, kaikkine puolineen. Ja sen seikan tajuaminen, että niillä ihmisillä, jotka ovat kaikista ärsyttävimpiä on yleensä vain paha mieli jostakin,auttaa.
Joten yritän ennemminkin ymmärtää sitä mistä se johtuu, kuin itse provosoitua heidän olemassaolostaan. (Käytännössä kyllä useinmiten provosoidun ja menetän hymyni takana hermoni kokonaan, mutta yritän kuitenkin....).
Tiedostat itsekin ongelmasi jotenkin, mutta tee nyt hyvä mies niille jotakin. Itse olen vähitellen alkanut päästä ylös kaikesta paskasta, koska mielestäni vaihtoehtoa ei ollut. Asioista joko selviää tai sitten ei. Ja se on tahto kysymys.
HALUATKO elää hankalaa elämää vai mieluummin tasapainoista elämää? ENkä tarkoita tasapainoisella tylsää, vaan emotionaalisesti tasapainoista.
Peloista pääsee eroon, kun yrittää vaan kohdata ne. En tiedä kuinka itsetuntosi saisi kuntoon, ei siihen mitään pika-apua ole, mutta sen tiedän, että ongelmat sillä aluella yleensä johtuvat siitä, että ei ole tullut tai ei saa riittävästi rakkautta osakseen, nimenomaan sellaista rakkautta, jossa ihminen hyväksytään sellaisena kuin on.
Mieti nyt vielä itseäsi, miksi juot/polttelet? Ilmeisesti kaikesta vihastasi päätellen elämäsi selvinpäin tuntuu tuskaiselta. Miksi? Yritä vastata siihen kysymykseen ja sen jälkeen mieti, kuinka voisit yritää muuttaa tilanteen toisenlaiseksi. Kannattaa myös muistaa, että viha on tunne siinä missä rakkauskin, jos et anna itsesi rauhassa käydä läpi vihaasi, katkeroidut. (Mitä on kyllä jo havaittavissa).
Jos olet vihainen jollekin, tai joillekuille, suosittelen kyllä myös ajatuksen kypsyttelyä siitä, että annat lopulta anteeksi, koska kaunan kantaminen katkeroittaa lähinnä sinua itseäsi. Puhun omasta kokemuksesta...
Itse olen huomannut omaa itsetuntoani kehitelessä, että uusien asioiden kokeileminen, varsinkin sellaisten,mitkä tuntuvat hieman pelottavilta, antavat lisää itseluottamusta.
Varmaankin raivoistuit tästä minun sossuviestistä, en ole kovin hyvä kirjoittaja enkä osannnut ihan ilmaista itseäni niin kuin halusin, mutta ihan oikeasti halusin lähinnä jakaa omia kokemuksiani depressiosta ja pettymyksistä elämään. Toivon sinulle vilpittömästi parempaa elämää, sillä elämä on liian lyhyt hukattavaksi, kun sen voi elää täydestikin.
Ja siitä kassaneidistä vielä, tunnistan käytöksestä itseäni, minunkin oli aikaisemmin pakko testailla viehätysvoimaani vastakkaiseen sukupuoleen, ennen kuin tajusin yrittäväni paikkailla sillä huonoa itsetuntoani. Valitettavasti en ole ihan vieläkään sinut asian kanssa.
Mutta, menen silti rohkeasti juttelemaan sille tytölle, olet nyt vaan psyykannut itsesi ajatukseen, ettei kiinnosta, koska pelkäät epäonnistumista...
Elämä on aika riski, rakkaus varsinkin, mitään ei saa jos ei uskalla, välillä tulee turpaan, mutta se valitettavasti kuuluu jokaisen ihmisen elämään.
