https://youtu.be/0_lPxq6DEvg?si=feGLR9DYbCj0ZxXI
Eli kuinka asiat oikeasti olivat silloin jo.
Ukrainasta keslustelua eduskunnassa 2014
13
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka Stubb valehtelee tänä päivänä...
- Anonyymi
Aikamoista keskustelua. Politiikkaa seuranneena en yhtään ihmettele, vaikka en tuota keskustelua ole kuullut. Käsitykseni kriisin aloittamisesta on juuri EU:n aloittama "kosinta", johon Janugovits ei suostunut. Siitä alkoi Maidanin levottomuudet.
Janukovitsh itse pyysi vaalilupauksensa mukaisesti neuvotteluita Ukrainan ja EU:n kanssa. Hänet valittiin presidentiksi, koska hän lupasi viedä Ukrainan lähemmäksi EU:ta, jopa jäsenmaaksi asti.
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Janukovitsh itse pyysi vaalilupauksensa mukaisesti neuvotteluita Ukrainan ja EU:n kanssa. Hänet valittiin presidentiksi, koska hän lupasi viedä Ukrainan lähemmäksi EU:ta, jopa jäsenmaaksi asti.
EU ei tarjonnut edullista maakaasua ja diili kaatui.
Anonyymi kirjoitti:
EU ei tarjonnut edullista maakaasua ja diili kaatui.
Venäjä lahjoi ja kiristi Janukovitshin luopumaan sopimuksesta.
- Anonyymi
Juurisyistä ei Suomessa puhuta...
Minä teinkin niistä.aloituksia, joista jokainen voi ne lukea:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18827694/venajan-rikollisen-sodan-ukrainassa-juurisyyt
- Anonyymi
Ei enää puhettakaan Itä-Ukrainalaisista, joista Stubb videolla mainitsi. Eli tarinaa tullut 2022->
- Anonyymi
2014 kerrottiin totuus, kuten videolla näkyy.
- Anonyymi
Nato-Tiltu molo ymmärsi että piti puhua syistä ja yritti etsiä niitä lahosta, tikan hakkaamasta reikäisestä puupäästään.
Molo on ex- SYY PÄÄ. - Anonyymi
VENÄJÄ HYÖKKÄÄ TUHOAA JA TAPPAA IHMISIA
VENÄJÄN PITÄÄ EDISTÄÄ MAAILMASTA - Anonyymi
Minne katosivat Itä-Ukraina keskustelut
, maa pahasti jakautunut.
No kohta ei ole, kun Itä-Ukraina siirtyy Venäjälle.
Ja lisäksi Ukraina ei pääse Natoon.
Kuitenkin Zelenskiy tapattaa huvin vuoksi nuoria, kunhan kidnappatuttaa kadulta ensin.- Anonyymi
Taas oli kidnapattu 18 vuotiaita ja päälle 60 vuotiaita tykinruuaksi ilman koulutusta ja aseita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022176- 1001567
- 801285
- 1211283
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601024- 511007
- 36932
- 33814