Suositteln lukemaan elämänkertoja, niistä oppii kuinka käsittämättömistä vaikeuksita ihmisillä on kuitenkin kykyjä selvitä. - sanna
yrmio kirjoitti:
"Ja kyllä mä oon nähnyt parin kaverin kohdalla mitä siitä seuraa kun tavallinen urpo jätkä saa vitun kauniin muijan,se on maks 2v ja muija dumppaa sut kuin käytetyn kortsun." no jus joo... eikös tämä nyt sitten ole jo jonkin sortin yleistystä? Varmaan baarissakin sit lähestyt vain näitä "rumia pömppömaha naisia" koska kauniit naiset pelottaa... vai? Mitä ihmettä sun munille on tapahtunut, hyvä mies?
tytsä79 kirjoitti:
Olen nyt pidemmän aikaa seurannut jutusteluasi suurella mielenkiinnolla, koska jostakin syystä juttusi huvittavat minua. Välillä kyllä myös närkästyttävät.
Enimmäkseen kuitenkin pidän jutuistasi, ehkä pystyn jotenkin samaistumaan niihin, vaikka nainen olenkin.
Kommenttisi ovat jotenkin osuvan teräviä, vaikka enemmän niistä kyllä paistaa läpi sinun oma huono olosi. Tunnistan sen siitä, että kun itselläni n.4 v. sitten alkoi elämäni toistaiseksi paskin kausi, (ei elämäni ennen sitäkään kyllä mitenkään erityisen ihanaa ollut), niin löysin itsestäni ihmisvihaajan.
En kyllä edelleenkään ole mitenkään erityisen tyytyväinen ihmisiiin, mutta olen yrittänyt opetella ottamaan ihmiset ihmisinä, kaikkine puolineen. Ja sen seikan tajuaminen, että niillä ihmisillä, jotka ovat kaikista ärsyttävimpiä on yleensä vain paha mieli jostakin,auttaa.
Joten yritän ennemminkin ymmärtää sitä mistä se johtuu, kuin itse provosoitua heidän olemassaolostaan. (Käytännössä kyllä useinmiten provosoidun ja menetän hymyni takana hermoni kokonaan, mutta yritän kuitenkin....).
Tiedostat itsekin ongelmasi jotenkin, mutta tee nyt hyvä mies niille jotakin. Itse olen vähitellen alkanut päästä ylös kaikesta paskasta, koska mielestäni vaihtoehtoa ei ollut. Asioista joko selviää tai sitten ei. Ja se on tahto kysymys.
HALUATKO elää hankalaa elämää vai mieluummin tasapainoista elämää? ENkä tarkoita tasapainoisella tylsää, vaan emotionaalisesti tasapainoista.
Peloista pääsee eroon, kun yrittää vaan kohdata ne. En tiedä kuinka itsetuntosi saisi kuntoon, ei siihen mitään pika-apua ole, mutta sen tiedän, että ongelmat sillä aluella yleensä johtuvat siitä, että ei ole tullut tai ei saa riittävästi rakkautta osakseen, nimenomaan sellaista rakkautta, jossa ihminen hyväksytään sellaisena kuin on.
Mieti nyt vielä itseäsi, miksi juot/polttelet? Ilmeisesti kaikesta vihastasi päätellen elämäsi selvinpäin tuntuu tuskaiselta. Miksi? Yritä vastata siihen kysymykseen ja sen jälkeen mieti, kuinka voisit yritää muuttaa tilanteen toisenlaiseksi. Kannattaa myös muistaa, että viha on tunne siinä missä rakkauskin, jos et anna itsesi rauhassa käydä läpi vihaasi, katkeroidut. (Mitä on kyllä jo havaittavissa).
Jos olet vihainen jollekin, tai joillekuille, suosittelen kyllä myös ajatuksen kypsyttelyä siitä, että annat lopulta anteeksi, koska kaunan kantaminen katkeroittaa lähinnä sinua itseäsi. Puhun omasta kokemuksesta...
Itse olen huomannut omaa itsetuntoani kehitelessä, että uusien asioiden kokeileminen, varsinkin sellaisten,mitkä tuntuvat hieman pelottavilta, antavat lisää itseluottamusta.
Varmaankin raivoistuit tästä minun sossuviestistä, en ole kovin hyvä kirjoittaja enkä osannnut ihan ilmaista itseäni niin kuin halusin, mutta ihan oikeasti halusin lähinnä jakaa omia kokemuksiani depressiosta ja pettymyksistä elämään. Toivon sinulle vilpittömästi parempaa elämää, sillä elämä on liian lyhyt hukattavaksi, kun sen voi elää täydestikin.
Ja siitä kassaneidistä vielä, tunnistan käytöksestä itseäni, minunkin oli aikaisemmin pakko testailla viehätysvoimaani vastakkaiseen sukupuoleen, ennen kuin tajusin yrittäväni paikkailla sillä huonoa itsetuntoani. Valitettavasti en ole ihan vieläkään sinut asian kanssa.
Mutta, menen silti rohkeasti juttelemaan sille tytölle, olet nyt vaan psyykannut itsesi ajatukseen, ettei kiinnosta, koska pelkäät epäonnistumista...
Elämä on aika riski, rakkaus varsinkin, mitään ei saa jos ei uskalla, välillä tulee turpaan, mutta se valitettavasti kuuluu jokaisen ihmisen elämään.
Suositteln lukemaan elämänkertoja, niistä oppii kuinka käsittämättömistä vaikeuksita ihmisillä on kuitenkin kykyjä selvitä.totta joka sana mutta minkäs teet...Vaan keikesta voi syyttää vaikeaa lapsuutta.Voit miettiä miten itse reagoisit jos oisit lapsena / nuorena saanut aina kaiken pelkästään pyytämällä ja oisit ollut pahemman luokan lellipenska vailla huolta huomisesta ilman mitään käytännön kykyä ja kokemusta selvitä yksin elämässä ja yhtäkkiä olisit tilanteessa missä on yksinkertaisesti pakko.Eikä sillä,olen mä ollut viinaan yms menevää sorttia siitä lähtien kun otin ekat kännit mut niin on moni muukin,siinä vaiheessa kun elämässä tapahtuu jtn todella mullistavia ja dramaattisia muutoksia erottuvat todelliset ongelmapotilaat 'huvikseen' juopottelevista.Mulla ei vaan kertakaikkiaan oo mitään muuta sisältöä elämässä kun kaverit,hauskanpito ja kännissä olo enkä kyllä edes tiedä haluanko mitään muuta.Jotenki mä en jaksa nyt edes menettää hermojani tänään,katellaan josko huomenna yltyisin vähän suolaisempaan vastaukseen.
sanna kirjoitti:
"Ja kyllä mä oon nähnyt parin kaverin kohdalla mitä siitä seuraa kun tavallinen urpo jätkä saa vitun kauniin muijan,se on maks 2v ja muija dumppaa sut kuin käytetyn kortsun." no jus joo... eikös tämä nyt sitten ole jo jonkin sortin yleistystä? Varmaan baarissakin sit lähestyt vain näitä "rumia pömppömaha naisia" koska kauniit naiset pelottaa... vai? Mitä ihmettä sun munille on tapahtunut, hyvä mies?
sitäpä hyvinkin.Maailmassa on ihmisiä myös vitun kauniiden ja rumien pömppömahaisten ihmisten välillä...Ja munat ei kasvaneet kunnon miehen mittoihin aikanaan,kait se peilaa myös tuohon henkiseen 'munaan' :(
- ..........
yrmio kirjoitti:
....todellaki, luin väärin. Tasoerosta siis oli puhe. Mutta ei sekää saa olla lannistava tekijä. Itseki tykänny aina vähän "erilaisista" miehistä mitä mun on odotettu ottavan, ja kuullut kyllä sitä miehelle osotettua kommenttia "mistä sä tollasen olet löytäny ja saanu ym" mitä pitäny lähinnä naurettavana. Se ihmisen lopullinen arvostuskun rakentuu ihan jonkun muun kuin sen mukaan, onko Barbi ja Keni-rimmausta.
Tosin ex:ä uhkasi eron aikana alkavansa kohta joko homoksi tai ottavansa helvetin ruman muijan seuraavaksi, mitä lie sitten ajatellutkaan...... - tytsy79
yrmio kirjoitti:
totta joka sana mutta minkäs teet...Vaan keikesta voi syyttää vaikeaa lapsuutta.Voit miettiä miten itse reagoisit jos oisit lapsena / nuorena saanut aina kaiken pelkästään pyytämällä ja oisit ollut pahemman luokan lellipenska vailla huolta huomisesta ilman mitään käytännön kykyä ja kokemusta selvitä yksin elämässä ja yhtäkkiä olisit tilanteessa missä on yksinkertaisesti pakko.Eikä sillä,olen mä ollut viinaan yms menevää sorttia siitä lähtien kun otin ekat kännit mut niin on moni muukin,siinä vaiheessa kun elämässä tapahtuu jtn todella mullistavia ja dramaattisia muutoksia erottuvat todelliset ongelmapotilaat 'huvikseen' juopottelevista.Mulla ei vaan kertakaikkiaan oo mitään muuta sisältöä elämässä kun kaverit,hauskanpito ja kännissä olo enkä kyllä edes tiedä haluanko mitään muuta.Jotenki mä en jaksa nyt edes menettää hermojani tänään,katellaan josko huomenna yltyisin vähän suolaisempaan vastaukseen.
Kiltistä viestistäsi rohkaistuneena päätin nyt kuitenkin vielä yrittää auttaa sinua, vaikka et varmasti sitä mielestäsi kaipaakaan.
Itseäni ei lellitty pilalle pienenä, mutta aika lähelle kuitenkin, onnekseni jouduin kuitenkin raatamaan rahan eteen ruumiillisella työllä ja sitten hieman vanhempana sain toimia vanhempieni terapeuttina,( mikä oli vähemmän edullista omien ihmissuhteiteni kannalta...).
Et ilmeisesti ehkä tiedä "paremmasta" elämästä, siksi et ehkä osaa sitä kunnolla kaivatakaan. Se on suurin este oman elämäsi eheyttämiseen. Tosin luulen, että tiedät ja kaipaat kuitenkin, koska tunnut olevan täällä niin hukassa ja vihainen.
Jos et kaipaisi sitä, niin et ainakaan pohtisi liiemmälti elämää tai itseäsi ja suhdettasi muihin ihmisiin. Todennäköisemmin olisit vaan panemassa kaikkea mikä liikkuu vailla huolen häivää.
Joten eiköhän elämässäsi kuitenkin jotain ole hyvällä tolalla, ainakin tiedostat oman toimintasi, mikä on kuitenkin aika harvinaista tässä maailmassa.
Olet varmasti jo kuullut miljoona kertaa tarinat,(faktat siis), siitä kuinka alkoholi lähinnää pahentaa masennusta ja muita ongelmia.
Juomisesta en viitsi sen enempää todeta kuin, että joillakin ihmisillä on suurempi taipumus addiktoitua eri aineisiin kuin toisilla,(tarkoitan ihan fysiologista taipumusta, eikä siihen sen suurempia ongelmia tarvita), joten kannattaa olla tarkkana. JOs kaupungin spugeilta kävisi kysymässä, että kuinka moni teistä suunnitteli silloin lapsena tulevaksi elämäkseen asunnottoman pummin hommaa, niin tuskinpa kenelläkään heistä sellaisia suunnitelmia oli.
Veikkaan suurimman osan ongelman olevan saman kuin sinulla, he eivät halua muuttaa elämäänsä. luulevat sen jostain syystä olevan riittävän hyvää niinkin vaikka syvällä sisimmässään tietävät sen olevan hanurista. Ja jostain kumman syystä kuitenkin ahdistaa.
Ystäväni,jonka alkoholin käyttö rauhoittaviin ja sekakäyttöön, onnistui lopulta itsemurhayrityksessään. Hän totesi aikaisempien yrityksiensä välissä, ettei edes halua parantua. mitäpä siinä sitten teet. Erittäin älykäs ihminen, kaunis ja lahjakas, mutta ei pystynyt silti tajuamaan, että elämää on vain elettävä ja yritettävä tehdä siitä niin hyvää kuin suinkin.
Ei sinulla nyt ole hirveästi vaihtoehtoja, joko päätät tehdä jotain surkeudellesi ja pahalle olollesi tai sitten vaan riudut ja haaskaat elämääsi ja lopetat valittamisen.
Elämä on valintoja, ja paskaa elämässä riittää, mutta siitä voi olla jotain hyötyäkin.(esim. kukat kasvaa).
Kaikki meistä sitä kuitenkin jossain vaiheessa niskaan saavat, jossain muodossa. Se, mikä erottaa onnelliset ihmiset onnettomista on elämän hallinnan taidot. Nimenomaan ne taidot, mitä tehdä sille paskalle, koska sen tuloa ei voi estää tai tietää milloin sitä tulée ja kuinka paljon tulee. Ota lapio käteen ja ala vaan luomaan, niin siitä pääsee. (Nyt viimeistään varmaan kihiset siellä kiukusta, että hyvähän minun on täällä viisastella, kun en mistään mitään tiedä). Tiedänpä kuitenkin, en muuten vaivautuisi.
Pliis Yrmio, älä haaskaa elämääsi. tytsy79 kirjoitti:
Kiltistä viestistäsi rohkaistuneena päätin nyt kuitenkin vielä yrittää auttaa sinua, vaikka et varmasti sitä mielestäsi kaipaakaan.
Itseäni ei lellitty pilalle pienenä, mutta aika lähelle kuitenkin, onnekseni jouduin kuitenkin raatamaan rahan eteen ruumiillisella työllä ja sitten hieman vanhempana sain toimia vanhempieni terapeuttina,( mikä oli vähemmän edullista omien ihmissuhteiteni kannalta...).
Et ilmeisesti ehkä tiedä "paremmasta" elämästä, siksi et ehkä osaa sitä kunnolla kaivatakaan. Se on suurin este oman elämäsi eheyttämiseen. Tosin luulen, että tiedät ja kaipaat kuitenkin, koska tunnut olevan täällä niin hukassa ja vihainen.
Jos et kaipaisi sitä, niin et ainakaan pohtisi liiemmälti elämää tai itseäsi ja suhdettasi muihin ihmisiin. Todennäköisemmin olisit vaan panemassa kaikkea mikä liikkuu vailla huolen häivää.
Joten eiköhän elämässäsi kuitenkin jotain ole hyvällä tolalla, ainakin tiedostat oman toimintasi, mikä on kuitenkin aika harvinaista tässä maailmassa.
Olet varmasti jo kuullut miljoona kertaa tarinat,(faktat siis), siitä kuinka alkoholi lähinnää pahentaa masennusta ja muita ongelmia.
Juomisesta en viitsi sen enempää todeta kuin, että joillakin ihmisillä on suurempi taipumus addiktoitua eri aineisiin kuin toisilla,(tarkoitan ihan fysiologista taipumusta, eikä siihen sen suurempia ongelmia tarvita), joten kannattaa olla tarkkana. JOs kaupungin spugeilta kävisi kysymässä, että kuinka moni teistä suunnitteli silloin lapsena tulevaksi elämäkseen asunnottoman pummin hommaa, niin tuskinpa kenelläkään heistä sellaisia suunnitelmia oli.
Veikkaan suurimman osan ongelman olevan saman kuin sinulla, he eivät halua muuttaa elämäänsä. luulevat sen jostain syystä olevan riittävän hyvää niinkin vaikka syvällä sisimmässään tietävät sen olevan hanurista. Ja jostain kumman syystä kuitenkin ahdistaa.
Ystäväni,jonka alkoholin käyttö rauhoittaviin ja sekakäyttöön, onnistui lopulta itsemurhayrityksessään. Hän totesi aikaisempien yrityksiensä välissä, ettei edes halua parantua. mitäpä siinä sitten teet. Erittäin älykäs ihminen, kaunis ja lahjakas, mutta ei pystynyt silti tajuamaan, että elämää on vain elettävä ja yritettävä tehdä siitä niin hyvää kuin suinkin.
Ei sinulla nyt ole hirveästi vaihtoehtoja, joko päätät tehdä jotain surkeudellesi ja pahalle olollesi tai sitten vaan riudut ja haaskaat elämääsi ja lopetat valittamisen.
Elämä on valintoja, ja paskaa elämässä riittää, mutta siitä voi olla jotain hyötyäkin.(esim. kukat kasvaa).
Kaikki meistä sitä kuitenkin jossain vaiheessa niskaan saavat, jossain muodossa. Se, mikä erottaa onnelliset ihmiset onnettomista on elämän hallinnan taidot. Nimenomaan ne taidot, mitä tehdä sille paskalle, koska sen tuloa ei voi estää tai tietää milloin sitä tulée ja kuinka paljon tulee. Ota lapio käteen ja ala vaan luomaan, niin siitä pääsee. (Nyt viimeistään varmaan kihiset siellä kiukusta, että hyvähän minun on täällä viisastella, kun en mistään mitään tiedä). Tiedänpä kuitenkin, en muuten vaivautuisi.
Pliis Yrmio, älä haaskaa elämääsi.mulla on sen verran kankkusen poikasta ilmassa etten taaskaan jaksa alkaa ängsteileen.Oikeastaan mulla on pitkästä aikaa ihan hyvä fiilis silleen henkisesti ajatellen.En tiiä johtuuko siitä et on taas vaihteeksi perjantai vai siitä että kävin eilen mun juhannusheilan ja jonku hänen kaverinsa kanssa patiolla istuskelemassa ja juomassa parit bisset.Aluks tuntu ettei siitä tuu perkele mitään kun kaikki vaan istuu tuppisuuna mut kyllähän sitä sit juttua alkoi irtoamaan parin rohkasun jälkeen.Mitään ei tosin tapahtunut ennekun vasta sit kun lähdössä himaan ja halattiin tämän typyn kanssa,mä sit sanoin siinä halatessa jtn. tyyliin et mä en oikein tiiä mitä mun pitäis ajatella susta ja muija sano vaan et älä ajattele mitään ja suuteli mua (kolmesti jos rehellisiä ollaan).Mä tosin urpona pilasin tuonkin hetken selittämällä jtn tyyliin vitsit kun ei olis huomenna töitä niin voisit tulla mun luokse.Mut anyway siinä kauniina kesäiltana himaan kävellessä pikkasen huppelissa tuollasen romanttisen hetken jälkeen mä olin pitkästä aikaa oikeasti suht. onnellinen ja iloinen,ehkä mä en oo sittenkään aivan toivoton tapaus.
- punastelija
Itse punehdun harva se päivä... Mutta en ihastumisen takia. Tänään punastuin kiukusta. Kun yläkerran norsuäijä tömisteli lattiaa, ja heräsin siihen päiväuniltani. Eilen punastelin juoksulenkin jälkeen.
- tuuli-juulia
Nuoret naiset, ja jotkut miehetkin, on kyllä usein melko punastusherkkiä, joten ei se välttämättä oo kiinnostuksen merkki, ja varmaan on ihan totta, että asiakaspalvelutyössä kuulee aika paljon tollasta, joiltain ihan vitsillä ja flirttinä heitettynä, ilman sen kummempaa tarkoitusta joskus edetä asiassa. Eli sun kannattaa vaan jatkaa jutustelua aina kaupassa käydessä, ja joku kerta kysäistä tyttöä kahville tms., siinähän sitten näät, oliko se kiinnostunut. Ja jos tyttö ei kahvillelähdöstä innostu, sun on silti turha vaihtaa kauppaa tms. koska noi sen vastaukset kyllä kertoo, että se pitää sua mukavana tyyppinä, muutenhan se olis kuitannu noi jutut vaan kauniilla hymyllä punastumisen lisäks, eikä alkanu selittään, että on ihmetellyt kun käyt niin usein kaupassa...tosta herkempi jo päättelis, että tyttö on aatellu sua enemmän kuin sä sitä (mut ei kannata lähteä vetään hätiköityjä johtopäätöksiä).
Mutta siis, vaikka sun päättelyt ois osunut harhaan, on aina parempi ite myöntää kiinnostuksensa kuin jäädä jossittelemaan. Useimmista naisista on vaan kiva, kun joku on kiinnostunut, joten älä suotta mieti kaupan vaihtoa, vaikka kävis miten ;) - Kysy siltä
HEI
Ikinä et saa tietää jos et kysy häntä ulos.
Seuraavalla kerralla mene sellaiseen aikaan, että muita ei satu jonoon. Jos joku tulee taakse, niin älä silti enää peru suunnitelmaa. Maksa ensin ostokset.
Tämän jälkeen kerrot hänelle rehellisesti, että haluaisit nähdä häntä muuallakin kuin vain kaupassa, ja samaan hengenvetoon pyydät häntä elokuviin.
Tiedän, että sinua pelottaa, mutta se on ELÄMÄÄ!.. älä jätä sitä elämättä. Todellisuudessa et voi hävitä mitään. Jos ihastuksesi haluaa lähteä kuviin, niin siitä vaan. Jos taas kieltäytyy kohteliaasti, niin sinulla on ainakin varmuus asiasta, sekä yksi kokemus lisää. Jos muija taas sanoo jotain törppöä, niin voit kiittää luojaasi, sillä sellainen ei todellakaan ole kiinnostuksen arvoinen (virhearviointeja sattuu).
Siltä varalta, että sattuu tärppäämään, niin kotoa kannattaa viedä kaikki tyhjät kaljapullot kauppaa (ehkä johonkin toiseen). Samoin olisi ehkä hyvä kerätä myös käytetyt kalsarit ja sukat lattialta.
Niin ja vielä: Älä aikaile jos odotat viikon tai pari, niin alkaa olla jo liian myöhäistä.
Niin ja vielä (osa2): Kassaneitiin ei todellakaan kannata yrittää tehdä vaikutusta ostamalla sieltä mielettömät määrät kaljaa. Sittemmin muutin hieman tyyliä...- minä_itse
voiko tämän enään paremmin sanoa. kun tämän asian ajattelee järjellä niin et voi missään tapauksessa mitään hävitä, koska
A)hän ilahtuu ja tulee leffaan
B)hän kieltäytyy kohteliaasti, mitään et menettänyt ja et jää turhaan miettimään "..mitä jos"
C)hän vastaa tylysti, voit olla helpottunut että selvisi hänen olevan idiootti joten et turhaan jäänyt miettimään "..mitä jos" koska idiootin kanssa et leffaan edes halua
myönnän kyllä että helppohan tässä on kirjoittaa leffaan pyytämisestä, tilanne on aikalailla eri kun kassalla neidin edessä sitten on.. mutta mitään et voi hävitä.
- nainen-79
Suoraan sanottuna yllätyin, kun luin profiilistasi oikean ikäsi. Tämän ja aikaisempien juttujesi perusteella nimittäin arvelin iäksesi n. 20 vuotta. Niin kauan, kun arvojärjestyksesi on viina, viina, viina ja naiset, et mitään kunnon naista tule saamaankaan tai jos saat, ei hän rinnallasi kauaa pysy. Kokemuksesta puhun. Jouduin jättämään renttumiehen viiden vuoden seurustelun jälkeen, koska juopottelusta ja pettämisestä ei tullut loppua. En tietenkään sano, että sinä tekisit niin, mutta haluan vain varoittaa, että jos löydät sellaisen naisen, jonka kanssa oikeasti haluat jotain muutakin kuin seksiä, niin kyseinen arvojärjestyksesi on pistettävä uusiksi. Ja jos jollakin konstilla saisit itsetuntoa kohotettua.
sanan vois oikeastaan jättää pois koska nyt alan pikkuhiljaa tajuamaan ettei mua oikeasti kiinnosta naisissa mikään muu kuin katteleminen ja se että saan heidän mielenkiinnon heräämään,jos/kun se tapahtuu sen on sen jälkeen evvk.Tosin kunnon mies kävis joka tapauksessa testaamassa kyydit mun kun meikäläinen on onnistunu tekeen siitäkin asiasta niin korkean kynnyksen itelle niin harvoinpa päästään edes sille astelle.Eikä musta todellakaan mitään absolutisia oo koskaan tulossa,tuskin edes kohtuu käyttäjää.Tuo pettämisjuttu ei tosin kyl oo mun juttu,kuten sanoin kynnys on sen verran korkea selvinpäin ettei jaksa vaivautua ja kännissä ei kykene.Minkäs teet,moniongelmainen pikku paskiainen joka tuskin näkee 40v ikää...
yrmio kirjoitti:
sanan vois oikeastaan jättää pois koska nyt alan pikkuhiljaa tajuamaan ettei mua oikeasti kiinnosta naisissa mikään muu kuin katteleminen ja se että saan heidän mielenkiinnon heräämään,jos/kun se tapahtuu sen on sen jälkeen evvk.Tosin kunnon mies kävis joka tapauksessa testaamassa kyydit mun kun meikäläinen on onnistunu tekeen siitäkin asiasta niin korkean kynnyksen itelle niin harvoinpa päästään edes sille astelle.Eikä musta todellakaan mitään absolutisia oo koskaan tulossa,tuskin edes kohtuu käyttäjää.Tuo pettämisjuttu ei tosin kyl oo mun juttu,kuten sanoin kynnys on sen verran korkea selvinpäin ettei jaksa vaivautua ja kännissä ei kykene.Minkäs teet,moniongelmainen pikku paskiainen joka tuskin näkee 40v ikää...
kanssakin on vähän niin ja näin,mä esim kuvittelen et tuo meidän duunin kesäkissa on alkanut meikkaamaan ja laittaa hiuksia ihan vaan mun iloksi ja pienessä mielessäni kuittasin jo hänetkin kategoriaan 'ei ois kun poimia'.Heh,mulla on todella sairas ajatuksen juoksu joka kaiken lisäksi vaihtelee kuin tuuliviiri.Kait täs on tuhottu jo muutama aivosolu liikaa läträtessä ja poltellessa.
tähän sun juttuun eikä itselle,en mä sentään niin sekasin oo ainakaan vielä.Elikkä sen itsetunnon kanssakin on vähän niin ja näin,mä esim kuvittelen et tuo meidän duunin kesäkissa on alkanut meikkaamaan ja laittaa hiuksia ihan vaan mun iloksi ja pienessä mielessäni kuittasin jo hänetkin kategoriaan 'ei ois kun poimia'.Heh,mulla on todella sairas ajatuksen juoksu joka kaiken lisäksi vaihtelee kuin tuuliviiri.Kait täs on tuhottu jo muutama aivosolu liikaa läträtessä ja poltellessa.
- nainen-79
yrmio kirjoitti:
tähän sun juttuun eikä itselle,en mä sentään niin sekasin oo ainakaan vielä.Elikkä sen itsetunnon kanssakin on vähän niin ja näin,mä esim kuvittelen et tuo meidän duunin kesäkissa on alkanut meikkaamaan ja laittaa hiuksia ihan vaan mun iloksi ja pienessä mielessäni kuittasin jo hänetkin kategoriaan 'ei ois kun poimia'.Heh,mulla on todella sairas ajatuksen juoksu joka kaiken lisäksi vaihtelee kuin tuuliviiri.Kait täs on tuhottu jo muutama aivosolu liikaa läträtessä ja poltellessa.
Kuulostat ihan exältäni. Teistä tulisi varmaan sielunveljet jos tapaisitte. Voisitte sitten parantaa toinen toisenne. Naisystävät eivät siihen kykene. En minä ainakaan pystynyt parantamaan exääni vaikka kuinka yritin psykologia leikkiä. Hän on myös hyvin moniongelmainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2363111
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132877Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n232136Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262068Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa641937Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo731699Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh261555Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1151404Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr271340Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http241221